Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla normaalit parisuhteet?

Vierailija
04.07.2016 |

Siis oon aina luullut, että suhteessa on kaksi tasavertaista aikuista ihmistä, jotka yhdessä kantavat vastuun velvollisuuksista ja arjen ja juhlan jutuista. Mutta ei meillä, ei sitten millään.

Mies ei koskaan "ehdi" (ei ole ajan puuttesta kysymys vaan mies on vaan hidasälyinen päätöksissä) ajatella mikä juttu milloinkin pitäisi hoitaa ja vaikka kuinka yrittäisin siitä etukäteen muistutella, että tämänkin deadline tulee kohta niin mitään ei tapahdu vaan joudun yksin päättämään tai hoitamaan asiat.

Kevyempänä esimerkkinä lomamatkakohteen päättäminen, raskaampana lapsiluvun päättäminen ennen kuin ikä tulee täysin vastaan. Rasittaa joutua jankuttamaan aina jostain ja tarjoamaan päätös- ja mielipidevaltaa kun toinen ei vaan sitä ota!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
2/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä nyt on kellekin normaalia? Musta toi sun mies kuulostaa mun mieheltä. Mistään ei voi ottaa vastuuta. Riippuu keneltä kysyy, että onko "miehet vaan tollasia" vai "jtss, miten sä jaksat tota, kyllä meidän pertti hoitaa kaiken!" (=nainen on se vastuuton)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan normaali vaan rahaongelmainen murjottaja, ei ollut siis kun tavattiin. Eroisin mutta koska lapset niin ei voi.

Vierailija
5/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tuollainen päättämätön. Sillä se oli ainakin jonkinlaista alistamista myös, laittoi siis mut tekemään kaikki päätökset ja jos joku meni pieleen, saattoi aina syyttää mua. Hyvät jutut oltiin tietenkin päätetty yhdessä. Myös kaikki ikävät jutut oli mun päätöksiä aina siitä pyykkikoneen pyörimään laittamisesta aina taloremonttiin ja sen tekijäfirmaan päättämiseen asti. Hänen ei siis koskaan tarvinnut tehdä mitään, koska mä vaan olin päättänyt, että joskus esim. pitää siivota.

Nykyisen miehen kanssa tehdään, keskustellaan ja päätetään yhdessä. En enää ikinä suostu muuhun kuin kahden aikuisen tasa-arvoiseen suhteeseen.

Vierailija
6/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän samanlainen tilanne (jestas, toivottavasti en sentään lapsista joudu yksin päättämään..!), mutta minusta meillä on kuitenkin ihan tavallinen parisuhde. Käskyttää pitää kun muuten ei oikein mitään tapahdu, mutta kaipa siihen tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi