Kysy 18 vuotiaalta tytöltä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oletko Kyösti-setä Pihtiputaalta?
Jos sä tahdot niiiin
No miltä tämä aikuisten maailma sinusta nyt näyttää? Oliko sellaista kuin odotit?
Vierailija kirjoitti:
No miltä tämä aikuisten maailma sinusta nyt näyttää? Oliko sellaista kuin odotit?
Missähän se aikuisten maailman raja menee. Ei tässä 18 vuotiaana tullut muuta uutta kun laskut ja vuokrat omasta pussista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muumimammalla on esiliinan alla?
Vatsamakkarat? Tuhero?
Pärjäisitkö kuulantyönnössä raavaalle miehelle vai onko nainen miestä heikompi?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pienirakenteinen ja muutenkin heikko yläkroppa joten itse en pärjäisi, mutta uskon silti monien naisten kykenevän samaan fyysisesti kuin miesten.
Jari-Pekka kirjoitti:
Ovatko pimppakarvasi vaaleansävyisiä vai tummia?
Siltä väliltä silloin kun niiden antas kasvaa
Käytätkö urheilutrikoita tai kiukkoja farkkuja? Vedätkä ne aina niin ylös asti, että cameltoe pilkottaa ihanasti ja pakarat erottuvat kuin kaksi persikan puolikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pienirakenteinen ja muutenkin heikko yläkroppa joten itse en pärjäisi, mutta uskon silti monien naisten kykenevän samaan fyysisesti kuin miesten.
Tarkoitat siis, että vahvimmat naiset vetävät vertoja joillekin miehille? Koska vahvimmat naisethan eivät tietenkään pärjää vahvimmille miehille.
Miksi ikäisesi tytöt antavat tällaisissa ketjuissa aina mielikuvituksettomampia ja tylsempiä vastauksia kuin ikäisensä pojat?
Jari-Pekka kirjoitti:
Käytätkö urheilutrikoita tai kiukkoja farkkuja? Vedätkä ne aina niin ylös asti, että cameltoe pilkottaa ihanasti ja pakarat erottuvat kuin kaksi persikan puolikasta?
Käytän mutta en mainitsemallasi tavalla.
Menisitkö hotellihuoneseen entuudestaan tuntemattoman ulkomaalaisen miehen kanssa yhteisen tupakkatauon jälkeen?
Asutko vanhempiesi luona vielä?