Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla tissitön nainen?

Vierailija
04.07.2016 |

Onko elämä helpompaa vai vaikeampaa kuin naisilla, joilla on tissit?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä tissitön, vaikka rinnat minulla toki on. AA kuppikin jää lömpsölle, käytän rintaliivejä vain silloiu , kun en halua että nännit kuultaa paidan läpi. Minulle tämä vartalo sopii, olen siis tykännyt, eli ei harmita.

Vierailija
2/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on tissit, paitsi ne joilta ne on oikeasti poistettu. Ei edes AA-kuppista voi kutsua tissittömäksi. 

Mutta koska tarkoitat tuolla tissittömyydellä taatusti naisia joilla on alle C-kupin rinnat, niin kyllä, minulla on ainakin ollut vaikeaa A-kupin tisseineni. Lähinnä mietiskellyt että pidetäänkö minua vähemmän seksikkäämpänä kuin rintavampia naisia yms. 

Toisaalta, jos minulla olisi oikeasti näyttävät tissit, niin sekin saattaisi ärsyttää jos joka toinen silmäpari olisi niitä jatkuvasti vilkuilemassa. Ehkä on vaan parasta tyytyä näihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se arjessa mitään haittaa mutta toki aina uuden kumppanin kanssa vähän jännittää miten reagoi.. En käytä topattuja liivejä mutta toki liivit aina antavat pyöreämmän muodon ja rinnat näyttää vähän rinnoilta. Ikää kun tullut lisää niin itsevarmuus kuitenkin kasvanut ja riisun itseni rohkeasti ja mitään negatiivista ei ole tullut ikinä. Olen muutenkin pienikokoinen ja sporttinen niin rinnat ei herätä kovin huomiota loppuviimeksi. Bikinien ja rintaliivien löytäminen aika vaikeaa ja se joskus harmittaa. Mutta tämä on mun vartaloni ja sen kanssa on eläminen. Voin vain huolehtia, että vyötärö pysyy timminä, peppu pyöreänä ja lihansikkaat hartiat ja käsivarret tasapainottavat kropan mittasuhteita. Hartiani ovat pari senttiä leveämmät kuin lantio ja vyötärö pieni niin näytän mielestäni ihan naiselliselta :)

Vierailija
4/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva et on pienet tissit. Nää ei oo koskaan tiellä ja kaikki mekot ja paidat sopii päälle. Ei haittaa lenkkeilyäkään. Entinen poikaystävä kyllä haukkui paljonkin että olis pitänyt ottaa silikonit. Mut minähän en toisen ihmisen vuoksi ala ulkonäkööni muuttamaan😳

5/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pienirintaiset, miksette käytä nänniteippejä rintaliivien sijaan? Ihana ajatus voida kulkea julkisesti ilman rintaliivejä :D Voitteko ostaa noin vain paidan esim. netistä tilaamalla ja se todennäköisesti sopii päälle? Käytättekö vartalonmallianne hyväksi esim. nykyisellä todella uurretulla iltapukumuodilla, jossa kaula-aukko yltää paljon rintojen alle?

Vierailija
6/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Vielä nelikymppisenä vartaloni on kuin nuoren tytön. Urheillessa ei ole tiellä. Raskaana ollessa ja imetysaikana ahdisti suuremmat rinnat, kroppa tuntui vieraalta ja näytin joltain matamilta.

Vierailija
7/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaahan siitä on. Mä en saa edes miestä kiitos aa-kupin itikan puremieni :( häpeän itseäni kun ei ole tissejä. N27

Vierailija
8/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Haittaahan siitä on. Mä en saa edes miestä kiitos aa-kupin itikan puremieni :( häpeän itseäni kun ei ole tissejä. N27

Et varmaan tissimiestä. Mutta on sitä sellaisiakin miehiä, jotka eivät ole niiden rintojen perässä.

Vierailija
9/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit jos on isommat kuin v kuppi niin sillon nainen on läskin näköinen

Vierailija
10/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Te pienirintaiset, miksette käytä nänniteippejä rintaliivien sijaan? Ihana ajatus voida kulkea julkisesti ilman rintaliivejä :D Voitteko ostaa noin vain paidan esim. netistä tilaamalla ja se todennäköisesti sopii päälle? Käytättekö vartalonmallianne hyväksi esim. nykyisellä todella uurretulla iltapukumuodilla, jossa kaula-aukko yltää paljon rintojen alle?

