Mikä siinä Frederikissä vetoaa naisiin?
Mikä tekee Frederikistä kuuman miehen naisten silmissä? Juuri kertoi miten oli 26 naisen kanssa 11 hengen porealtaassa keikan jälkeen!
-mies
Kommentit (13)
Raha se kiinnostaa. Eihän Kimilläkään naista olisi jos ei olisi rikas. Ja edesmenneen Juicen kanssa meni naimisiin tämä nainen joka tiesi hänet pian perivänsä. Asuu vissiin vieläkin Juicen asunnossa ja eikö hänellä ole uusi mieskin.
Ei kannata aina uskoa ihan kaikkea. Kannattaa sitä vastoin miettiä, miksi joku mies kehuu flaksiaan, mikä on hänen motiivinsa? Todistaa jotain, vakuuttaa jotain vai saada lisää naisia? Mihin hän lisää naisia tarvitsee? Saadakseen rahaa?
Lukemiseksi suosittelen vanhaa suomalaista dekkariklassikkoa, Raimo Juntusen Lepänkävyt. Kevyttä kesäpäivien lukemista - ja siinä on merkillisen tutunoloinen viihdelaulaja sivuroolissa. ;D
Ei mikään. Hän on vain huomiohuoraamisen välikappale, kuten muutkin julkkiset. Onpahan näillä 26 naisella kertomista tyttökavereille.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mikään. N40
Sinulla riittävästi kokemuspohjaa sanoa näin kaikkien muiden naisten puolesta? Montako päivää olet elänyt naisena, joka on kiinostunut kyseistä henkilöstä?
Reetu ostaa naisia kylpyammeeseensa, ottaa kuvia ja panee seiskalehteen, seiskalta saamillaan "kohukuvillaan" ostaa taas lisää ihmisiä kylpyyn. Ei kukaan niin rumaa setää oikeasti bylsisi edes maksusta.
-IISAK SONNI
PS: nyt varuillaan, liipasinherkkä moderaattori paikalla.
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mikään. N40
Sinulla riittävästi kokemuspohjaa sanoa näin kaikkien muiden naisten puolesta? Montako päivää olet elänyt naisena, joka on kiinostunut kyseistä henkilöstä?
Vastasin omasta puolestani. Huomaa nimimerkki N40. Uskon kyllä, että näitä säälittäviä papanmetsästäjiäkin on olemassa.
Uskooko joku muka oikeasti noita Reetun väritettyjä tarinoita?!? :o
Sehän on vain säälittävä vanha gubbe, joka haikailee ikuista nuoruutta permis kuohkeana ja suu sen kun syytää soopaa.
Esimerkki siitä, mitä tapahtuu jos lapsi ei saa nuoruudessaan isältään hyväksyntää. Frederikhän on julkisesti kertonut traagisesta isäsuhteestaan.
Se on Reetun "julkkisrooli" olla naistenmies. On aina ollut ja tulee olemaan niin kauan kun on hengissä. Naiset tykkää huomiosta ja reetulta sitä saa.
Ei se mikään tyhmä mies ole kun on hankkinut miljoonaomaisuuden ja lukemattomia sijoituskämppiä.
Näin hänet joskus kaupassa ja sitten aloin vähän tajuta. Olen meinaan ihmetellyt samaa. Hän oli kyllä henkilö, joka erottui muista haahuilijoista, jotenkin karsimaattisen tai elinvoimaisen oloinen.
Samaten Gene Simmonsin vetovoimaa en ole tajunnut ennen kuin olin lähietäisyydellä ja hän katsoi kohti.
Vierailija kirjoitti:
Raha se kiinnostaa. Eihän Kimilläkään naista olisi jos ei olisi rikas. Ja edesmenneen Juicen kanssa meni naimisiin tämä nainen joka tiesi hänet pian perivänsä. Asuu vissiin vieläkin Juicen asunnossa ja eikö hänellä ole uusi mieskin.
Juice oli viimeisinä vuosinaan käsittääkseni melkoisen sairas ja huonokuntoinen, ja todennäköisesti hänen leskensä on saanut toimia vähän omaishoitajanakin. Enemmän tällainen on tehnyt perinnön eteen kuin joku sukulainen, jota ei ole vuosikausiin edes näkynyt.
Suomessa julkkis saa helposti naisia. Näytän ihan yhdeltä, en kerro keneltä. Monta kertaa olen kuullut että näytän eriltä livenä kuin kuvissa. Minä olen sanonut etten ole hän ja ole hiljaa kun haluan olla rauhassa. Naiset on niin ymmärtäväisiä ja helppoja. Olen saanut litsarin yhdeltä joka jälkeenpäin tajusi etten oikeasti ole julkkis. Kummalllista kun ei uskota kun sanon etten ole?