Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten suhtautuisitte tällaiseen toiveeseen?

Herkkä mies
05.07.2016 |

Kuvitelkaa itsenne seuraavaan tilanteeseen: olette seurustelleet jo jonkin aikaa ja olette kumppanin kahden kesken kumppanin kanssa. Yhtäkkiä tulee, syystä tai toisesta, tilanne että teillä tulee tarve vaihtaa vaatteita ja omasta puolesta olisi jo ok että miehenne näkee sen mutta kumppani pyytää yllättäen että saa poistua huoneesta, katsoa muualle tai olla vaikka silmät peitettynä ja tämä siksi ettei teidän keho ja intimiteetti tule liian nopeasti silmille vaan kumppani saa totuttautua siihen rauhassa ennenkuin sitten tulee se hetki että on valmis näkemään kaiken. Mitä ajattelisitte ja miten suhtautuisitte ko. toiveeseen ja mikä olisi vastaus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin varmaan että ok mitä vittua:D Mutta tietenki näin sitte tehtäs :D Miksi niin? :D

Vierailija
2/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounou. Kyllä voisi minun puolestani poistua huoneesta ja vaikka vähän pitemmällekin. Outoa käytöstä ja outo varmaan muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, olette seurustelleet jo jonkin aikaa mutta kumppani ei oo nähnyt sua alasti tai edes vähissä vaatteissa? Ei kyllä kuvaa mitään mun seurustelu- tai edes tapailusuhdetta, joten en osaa tämän enempää kommentoida. Tai no sen sanon, että oudolta kuulostaa

Vierailija
4/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minulle ihan ok ja toivoisin, että kumppanini kertoo toiveistaan ja tarpeistaan minulle suoraan. Kukaan ei ole ajatustenlukija ja itse saattaisin tietämättäni ja tahtomattani loukata sinua, sillä minulla ei ole juuri tarvetta peitellä kehoani enkä edes ymmärrä alastomuutta tai paljaita kehonosia mitenkään erityisen seksuaalisiksi. Saattaisin siis paljastaa vartaloani sinulle ymmärtämättä, että ahdistut siitä. Kerro rohkeasti, että suhtaudut alastomuuteen hieman varauksellisesti ja kaipaat aikaa. Näin kumppanisi osaa ajatella asiaa kannaltasi ja noudattaa toivettasi. En usko, että tuo on kellekään ongelma.

Oletko pohtinut, mistä tuntemuksesi juontuvat?

Vierailija
5/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, saa toki poistua jos ei kestä katsoa. Tuliko muuten edes mieleen, että hän ehkä vain pelkäsi kiihottuvansa liikaa jos näkisi sinun strippaavan? Eikä haluaisi just nyt kiihottua, kun piti lähteä konserttiin / perhelounaalle / ehtiä bussiin / tai vain edetä hitaasti sinun kanssasi (mikä ainakin minusta olisi tosi suloista, koska sitä haluaisin itsekin!)

Vierailija
6/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä hänelle, mistä hämmennyksesi johtuu, ettet loukkaa tyttöystävääsi tai aiheuta väärinkäsitystä. En kyllä usko, että hän rupeaa edessäsi riisumaan jos ette ole vielä intiimiasteella. Kyllähän ensimmäiset riisumiset uuden kumppanin kanssa ovat hyvin seksuaalisia, jos vain vetoa on.

Itselle ei tulisi kyllä mieleenkään puhua seurustelusta jos vielä seksiäkään ei ole ollut. No, ehkä olette vielä hyvin nuoria.

Vierailija
7/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi minulle ihan ok ja toivoisin, että kumppanini kertoo toiveistaan ja tarpeistaan minulle suoraan. Kukaan ei ole ajatustenlukija ja itse saattaisin tietämättäni ja tahtomattani loukata sinua, sillä minulla ei ole juuri tarvetta peitellä kehoani enkä edes ymmärrä alastomuutta tai paljaita kehonosia mitenkään erityisen seksuaalisiksi. Saattaisin siis paljastaa vartaloani sinulle ymmärtämättä, että ahdistut siitä. Kerro rohkeasti, että suhtaudut alastomuuteen hieman varauksellisesti ja kaipaat aikaa. Näin kumppanisi osaa ajatella asiaa kannaltasi ja noudattaa toivettasi. En usko, että tuo on kellekään ongelma.

Oletko pohtinut, mistä tuntemuksesi juontuvat?

Olen omien elämänkokemusten kautta joutunut pohtimaan myös omaa seksualisuuttani ja olen osin hyvinkin tietoinen siihen liittyvistä jutuista vaikka samalla tiedän etten koskaan tiedä siitä kaikkea.

Vierailija
8/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se poika/mies olisi tosi rohkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä