Päästätkö miestäsi/poikaasi uimahalliin jossa on naissiivoojia miesten puolella?
Minä en mielelläni päästäisi. Voi olla että olen suvaitsematon juntti, mutta en halua että vieraat naiset näkevät heidät alasti. Tosin poikani kohdalla hän saa itse päättää meneekö vai ei sitten kun on joku noin 15-vuotias. Mutta toistaiseksi ei.
Kommentit (17)
No ei se minun päästämisestäni ole kiinni. Jos mennään uimaan niin sinne miesten puolelle on mentävä jos ikää on yli 7v.
Vierailija kirjoitti:
No ei se minun päästämisestäni ole kiinni. Jos mennään uimaan niin sinne miesten puolelle on mentävä jos ikää on yli 7v.
Voi siellä olla miessiivoja. Muuten en päästäis.
Kai päästäisin. Mutta jos poika ei itse haluaisi mennä naissiivoojan takia uimahalliin niin en tiedä voisiko silloin pakottaa. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin oikein ymmärtänyt avauksen pointtia.
Ööö, mitä? Ai että pitäisi alkaa vahtia aikuisen puolisoni siveyttä?
No ei ole mitään syytä olla päästämättä (ihan kuin se silti minusta olisi kiinni. Mieheni kun päättää ihan itse menemisistään ja poika menee jos haluaa mennä uimaan). Ei se siivooja siellä niitä miehiä ole katsomassa vaan hoitamassa työtään.
terv. itsekin uimahallissa joskus siivonnut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni päästäisi. Voi olla että olen suvaitsematon juntti, mutta en halua että vieraat naiset näkevät heidät alasti. Tosin poikani kohdalla hän saa itse päättää meneekö vai ei sitten kun on joku noin 15-vuotias. Mutta toistaiseksi ei.
Eli mieluummin odottelet poikasi suihkuvuorolle tumman maahanmuuttajamiehen kuin hallin ammattitaitoisen vakisiivoojan?... Jeppistä-jepulis... Makunsa kaikilla...
Päästäisin jos siivoojakin olisi alasti.
Käytkö ensin muina naisina miesten puolella pällistelemässä, onko siellä naissiivoojaa vai mistä ylipäätään saat varman tiedon siivoojan sukupuolesta?
Mies ja poika ei toistaiseksi ole tarvinneet mun lupaa uimahalliin menoon.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitään syytä olla päästämättä (ihan kuin se silti minusta olisi kiinni. Mieheni kun päättää ihan itse menemisistään ja poika menee jos haluaa mennä uimaan). Ei se siivooja siellä niitä miehiä ole katsomassa vaan hoitamassa työtään.
terv. itsekin uimahallissa joskus siivonnut.
Se on ihan sama onko se siellä katsomassa miehiä vai ei. Kuitenkin se naisen läsnäolo siellä ahdistaa monia. Sekä paikalla olevia miehiä että heidän vaimojaan jotka tietävät että siellä naissiivooja näkee kaiken.
Eli ap:n perheen mihet eivät ui. Selvä
Itse olen aikoinani ollut myös uimahallissa siivoojana, eikä tullut mieleenkään tuijotella jalkovälejä. Paitsi kun paikalle sattui hyvännäköisiä ja timmejä miehiä, oli pakko aina vähän vilkaista.
Ihmeellinen ketju. Ei sinällään, ei minunkaan maailma kaadu siitä jos joku naissiivooja näkee mieheni alasti, mutta en kyllä ymmärrä näitä aggressiivisia hyökkäyksiäkään mitä pitää tehdä jos joku kertoo sen ahdistavan.
Ja näille ketjuille tyypillisesti iski paikalle myös joku uimahallisiivooja uhriutumaan kuinka häntä niin kovasti sorretaan.
Minäpä olen käynyt pienenä poikana naisten puolella uimahallissa. Ehkä minä olen nähnyt juuri SINUN tissisi ja pimpsasi.
Miettikääpä sitä kun illalla painatte päänne tyynyyn.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aikoinani ollut myös uimahallissa siivoojana, eikä tullut mieleenkään tuijotella jalkovälejä. Paitsi kun paikalle sattui hyvännäköisiä ja timmejä miehiä, oli pakko aina vähän vilkaista.
No hyvä että olet nyttemmin saanut potkut. Ei ollut ihan sinulle sopiva työ.
En päästä. Sehän vois nähdä mun miehen munan ja keksiä haluta vaikka mitä!!! Mun mieheni EI ui.