Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla tissitön nainen?

Vierailija
04.07.2016 |

Onko elämä helpompaa vai vaikeampaa kuin naisilla, joilla on tissit?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin n. 12-vuotiaasta asti malttamattomana, että rinnat kasvaa. No, eivätpä kasvaneet. A-kupiksi jäi ja suhteessa kohtuullisen leveään yläkroppaan näyttävät varsin onnettomilta... Pillerit tuovat sentään vähän pyöreää muotoa, mutta eivät ole varsinaisesti kokoa kasvattaneet. Nyt 26-vuotiaana olen jo kohtalaisen sinut asian kanssa enkä jaksa enää juurikaan murehtia. Jos jollekin miehelle rinnattomuuteni on kynnyskysymys niin sellaisen tyypin kanssa ei muutenkaan kiinnosta olla tekemisissä.

Vierailija
22/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se yksi roikkutissi täällä provoaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat = korkea rasvaprosentti

Vierailija
24/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuumalla matamit katkeroituvat levitellessään talkkia?

Vierailija
25/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Te pienirintaiset, miksette käytä nänniteippejä rintaliivien sijaan? Ihana ajatus voida kulkea julkisesti ilman rintaliivejä :D Voitteko ostaa noin vain paidan esim. netistä tilaamalla ja se todennäköisesti sopii päälle? Käytättekö vartalonmallianne hyväksi esim. nykyisellä todella uurretulla iltapukumuodilla, jossa kaula-aukko yltää paljon rintojen alle?

Miksi pitäisi jotain teippejä(kään) nänneihin liimailla?

Ja harvemmalla on kovin usein iltapukutilaisuuksia.

Vierailija
26/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat = korkea rasvaprosentti

Ei aina. Mulla todella iso rasvaprosentti muttei rintoja ollenkaan. SE vasta rumaa onkin!

Vierailija
27/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Haittaahan siitä on. Mä en saa edes miestä kiitos aa-kupin itikan puremieni :( häpeän itseäni kun ei ole tissejä. N27

Pienet rinnat eivät ole se este, vaan sinun asenteesi. Tuntuu, että häpeilet itseäsi ja se näkyy päällepäin. En nyt viitsi laittaa tähän suoraa linkkiä, mutta käypä katsomassa sivu (käännä englanniksi) eroottiset kaunottaret piste net. Siellä on naisia laidasta laitaan ja hyvin paljon kauniita naisia joilla on pienet rinnat. Makuja on monenlaisia ja muista, että painovoima ja imetys ovat veemäinen asia rinnoille. Ei sekään kovin kaunista ole, kun nännit ja napa ovat samalla viivalla.

Vierailija
28/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinipoikana jättitissit oli lähes jumaluuteen verrattava asia. Samantha Fox ja mitä näitä nyt oli. Mutta iän myötä ajatukset ovat muuttuneet ja vaikka vaimolla onkin melko isot, niin eihän ne enää nätit ole. Ja lisäksi hänellä on niska- ja selkävaivoja rintojensa vuoksi. On tosissaan harkinnut pienennysleikkausta.

Vierailija
29/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin n. 12-vuotiaasta asti malttamattomana, että rinnat kasvaa. No, eivätpä kasvaneet. A-kupiksi jäi ja suhteessa kohtuullisen leveään yläkroppaan näyttävät varsin onnettomilta... Pillerit tuovat sentään vähän pyöreää muotoa, mutta eivät ole varsinaisesti kokoa kasvattaneet. Nyt 26-vuotiaana olen jo kohtalaisen sinut asian kanssa enkä jaksa enää juurikaan murehtia. Jos jollekin miehelle rinnattomuuteni on kynnyskysymys niin sellaisen tyypin kanssa ei muutenkaan kiinnosta olla tekemisissä.

"Sellaisen tyypin". Ai miehen seksuaalisuuden pitäisi olla sun mielen mukainen?

Vierailija
30/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli britti"dokumentti" lautanaisista.

Sen 10 minuuttia mitä sitä katseli, niin niin sellaisia ongelmakimppuja tuntuivat olevan. Jos ne tissit olisi olleet isommat niin se kriisi olisi etsitty jostain muusta.

Vierailija
31/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kahden viikon ulkomaan matkalla ja kyllähän se aikalailla hävetti kun usealla alle 10 vuotiaalla (lihavalla) lapsella oli isommat tissit kun mulla. Täytän tänä vuonna 30.

Vierailija
32/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen 10 minuuttia mitä sitä katseli, niin niin sellaisia ongelmakimppuja tuntuivat olevan. Jos ne tissit olisi olleet isommat niin se kriisi olisi etsitty jostain muusta.

Briteissä tuo "rinnattomuus" tuntuukin olevan iso ongelma. Olen asunut siellä, ja todellakin joka puolella annettiin ymmärtää, että elämäsi on surkeaa elleivät rintasi ole tarpeeksi isot. Joka paikassa myös mainostettiin kauneusleikkauksia, joilla tämän ja muutkin kauneuspulmat saa hoidettua kuntoon. Tästä siis aikaa n. 13 vuotta. Touhu on varmaan mennyt vielä hullummaksi sen jälkeen.

