Postin saapumisilmoitus
Tori-myyjä ei antanut paketin lähetystunnusta. Paketti on lähtenyt postipakettina, tuleeko postista aina kuitenkin saapumisilmoitus?
Kommentit (6)
Tulee jos tulee... Minulle on viime aikoina pari kertaa käynyt niin että postin lappua ei ole tullut ollenkaan mutta onneksi on ollut lähetystunnus.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jos tulee... Minulle on viime aikoina pari kertaa käynyt niin että postin lappua ei ole tullut ollenkaan mutta onneksi on ollut lähetystunnus.
Tätä juuri pelkään. Miten kaikki voi olla nykyään kiinni siitä tunnuksesta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni jäänyt myös tulematta postiin saapumislappu tässä lähiaikoina. Tekstiviestillä on tullut kyllä, mutta postitse ei.. Arvaa onko ärsyttävää, kun ei ole muistanut seurata juuri sen lähetyksen lähetystunnusta, kun on ollut niin paljon kaikkea tulossa ja menossa. Paketti lähtenyt sitten takaisin lähettäjälle. Joka tietysti hakenut lähetyksen ja sitten tapellaankin kustannuksista. :/ (no tilanne on ratkaistu: tavarat jäi lähettäjälle ja lopulta suostui laittamaan rahat takaisin 15 e vähennettynä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni jäänyt myös tulematta postiin saapumislappu tässä lähiaikoina. Tekstiviestillä on tullut kyllä, mutta postitse ei.. Arvaa onko ärsyttävää, kun ei ole muistanut seurata juuri sen lähetyksen lähetystunnusta, kun on ollut niin paljon kaikkea tulossa ja menossa. Paketti lähtenyt sitten takaisin lähettäjälle. Joka tietysti hakenut lähetyksen ja sitten tapellaankin kustannuksista. :/ (no tilanne on ratkaistu: tavarat jäi lähettäjälle ja lopulta suostui laittamaan rahat takaisin 15 e vähennettynä)
Tarkoitin siis, että niistä lähetyksistä joissa on ollut tekstiviestillä saapumisilmoitus, ne tekstarit ovat tulleet perille, mutta siitä yhdestä, josta piti ilmeisesti tulla saapumislappu postissa, ei tullut mitään ilmoitusta perille. Lähettäjä kai laittaa raksin ruutuun miten ilmoitus tulee.
Mulle on viime aikoina tullut pelkää sähköposti, ei paperilappua tai edes tekstaria.
Tulee joko postin kautta lappu kotiin tai tekstiviesti kännykkään jos on tiedossa