Olen ällöttävä läski ja vihaan itseäni.
Ei mulla muuta. Eikä laihdutus auta tähän oloon ellei läskien sijaan sula aivot. En jaksa.
Kommentit (12)
Käykää lenkillä niin mieli paranee.
Terve, ssss. Hyvä että vihdoin myönsit totuuden itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Terve, ssss. Hyvä että vihdoin myönsit totuuden itsestäsi.
Tuliko hyvä mieli? Mulle ei. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Käykää lenkillä niin mieli paranee.
Ei se asiaa pahentaisi. Menen huomenna, lapset ovat nyt nukkumaan menossa joten en pääse. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin että värikäs pipsa 😂
En toivo tätä oloa hänelle. Keikun toki lievän ylipainon rajalla mutta suurimmaksi osaksi tämä on henkinen paska olo. -Ap
Sama täällä. Vihaan itseäni tällaisena ja olen todella pettynyt itseeni kun en saa aikaiseksi tehdä asialle jotain. En vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Vihaan itseäni tällaisena ja olen todella pettynyt itseeni kun en saa aikaiseksi tehdä asialle jotain. En vaan jaksa.
Sinulle myös ♥ -Ap
Mä hoikustuin viime kesänä 7 kg. Olin todella tyytyväinen, pääsin läskimahasta eroon. Nyt lihonu kaikki takas. Inhoon itseäni. Sain raahattua iseni yksi ilta lenkille ja heti tuli polvet kipeäksi..juoksut loppu sit siihen. Nyt otin 1 kk salikortin, aina ajattelen huomenna menen..miten voi olla näin saamaton. En nyt varsinaisesti ole ylipainoinen, mulla kaikki kertyy vatsaan ja näytän ällöltä. Nytkin suklaata mutustan huoh.
mä painan kohta 120kg. voinette antaa siis minunkin osallistua itseinhokerhoon :( ja pituutta 168.5cm
ja hauskinta, että tapasin kotipaikkakunnan pippaloissa vanhan kaverin (miespuolinen) jonka kanssa lapsuudesta asti ollut sellaista hyväntahtoista keljuilua, niin se pamautti mulle samantien kun nähtiin, että ootpas kasvattanu tota peräsintäs. mä rupesin itkemään :D pikkasen se mies jääty, jotenki saatiin se sit "sovittua", mutta mies varmaan oletti mun vaan naureskelevan mukana, että no niinpä!!
Sama täällä.