Vierailija
33/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissittömyys ei ole ongelma ainakaan minulle ja tuntemilleni miehille. t. mies 45

Vierailija
34/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut ongelmaa asian suhteen. Minulla jää AA-kupin liivitkin löysiksi. Käytän toppeja, ettei nännit nöpötä paidan läpi. Nuorempana harrastin aktiivisesti urheilua, ja edelleen liikun paljon ja on ihan huippua, ettei tissit ole tiellä :) Muutenkin elämässäni on aina ollut kaikkia muuta, rintojen kokoa tärkeämpää mietittävää. Joskus olen miettinyt esim. uimahallissa, että sääliiköhän joku minua kun olen ihan lauta. Ajatus on lähinnä huvittava, en siis millään tavalla häpeile vartaloani.

Asia on varmasti siksikin minulle ok, koska 20v sitten tapaamani mies (edelleen siis ollaan yhdessä) on aina käynyt ihan kuumana pienistä rinnoistani :D Hän väittää, että päinvastoin kuin yleisesti luullaan, niin oikeasti suurin osa miehistä ei tykkää mistään jättilolloista, vaan ihan tavallisista ja tavallista pienemmistä rinnoista, ja tosi harva oikeasti syttyy keinotekoisista silikonitisseistä. (Tämä tiedoksi sille, joka murehtii ettei koskaan saa miestä pienten rintojensa takia).

Ainoat haitat on tulleet siitä, että useimmat esim. juhlapuvut tai muut "muotoon ommellut" yläosat eivät istu päälleni, koska etumus jää aina liian väljäksi. Tästäkin on selvitty, koska olen ompelutaitoinen ihminen ja osaan korjata vaatteet sopiviksi (toki ylimääräistä vaivaa siitä on).

Vierailija
35/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briteissä tuo "rinnattomuus" tuntuukin olevan iso ongelma. Olen asunut siellä, ja todellakin joka puolella annettiin ymmärtää, että elämäsi on surkeaa elleivät rintasi ole tarpeeksi isot. Joka paikassa myös mainostettiin kauneusleikkauksia, joilla tämän ja muutkin kauneuspulmat saa hoidettua kuntoon. Tästä siis aikaa n. 13 vuotta. Touhu on varmaan mennyt vielä hullummaksi sen jälkeen.

No nythän se nähtiin, että brittienkin olis kannattanut keskittyä tärkeämpiin asioihin kuin tissien kokoihin. Helppohan tuollaiselle sakille on uskotella ihan mitä tahansa.

Vierailija
36/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. Vielä nelikymppisenä vartaloni on kuin nuoren tytön. Urheillessa ei ole tiellä. Raskaana ollessa ja imetysaikana ahdisti suuremmat rinnat, kroppa tuntui vieraalta ja näytin joltain matamilta.

Sama juttu mulla. Olen 45 ja rinnat on vielä tosi nätit. En kyllä haluaisi niitä vaihtaa, toisin kuin nuorempana.

Vierailija
37/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin huoletta mennä salille/lenkille ilman urheilurintsikoita, netistä voi tilata lähes mitä vain paitoja jotka sopii kunhan koko on oikea. Nyt muodissa olevat pienet ja lyhyet topit joissa on korkea kaula-aukko ovat ihan unelmia kun nänniteippi riittää ja näyttää todella hyvältä :) darra-aamunakin riittää joku paksumpi t-paita tai huppari ilman rintsikoita kun lähtee hakemaan ruokaa.

T. Hoikka ja treenattu 75 a

Vierailija
38/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tulen toimeen A-kupin kanssa. Olen erittäin herkkä puristaville ja kiristäville vaatteille ja pienten rintojen ansiosta voin useimmiten olla kokonaan ilman rintaliivejä. Olenkin joskus miettinyt, mitenkähän pärjäisin isojen rintojen kanssa...

Vierailija
39/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niitä joiden täytyy valita joko rinnat tai hoikkuus. Normipainoisena mulla oli aa- kuppi ja nyt hieman ylipainoisena on b. Tottahan se on että ainakin minun kohdalla rinnattomuus (silloin kun niitä ei ollut) aiheutti epävarmuutta ja epänaisellista oloa. Kun muutenkin olen tai siis olin sporttinen ja vähän poikamainen.

Sama valinta. Nuorena, kun BMI oli 21, olivat rinnat AA-kokoa ja kyllä niitä vähän häpesin. Rintsikoiden ja varsinkin bikinien löytäminen oli vaikeaa. Imetysaikana kuppikoko oli jopa C ja lasten ollessa pieniä, kun lihoin kunnolla, olivat rinnat vielä imetyksen jälkeenkin B-C -kuppia. Nykyisin BMI 24:ssa rinnat ovat siinä A-B ja tunnen kyllä olevani sopusuhtaisempi ja naisellisempi kuin nuorena. Vähän hoikempikin voisin toki olla, mutta tykkään rinnoistani, enkä halua menettää niitä.

Vierailija
40/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on!

Sen vuoksi olisikin hyvä, että kaikki silikooneja halajavat myös ne otattaisivat, sillä se olisi hyvä indikaattori henkisesti epävakaasta ihmisestä, joka ei todennäköisesti koskaan tule olemaan tyytyväinen itseensä.

Sellaisen kanssa parisuhde ei tule olemaan onnellista.