SATUHÄÄT 4.7.
Kommentit (378)
Jeesus noita kulmakarvoja sen fb-profiilikuvissa..
LOL, yllätysvauva.
Mikäpä se parempi tapa on omia mies, kuin sanoa vaan : "Hei kultsi mun menkat on myöhässä, meille tulee yllätysvauva"
Ei ziiiiisus naiset oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen pariskunta oli? En nähnyt alusta asti.
24 ja 25
miksi alapeukku? Näin ylen sivuilla lukee.
Vierailija kirjoitti:
LOL, yllätysvauva.
Mikäpä se parempi tapa on omia mies, kuin sanoa vaan : "Hei kultsi mun menkat on myöhässä, meille tulee yllätysvauva"
Kyl mä luulen et toi mies oikeesti tykkäs siitä.
En ymmärrä miksi te ihmiset olette niin ilkeitä? Mielestäni ihana,aito nuoripari. Toivotan teille kaikkea hyvää.
Sanoivatko, että vihittiin mormonikirkossa? Saako mormonit harrastaa esiaviollista seksiä?
Ihana junttipariskunta. Ihan parasta kansanviihdettä. Mä oon pakon edessä käyny pari kertaa Tervolassa, ja oikeesti ihmettelemistä riittää ihan yli ymmärryksen. Puolin ja toisin. Niin paras jakso, ja oikeesti normi tilanne siellä. Esim. kenkien ja karkkien osto, auts;)
staditar kirjoitti:
Ihana junttipariskunta. Ihan parasta kansanviihdettä. Mä oon pakon edessä käyny pari kertaa Tervolassa, ja oikeesti ihmettelemistä riittää ihan yli ymmärryksen. Puolin ja toisin. Niin paras jakso, ja oikeesti normi tilanne siellä. Esim. kenkien ja karkkien osto, auts;)
Ei kai siellä oikeesti ole noin kauheeta?
Olin joskus ihastunut tervolalaiseen mieheen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL, yllätysvauva.
Mikäs siinä sitten, mä en tykkäis yllätysvauvasta.
Vierailija kirjoitti:
staditar kirjoitti:
Ei kai siellä oikeesti ole noin kauheeta?
Olin joskus ihastunut tervolalaiseen mieheen...
Ei koulutusta, lapsia liuta, raskaaksi vahingossa, kiertävä tatuointimestari tehnyt kaverihinnalla leimat, ehkä sarjan rumin hame plus liian pieni, kerrosvärjätyt hiukset, kenkäostokset halpa hallista.
Ihan perusmeininkiä landella
Mekko on varmaan netistä. Koko on kolme numeroa liian pieni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL, yllätysvauva.
Mikäs siinä sitten, mä en tykkäis yllätysvauvasta.
En minäkään jos se olisi epärehellisin keinoin saanut alkunsa. Muuten kyllä olisi ihan tervetullut.
Ja kenenkään feministin on ihan turha ulista jostain kortsun käytöstä. Olisiko se naisen vika jos miehellä on HIV mutta vakuuttaa, ettei hänellä ole mitään tauteja ja sitten pökkii naista?
Vesitasot ja kopterit. Kyllä kai nekin jotain maksaa?
Oliko jomman kumman vanhemmat maanviljelijöitä?
Hirveatä tekstiä aikuisilta ihmisiltä..!!? Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Jokainen ihminen on erilainen, mutta samanarvoinen. Ei tarvitse kauaa miettiä mistä nykyään lapset/nuoret oppii kiusaamista ja mistä kovat ulkonäköpaineet syntyy.
Surullista, kertakaikkiaan :( :(
Luulin tämän ketjun perusteella että kyseessä olisi ihan kamalat ihmiset, mutta nuohan vaikuttivat tosi mukavilta, tavallisilta ihmisiltä. Tyylistä viis, ihan sama millaisilla vaatteilla tms. ihminen itsensä kuorruttaa. Morsiamella aivan ihana ääni ja vaikutti kyllä jo näin äkkiseltään siltä että sopisi hyvin haaveilemalleen lastenhoitoalalle.
Jos minulla olisi 6kk ja 1,5v lapset, niin en kyllä saisi järkättyä minkäänlaisia häitä. Heillä lapset pyöri jaloissa hääpaikkaa järjestellessäkin, eli ilmeisesti tukiverkot on hoitoavun osalta varsin ohuet. Kieltämättä mekon malli vaikutti hieman huonosti istuvalta, mutta mehän ei tiedetä miten kuvamateriaali on editoitu, onko valittu mukaan juuri ne kohdat joissa yläosan valuminen korostuu. Mielestäni oli ainakin melko korostava valinta, että ihan eka kuvamateriaali juhlasta oli morsian nykimässä pukuaan.
Oli pakko alkaa kattoa Areenalta... alussahan tuo vaikuttaa ihan mukavalta pariskunnalta, kun heidän perhe-elämäänsä näytetään. Morsiamella jäänyt koulu kesken, mutta nyt haaveilee menevänsä lastentarhaan töihin, kunhan omat lapset kasvavat. Sulhanen tekee jotain hanttihommia ja vaikutta huolehtivalta perheenisältä.
Mutta tuo puku... ja emännän pomotus... eih! Olen katsonut vasta vartin.