Kuka haluaisi joka päivä repiä teippiä tisseistä?

Ja kyllähän ne paidat yleensä MAHTUU, mutta SOPIVUUS on eri asia. Ei sekään hyvältä näytä, jos rinnoille on varattu tilaa ja se jää tyhjäksi.

Vierailija
11/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Etkö tiennyt että puolet miehistä on nk pyllymiehiä, eikä tissimiehiä? Sitten on säärimiehiä ja lantio/vatsamiehiä. Vielä jalkafetisistit päälle, niin johan löytyy miehiä sinulle.

Vierailija
12/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En mä ainakaan pysty olemaan ilman rintsikoita vaikka tissit on suht pienet. Sattuu.

Vierailija
13/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tissitön minäkin. Nuorempana kriiseilin asiasta. Nykyään hankaluuksia aiheuttaa lähinnä bikinien ostaminen. Minulla on mies, joka asuu mieluummin ihmisen kuin tissien kanssa ja kaksi lasta. Tissittömyys ehkä aiheuttaa sen, että pidän itseni suht timmissä kunnossa niin että kroppa on sopusoinnussa (todellinen kriisi mulle olisi se, että maha olisi edempänä kuin tissit).

Vierailija
14/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tissitön minäkin. Nuorempana kriiseilin asiasta. Nykyään hankaluuksia aiheuttaa lähinnä bikinien ostaminen. Minulla on mies, joka asuu mieluummin ihmisen kuin tissien kanssa ja kaksi lasta. Tissittömyys ehkä aiheuttaa sen, että pidän itseni suht timmissä kunnossa niin että kroppa on sopusoinnussa (todellinen kriisi mulle olisi se, että maha olisi edempänä kuin tissit).

Hyvä, sinunlaista naista etsin minäkin.

M34

Vierailija
15/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytännössä tissitön, vaikka rinnat minulla toki on. AA kuppikin jää lömpsölle, käytän rintaliivejä vain silloiu , kun en halua että nännit kuultaa paidan läpi. Minulle tämä vartalo sopii, olen siis tykännyt, eli ei harmita.

Huippumalleilla on tuollaisia rintoja, sellaisia pieniä.ja pystyjä ihania rintoja ainakin niillä jotka eivät sorru silikoneihin. Raskaiden ja isojen rintojen kanssa eläminen ei ole helppoa siksi haluan pienennyksen.

.

Vierailija
16/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä joiden täytyy valita joko rinnat tai hoikkuus. Normipainoisena mulla oli aa- kuppi ja nyt hieman ylipainoisena on b. Tottahan se on että ainakin minun kohdalla rinnattomuus (silloin kun niitä ei ollut) aiheutti epävarmuutta ja epänaisellista oloa. Kun muutenkin olen tai siis olin sporttinen ja vähän poikamainen.

Vierailija
17/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en ole tissitön, mutta haaveilen tissittömyydestä. Olisi ihanaa urheilla niin, etteivät tissit hidastaisi vauhtia eikä tarvitsisi suorittaa aina järkyttävää tissien paketointioperaatiota ennen urheilua. 

Vierailija
18/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Miehen saaminen ei ole sun aa-kupista kiinni vaan tuosta että häpeät itseäsi. Lopeta häpeäminen niin kyllä se siitä. Mulla on aa-kuppi myös mutta en häpeä sitä, miehiä riittäisi yli oman tarpeen. :D Ei itsetunto voi pelkistä rinnoista olla kiinni. Yritä opetella näkemään itsesi kauniina niin muutkin näkevät sinut kauniina. Hyvä itseluottamus kaunistaa.

Vierailija
19/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina vähän huvittaa, kun pari lihavaa kaveria nälvii mua tissieni koosta. Ilmeisesti kuvittelevat läskisäkkiensä olevan jotenkin kauniimmat. Hyisssss!

Vierailija
20/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipit eivät tue. Pienetkin rinnat tarvitsevat tukea siinä missä isotkin. Siksi ei teippejä.