Mitä mies tarkoittaa sillä, kun sanoo melkein kokoajan söpöksi"
Olen viestittänyt yhdelle miehelle ja aina, kun esim. lähetän itsestäni kuvan hän sanoo "söpö"
Nukkumaan mennessä voi sanoa " hyvää yötä söpöliini"
Mietin, että mitä se tuolla tarkoittaa, koska itselleni tulee sellainen olo etten kummiskaan ole kaunis joten ei voi sanoa niin.
Kommentit (42)
Mies on tehnyt ilmeisesti toistuvasti vain kirjoitusvirheen ja kirjoittanut söpö sanan alkamaan S-kirjaimella H-kirjaimen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiire pukille
Joulu on tulossa
Olisiko parempi jos sanois nöpö tai töpö. Voi nöpöseni Sun töpös on ihana
Söpö = miehen mielestä viehättävä
Kaunis = oikeasti kaunis (esim 90% mielestä)
Kauniskin voi toki olla söpö ja söpö kaunis.
Mutta tärkeintä on nyt kelata tätä juttua ja kysellä kaikilta ja sitten jättää mies, koska joku ongelmahan tässä on oltava. Ja onhan toi nyt vidu imelää touhua "söpöliinitellä" kuin jotain koiraa.
Mitähän tuo tarkoittaisi? Varmaan sitä, että kasva aikuiseksi!
Näytät hänen mielestään hamsterilta. Tai kissanpennulta.
Näin minä asian ymmärrän. Siitä huolimatta minunkin miesystäväni on sitä mieltä, että olen "vain" söpö.
Näillä mennään.
Söpö nainen on sellainen, jota tekee mieli helliä. Söpöä naista haluaa hemmotella ja hän on ihana ulkoisesti ja luonteeltaankin. Kauneus liittyy yleensä pelkkään ulkonäköön, mutta söpö on kokonaisvaltaisempi käsite.
Söpöjä on lapset ja eläimet. Kyllä mä ainakin aikuisena naisena haluaisin kuulla olevani kaunis enkä mikään söpö...
Suloinenkin olisi parempi kuin joku teennäinen ja lässy 'söpö'. Mulla menisi hermot tuollaiseen. Laita sille takaisin jotain voi sua söpsönpöpsöä pikkukikkelipippeliä.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan se pitää sua söpönä. En ymmärrä miksi niin monet naiset loukkaantuu jos niitä sanotaan söpöiksi tai näteiksi kauniin sijaan. Musta ainakin söpö on parempi kuin kaunis.
Söpö on sellainen jonka ottaisi mielellään kainalonsa kiehnäämään.
Näin ainakin itse miehenä tarkoittaisin
Sitä et sulle pitäs antaa remmiä perseelle.
Olette kysyneet tätä ennenkin. Se on helittelynimi, hän pitää ja tykkää sinusta, ulkonäkösi on miellyttävä. Jos koet tuon negatiivisena olet yksinkertaisesti idiootti ja toivon, että pystyt joten älyllisesti ilmeisen rajoittuneena ihmisenä tajuamaan, että jonkun kutsumisessa söpöksi ei ole mitään negatiivista.
-m
Söpön tyttöystävän ottaisin mieluummin. Sellanen mitä tekee mieli vaan koko ajan mieli halia, pusutella ja paijailla kun on niin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Söpö nainen on sellainen, jota tekee mieli helliä. Söpöä naista haluaa hemmotella ja hän on ihana ulkoisesti ja luonteeltaankin. Kauneus liittyy yleensä pelkkään ulkonäköön, mutta söpö on kokonaisvaltaisempi käsite.
Tämä oli hyvä määritelmä!
Vierailija kirjoitti:
Suloinenkin olisi parempi kuin joku teennäinen ja lässy 'söpö'. Mulla menisi hermot tuollaiseen. Laita sille takaisin jotain voi sua söpsönpöpsöä pikkukikkelipippeliä.
En nyt ymmärtänyt miksi yhtäkkiä rupeis kutsumaan joksikin pikkukikkelipippeliksi jos ei edes ole vielä tämän penistä nähnyt? Söpöksi saavat tyttöset sanoa kyllä myös tietysti minua jos siltä tuntuu😊 Pikkukikkelipippeli ei oikein kyllä ole osuva nimitys mulle.
Monille miehille naisten söpöt ominaisuudet on tosi tärkeitä. Kaikki hassut, pienet, naiselliset jutut, joita vain naiset tekevät. Sellaista naista mies haluaa helliä ja suojella. Siinä ei ole mitään alentavaa, eikä se sulje pois sitä, että mies pitää sitä samaa naista myös kauniina haluttavana. Söpö nainen on haluttu kumppani.
Käsittämätöntä, että nykyään tuostakin on saatu väännettyä negatiivinen asia! Ihan normaalia biologiaa.
Söpö: ulkonäkö vetoaa mieheen, herättää miehen suojeluvietin, miehellä on helliä tunteita kohdetta kohtaan.
Kaunis: objektiivisesti tarkasteltuna kaunis, ei välttämättä helliä tunteita.
Seksikäs: miestä panettaa. Jos panettaa tarpeeksi niin puolikas sianruhokin alkaa näyttää seksikkäältä.
Hänellä on tunteita sinua kohtaan! Söpö on sama kuin syötävän suloinen ja ihana. Voit silti olla hänen mielestään kaunis ja seksikäs. Oma mieheni on 15 vuotta kutsunut minua samalla tavalla.
No jo on taas. Ei ihme että miehillä palaa välillä käämit meihin naisiin kun mikään ei ole hyvä.