Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Curvicas nainen pukeutui zortzeihin - tuntemattomalta karu kommentti

Vierailija
06.07.2016 |

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016070421827203_ir.shtml

Missää kohtaa ne kurvit on? Läskeissä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkaat posket?

Vierailija
2/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvikkaat posket?

Kuulostaa sananmuunnokselta, vaikkei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvikkaat posket?

Kuulostaa sananmuunnokselta, vaikkei ole.

Kurvit läskeillä alkaisi melkein olla.

Vierailija
4/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään en enää jaksa ihmisiä, jotka luulevat tällaisilla somepostauksilla muuttavansa maailmaa.

Vierailija
5/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You might have an issue with my body. I don't." Yeah, right. Kuitenkin kun joku sanoo jotain tämän naisen vaatetuksesta, hän automaattisesti olettaa tuon kommentin olevan kettuilua hänen painostaan. 

Vierailija
6/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kovin lyhyet shortsit edes ole. Ihan säädylliset. Kyllä läskeillekin tulee kesällä kuuma. Tuon vuoksi pidän itse löysiä, pitkiä hameita, koska PELKÄÄN toisten ihmisten mielipiteitä. Enkä ole edes läski-läski, ihan juuri siinä lievän ylipainon rajalla vain.

Vierailija
7/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mulle vittuilis, niin kattoisin tarkkaan, mitä vikaa vittuilijassa on. Eikä jäis paidan väriin.

Vierailija
8/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kiinnostais vittuukkaa tollane kommentti ja pukeudun just niinku haluun. Jos mulle kommentoitais mun painoo negatiivisest nii sanoisin, saman minkä ain täälläki, et oon itteni tarkotuksel lihottanu koska se on kaunista, tuntuu hyvält ja tervettä, Jumalan tahto. Ja et lihavuude vihaajat joutuu kadotuksee ja saa rangaistuksen jo tääl maan pääl

Vierailija
9/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkotan siis naisten lihavuude vihaajii. Pitää rakastaa lihavuutta ja suhtautuu siihe positiivisesti, jos on kaunis nii lihottaa itekki jos on tyttö/nainen. Sit pelastuu

Vierailija
10/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin kurvikas. Miks lihavaa pitää sanoa kurvikkaaksi kun se ei sitä ole?

Vierailija
11/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun lehdet vääntää näistä juttuja. Sais jäädä sinne fb:n syövereihin tämmöset, ketä oikeasti kiinnostaa jonkun läskin akan valitukset. Samaa sarjaa, kun tehdään juttuja jostain blogipostauksesta, joku mamma imettää kaks vuotiasta taaperoa, siitäkin pitää tehdä etusivun juttu. Loppuu kohta kaikkien lehtien lukeminen, kun etusivut täynnä näitä itsensäkorostajia ja mielensäpahoittajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi