Mitä mieltä laulaja Sannista?
Kommentit (37)
Av:lta ei ilmeisestikään löydy Sannin suurin faniryhmä.
Pidin ko. laulajasta silloin sotke mut-albumin aikaan kun oli luonnollinen. Nyt jotenkin erikoinen sinisine hiuksineen ja tuo uusin lelu-levy ei vaan sytyttänyt biisit yhtä tyhjän kanssa. Sannin laihuus ei ole enää kaunista, pelkkää luuta ja nahkaa...
Sannilla on lepakkovaihe. Tosin pelaa jalkapalloa ja käyttää nuuskaa, että aika paha rekkalepakkovaihe sanoisin.
Hienoa, että tekee itse sanoituksensa. Harmi vaan, että ne on täyttä paskaa ja kaikenlisäksi tosi laiskoja kaikkine loppuriimeineen.
Tämä on kovin osuva: http://lintujasukissa.tumblr.com/post/130262448733/miten-kirjoittaa-san…
Shanni on pelkkä huomiohuora. Shäälittävä leshbo. Hammashvikainen tushshunnuolija. Vitun idiootti.
Aluksi tykkäsin joistakin sen biiseistä, mutta aika nopeasti kyllästyin sen hypetyksen myötä.
En tiedä kuka hän on tai yhtään biisiä. Kuuntelemme miehen kanssa autossa ainoastaan Suomen radiokanavia. Heti kun tulee suomalainen biisi, vaihdan kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi tykkäsin joistakin sen biiseistä, mutta aika nopeasti kyllästyin sen hypetyksen myötä.
Sama. Vanhat biisit eivät olleet myöskään mitään mestariteoksia, mutta ihan kuunneltavia, eikä vielä honottanut niin paljoa. Vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Nykyään on jotenkin kauhean ylimielisen ja tekotaiteellisen oloinen, ja biisit ovat kaikki samanlaista sössötystä. Olevinaan varmaan shokeeraava näillä "mitähän vittua" lyriikoillaan. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nuori artisti joka on tehnyt paljon työtä menestyksensä eteen. Tekee itse biisinsä. Myös soittotaitoinen. Kaunis ja hyväntuulinen. En kuuntele itse mutta se ei ole syy miksi ketään haukkuisin. Ja arvostan tosiaan sitä että on itse luonut musiikkinsa ja tyylinsä.
1. Correct. On tehnyt paljon töitä menestyäkseen.
2. Wrong. Tekee biiseihinsä sanat muttei sävellä mitään, vaan sävellykset tekee Hank Solo. Ei siis tee ns."biisejään" kokonaan itse. Sitä paitsi sanat ilman sävellystä ovat kirjallisuutta, ei musiikkia.
3. Wrong. Ei osaa soittaa yhtään instrumenttia ns.oikeasti. Läpsii niitä rumpuja keikalla, siihen pystyisi koulutettu apinakin. Ja joskus kitara mukana jota ei soita lainkaan itse.
4. Wrong. Anorektisen laiha tissitön luuranko ei ole erityisen kaunis. Naama olisi ok jos olisi 15kg lisää painoa ja oikoisi hampaansa. Hyväntuulisuus loppuu kun kamerat ja toimittajat lähtee.
5. Correct. On todella itse luonut tyylinsä jossa hiusten väri vaihtuu kuukauden välein ja kohta tippuu koko tukka päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori artisti joka on tehnyt paljon työtä menestyksensä eteen. Tekee itse biisinsä. Myös soittotaitoinen. Kaunis ja hyväntuulinen. En kuuntele itse mutta se ei ole syy miksi ketään haukkuisin. Ja arvostan tosiaan sitä että on itse luonut musiikkinsa ja tyylinsä.
2. Wrong. Tekee biiseihinsä sanat muttei sävellä mitään, vaan sävellykset tekee Hank Solo. Ei siis tee ns."biisejään" kokonaan itse. Sitä paitsi sanat ilman sävellystä ovat kirjallisuutta, ei musiikkia.
3. Wrong. Ei osaa soittaa yhtään instrumenttia ns.oikeasti. Läpsii niitä rumpuja keikalla, siihen pystyisi koulutettu apinakin. Ja joskus kitara mukana jota ei soita lainkaan itse.
4. Wrong. Anorektisen laiha tissitön luuranko ei ole erityisen kaunis. Naama olisi ok jos olisi 15kg lisää painoa ja oikoisi hampaansa. Hyväntuulisuus loppuu kun kamerat ja toimittajat lähtee.
5. Correct. On todella itse luonut tyylinsä jossa hiusten väri vaihtuu kuukauden välein ja kohta tippuu koko tukka päästä.
Melko osuva analyysi.
Sanni on ehdottomasti suomen lahjakkain artisti. Sanoitukset ovat erittäin syvälliset ja samaistuttavat, eikä takerru turhiin "runollisiin" kikkoihin.
Myöskin ite biisit sävellysten osalta todella mainioita ja hän on myös todella mahtava live esiintyjä. Todella kaunis ääni ja myös ite nainenkin tosi kaunis.
En malta odottaa tulevaa kolmatta levyä. Siinähän on jo 2 kovaa biisiä kun vahinko ja emv on niin pirun kovaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Sun vastaukses on wrong, sillä se tekee sävellyksiä yhdessä hank solon kanssa. Sanni osallistuu aktiivisesti sävellykseen.
3. taas täyttä valhetta sinulta. Soittaa livenä kitaraa, sampleria, rumpuja ja perkussiota. Osaa soittaa myös lukuisia muita instrumentteja, kuten esimerkiksi pianoa jota hän soittikin emmagaalassa livenä.
4. Taas typerää ahdasmielisyyttä. Sanni on todella kaunis ja täydellinen. Ei todellakaan ole anorektikko sillä hän ei olisi niin energinen keikoilla jos hän kärsisi ravinnon puutteesta. Hänellä oli rautahampaat nuorena, mutta miksi hänen pitäisi oikoa enempä hampaita?
5.Miks tippuis? Ite blondaan varmaan useammin ja silti tukka päässä ja himpunverran raskaampi toimenpide kuin joku hiusten värjäys.
Ripsipiirakka: "Mä haluun saada pimppirasiaa Sannilta"
Sanni: "Että mitähän vittua??"
Kaunis, ei nyt minusta hälyyttävän laiha sinällään, ennemmin huolestuttaa se että on silminnähden riutuneen näköinen. Tai siis että vaikka ei ole minusta välttämättä hengenvaarallisen laihan näköinen niin tunnistan kyllä sen "syömishäiriölookin", valjahtanut ja väsynyt ilme, riutuneet kasvot ja heikon näköinen ryhti.
Sanoitusten perusteella sanoisin ettei taida oikein arvostaa itseään.