Millaista on olla tissitön nainen?
Onko elämä helpompaa vai vaikeampaa kuin naisilla, joilla on tissit?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut ongelmaa asian suhteen. Minulla jää AA-kupin liivitkin löysiksi. Käytän toppeja, ettei nännit nöpötä paidan läpi. Nuorempana harrastin aktiivisesti urheilua, ja edelleen liikun paljon ja on ihan huippua, ettei tissit ole tiellä :) Muutenkin elämässäni on aina ollut kaikkia muuta, rintojen kokoa tärkeämpää mietittävää. Joskus olen miettinyt esim. uimahallissa, että sääliiköhän joku minua kun olen ihan lauta. Ajatus on lähinnä huvittava, en siis millään tavalla häpeile vartaloani.
Asia on varmasti siksikin minulle ok, koska 20v sitten tapaamani mies (edelleen siis ollaan yhdessä) on aina käynyt ihan kuumana pienistä rinnoistani :D Hän väittää, että päinvastoin kuin yleisesti luullaan, niin oikeasti suurin osa miehistä ei tykkää mistään jättilolloista, vaan ihan tavallisista ja tavallista pienemmistä rinnoista, ja tosi harva oikeasti syttyy keinotekoisista silikonitisseistä. (Tämä tiedoksi sille, joka murehtii ettei koskaan saa miestä pienten rintojensa takia).
Ainoat haitat on tulleet siitä, että useimmat esim. juhlapuvut tai muut "muotoon ommellut" yläosat eivät istu päälleni, koska etumus jää aina liian väljäksi. Tästäkin on selvitty, koska olen ompelutaitoinen ihminen ja osaan korjata vaatteet sopiviksi (toki ylimääräistä vaivaa siitä on).
En ihan ymmärrä tätä. Ihan ok kehua pieniä rintoja ja omista rinnoistaan pitääkin olla ylpeä. Mutta miksi se usein pitää tehdä niiden isojen rintojen kustannuksella? On ihan ok ilmeisesti sanoa, että suurin osa miehistä ei pidä "jättilolloista." Jos saman sanoisi pienirintaisista niin piru olisi irti.
Vaikea verrata kun ei koskaan ole ollut isoja tissejä. Joten en tiedä millaista elämä on isotissisenä. Mutta näillä mennään mitä on annettu. Oikeastaan en ole enää teinivuosieni jälkeen jaksanut edes miettiä rintojani. Eivät ne miettimällä miksikään muutu ja muiden mielipiteet ovat evvk.
Itse en edes ajattele koskaan rintojen pienuutta. Silloin kun ajattelen rintojani, ajattelen että ovatpa ne pehmeät ja sopivat kuoppaan hyvin. Mitään haittaa niistä ei ole koskaan ollut esim urheilussa. Rakastan olla ilman liivejä tai liiveillä jotka eivät tukisi suuria rintoja lainkaan. Teininä murehdin asiaa mutta itsetunto onneksi kasvoi tissien ohi. Voi olla että miesten huomiota olisi tullut enemmän isommilla rinnoilla mutta en ole vaille jäänyt näinkään ja nykyinen avokki kehuu rintojani täydellisiksi
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en ole tissitön, mutta haaveilen tissittömyydestä. Olisi ihanaa urheilla niin, etteivät tissit hidastaisi vauhtia eikä tarvitsisi suorittaa aina järkyttävää tissien paketointioperaatiota ennen urheilua.
Minä olen ratkaissut tämän asian olemalla urheilematta :D
Kyllä moni mies kiihottuu rinnoista ja on kivaa että niitä saa hyväillä ja puristella. Vaikka olisi vain peppumies mutta rinnat on naisellisuuden merkki. Ei tarvi olla mitään hillittömiä utareita mutta käteensopivat ;)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en ole tissitön, mutta haaveilen tissittömyydestä. Olisi ihanaa urheilla niin, etteivät tissit hidastaisi vauhtia eikä tarvitsisi suorittaa aina järkyttävää tissien paketointioperaatiota ennen urheilua.
Minä olen ratkaissut tämän asian olemalla urheilematta :D
Juu sen kyllä huomas siitä sun käsikuvasta.
Tiedoksi kaikille naisille tissien koosta riippumatta; tissit on sellaiset kun mitä luoja on antanut, mutta siihen, miten käytät lantionpohjan lihaksia voit vaikuttaa.
Jos tissien koko on "ongelma" niin käytä se murehtimisaika lihastreenaukseen ja mies on kuin sulaa vahaa käsittelyssäsi. Jos siis miehen miellyttäminen on se ykkösjuttu.