Onpas vaikea löytää sopivia farkkuja. Kaikki on jotain ihme mallisia
Tosi kapealahkeisia, mitä on tuskaa vetää jalkoihin, ihankuin jotain sukkahousuja yrittäis kiskoa ylle. Just ja just saa tungettua yhden jalan lahkeen puoliväliin, sitten tyssähtää. 😳Tai sitten lahkeet on ihan liian leveät trumpettimalliset. Ei senkään näköiset lahkeet mun mielestä mitkään hyvän näköset oo.🙁
Monet kaupat oon käynyt läpi sovittelemassa farkkuja, eikä mistään löydy sellaisia normaalileveälahkeisia hyvin laskeutuvia farkkuja. Huoh! Mä inhoan nykymuotia!!! 😫
Kommentit (7)
KappAhl, Sokos, Tarjoustalo, Stockmann. Niistä ainakin löytyy normaaleja farkkuja.
Esim. Leviksellä on montakin suoraa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Ne maksaa satasen. Tavalliset vaikka KappAhlissa myytävänä olevat maksaa n.40 euroa.
Itse ostin espritiltä kahdet bootcutit satasella.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö muuten joku, onko Leviksellä enää demi curve -mallisia farkkuja? Onnistuin vihdoin ja viimein löytämään täydellisesti istuvat farkut jostain viime kesän alennusmyynneistä ja harmikseni en ole enää samaa mallia löytänyt mistään.
Hyvin istuvien ja kunnollisten farkkujen ostaminen on sellaista, että näin etukäteen, että seuraavalla kerralla, kun löydän sellasiet, niin ostan yhdellä kertaa useammat. Mutta toistaiseksi tämä on jäänyt vain aikeeksi. - Vaikka mitään järjellistä syytä en keksi, että miksi. - Farkku muoti voi muuttua, mutta en ole lainkaan vakuuttunut siitä, että kaikki tulevat farkku muodit sen paremmin kuin mikään muukaan muodissa pukisi minua mitenkään erityisen hyvin.
Enemmistö jyrää! Ihan hirveitähän noin on mutta minkäs teet kun muita ei ole.