Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa sillä, kun sanoo melkein kokoajan söpöksi"

Vierailija
05.07.2016 |

Olen viestittänyt yhdelle miehelle ja aina, kun esim. lähetän itsestäni kuvan hän sanoo "söpö"
Nukkumaan mennessä voi sanoa " hyvää yötä söpöliini"
Mietin, että mitä se tuolla tarkoittaa, koska itselleni tulee sellainen olo etten kummiskaan ole kaunis joten ei voi sanoa niin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas. Ei ihme että miehillä palaa välillä käämit meihin naisiin kun mikään ei ole hyvä.

Vierailija
22/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tehnyt ilmeisesti toistuvasti vain kirjoitusvirheen ja kirjoittanut söpö sanan alkamaan S-kirjaimella H-kirjaimen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire pukille

Joulu on tulossa

Vierailija
24/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi jos sanois nöpö tai töpö. Voi nöpöseni Sun töpös on ihana

Vierailija
25/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö = miehen mielestä viehättävä 

Kaunis = oikeasti kaunis (esim 90% mielestä)

Kauniskin voi toki olla söpö ja söpö kaunis. 

Mutta tärkeintä on nyt kelata tätä juttua ja kysellä kaikilta ja sitten jättää mies, koska joku ongelmahan tässä on oltava. Ja onhan toi nyt vidu imelää touhua "söpöliinitellä" kuin jotain koiraa. 

Vierailija
26/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo tarkoittaisi? Varmaan sitä, että kasva aikuiseksi!

Vierailija
27/42 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hänen mielestään hamsterilta. Tai kissanpennulta.

Näin minä asian ymmärrän. Siitä huolimatta minunkin miesystäväni on sitä mieltä, että olen "vain" söpö.

Näillä mennään.

Vierailija
28/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on kamalia

Vierailija
29/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö nainen on sellainen, jota tekee mieli helliä. Söpöä naista haluaa hemmotella ja hän on ihana ulkoisesti ja luonteeltaankin. Kauneus liittyy yleensä pelkkään ulkonäköön, mutta söpö on kokonaisvaltaisempi käsite.

Vierailija
30/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä on lapset ja eläimet. Kyllä mä ainakin aikuisena naisena haluaisin kuulla olevani kaunis enkä mikään söpö...

Vierailija
31/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinenkin olisi parempi kuin joku teennäinen ja lässy 'söpö'. Mulla menisi hermot tuollaiseen. Laita sille takaisin jotain voi sua söpsönpöpsöä pikkukikkelipippeliä.

Vierailija
32/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se pitää sua söpönä. En ymmärrä miksi niin monet naiset loukkaantuu jos niitä sanotaan söpöiksi tai näteiksi kauniin sijaan. Musta ainakin söpö on parempi kuin kaunis.

Söpö on sellainen jonka ottaisi mielellään kainalonsa kiehnäämään.

Näin ainakin itse miehenä tarkoittaisin

Vierailija
33/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä et sulle pitäs antaa remmiä perseelle.

Vierailija
34/42 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kysyneet tätä ennenkin. Se on helittelynimi, hän pitää ja tykkää sinusta, ulkonäkösi on miellyttävä. Jos koet tuon negatiivisena olet yksinkertaisesti idiootti ja toivon, että pystyt joten älyllisesti ilmeisen rajoittuneena ihmisenä tajuamaan, että jonkun kutsumisessa söpöksi ei ole mitään negatiivista.

-m

Vierailija
35/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpön tyttöystävän ottaisin mieluummin. Sellanen mitä tekee mieli vaan koko ajan mieli halia, pusutella ja paijailla kun on niin söpö.

Vierailija
36/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö nainen on sellainen, jota tekee mieli helliä. Söpöä naista haluaa hemmotella ja hän on ihana ulkoisesti ja luonteeltaankin. Kauneus liittyy yleensä pelkkään ulkonäköön, mutta söpö on kokonaisvaltaisempi käsite.

Tämä oli hyvä määritelmä!

Vierailija
37/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinenkin olisi parempi kuin joku teennäinen ja lässy 'söpö'. Mulla menisi hermot tuollaiseen. Laita sille takaisin jotain voi sua söpsönpöpsöä pikkukikkelipippeliä.

En nyt ymmärtänyt miksi yhtäkkiä rupeis kutsumaan joksikin pikkukikkelipippeliksi jos ei edes ole vielä tämän penistä nähnyt? Söpöksi saavat tyttöset sanoa kyllä myös tietysti minua jos siltä tuntuu😊 Pikkukikkelipippeli ei oikein kyllä ole osuva nimitys mulle.

Vierailija
38/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille miehille naisten söpöt ominaisuudet on tosi tärkeitä. Kaikki hassut, pienet, naiselliset jutut, joita vain naiset tekevät. Sellaista naista mies haluaa helliä ja suojella. Siinä ei ole mitään alentavaa, eikä se sulje pois sitä, että mies pitää sitä samaa naista myös kauniina haluttavana. Söpö nainen on haluttu kumppani.

Käsittämätöntä, että nykyään tuostakin on saatu väännettyä negatiivinen asia! Ihan normaalia biologiaa.

Vierailija
39/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö: ulkonäkö vetoaa mieheen, herättää miehen suojeluvietin, miehellä on helliä tunteita kohdetta kohtaan.

Kaunis: objektiivisesti tarkasteltuna kaunis, ei välttämättä helliä tunteita.

Seksikäs: miestä panettaa. Jos panettaa tarpeeksi niin puolikas sianruhokin alkaa näyttää seksikkäältä.

Vierailija
40/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tunteita sinua kohtaan! Söpö on sama kuin syötävän suloinen ja ihana. Voit silti olla hänen mielestään kaunis ja seksikäs. Oma mieheni on 15 vuotta kutsunut minua samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä