Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskakohan FB tajuaa että mua ei kiinnosta kavereideni kavereiden julkaisut jotka olen piilottanut systemaattisesti?

Vierailija
05.07.2016 |

Etusivuni on täynnä ihan vieraiden ihmisten juttuja joita omat FB-kaverini ovat tykänneet tms. Nyt jos poistan kyseisen kohdan siitä etusivulta, FB antaa ymmärtää että vastaavat tekstit poistuisivat, paskanmarjat! Koko viikonlopun olen saanut klikkailla noita pois ja aina niitä vaan tulee. En halua lukea etusivultani muuta kuin omien kavereideni jutut, siis sellaiset jotka ovat ihan henkilökohtaisesti kirjoittaneet, ei tykkäyksiä joidenkin muihin kirjoittamiin juttuihin, Iltasanomiin tai muualle. Näiden lisäksi haluan lukea, mitä "tykkäämäni" sivut ovat ihan itse tekstiä sinne tuottaneet, en muuta.

Minua ei kiinnosta kuinka joku kaverin kaverini on lentokentällä matkustamassa aurinkoon tai vaikka tullut sairaalasta lapsensa kanssa, jonka diagnoosi on joku epämääräinen tauti. MIKSI IHMISET JAKAVAT TÄLLAISIA TIETOJA MYÖS KAVEREIDENSA KAVEREILLE?!

Voisin lähteä vaikka murtokeikalle tuolle etelän lämpöön lähteneelle, mitäs ei osaa pitää omia asioitaan ominaan, mur!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi