Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kalorivaje on liikaa?

Vierailija
04.07.2016 |

Laihdutan tässä normaalipainon sisällä ylärajalta alarajalle ja nyt pitkien kävelylenkkien myötä on ongelma, että kalorivaje jää lähes joka päivältä tuhannen paikkeille (tai hieman yli) En vaan saa syötyä määränsä enempää. Syön paljon kasviksia ja proteiinia niin päivän kalorit jää melko vähälle. Onko tuo jo kuitenkin liikaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli n. 5v tahattomasti kalorivaje, tuollainen 1200 kaloria päivässä ehdin syödä, lisäksi on fyysisesti raskas työ vanhusten hoivaosastolla ja kotihoidossa (20 000 askelta/työvuoro) sekä kotona odottamassa koirien ulkoilutus n. 5-6km/päivä. Nyt on vyötärönympärys 102cm (ennen jtn 70cm) ja painoa tullut siis useampi kilo keskivartaloon. Minulle ei toki suoda töissä ruokataukoa, eli ateriarytmiä ei ole joten ruokailuvälit on 6-8h. Söin lähinnä salaattia ja leipää erilaisilla lisukkeilla, sekä yhden lämpimän kotiruoan. Eli voin sanoa, että pitkässä juoksussa tuo alkaa kerryttämään rasvaa. Jos olet istumatyössä niin voi olla ok, mutta seuraa sitä vyötärön mittaa. Itsellä toki on vuosien myötä tullut tämä tilanne, mutta alkanut korjautumaan syömällä reilusti enemmän.

Vierailija
2/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. En usko edellistä kirjoittajaa yhtään. Jos syöt vähemmän kuin kulutat et vaan voi kerryttää rasvaa lihomiseen asti. Tais se lämmin ruoka olla kilo mikrotettuja suklaamunkkeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. En usko edellistä kirjoittajaa yhtään. Jos syöt vähemmän kuin kulutat et vaan voi kerryttää rasvaa lihomiseen asti. Tais se lämmin ruoka olla kilo mikrotettuja suklaamunkkeja?

En minäkään. Silloin kun minä olin fyysisesti raskaissa töissä, liikuin paljon vapaa-ajalla enkä syönyt kunnolla, laihduin reippaasti, etenkin keskivartalosta. Syömisten laadulla ei tuntunut olevan mitään väliä vaan sillä, että söin aivan liian vähän kulutukseen nähden.

Vierailija
4/4 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku vastata? ap