30-35-vuotias mies, miten suhtautuisit jos 22-vuotias nainen lähestyisi sinua netissä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ällöä!!
M34
Miksi?
Eipä paljon kiinnostais. Ei siitä kuitenkaa mitään tulis.
Hyvin suhtautuisin, kun nyt kuvittelen olevani sen ikäinen. Mies kylläkin olen, mutta nuorempi.
Jos jotain tiettyä miestä mietit, niin et voi tietää juuri hänestä, ennen kuin lähestyt... Riippumatta siitä, minkälaista vastauksia tulee täältä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit sanoa noin, ennen kuin olet edes yrittänyt? Miksi ajattelet, että siitä ei tulisi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit sanoa noin, ennen kuin olet edes yrittänyt? Miksi ajattelet, että siitä ei tulisi mitään?
Pelkkää ajan tuhlausta. Nuorilla on liian kovat vaatimukset miehille, kun ovat markkina-arvonsa huipulla. Parempi kun keskittyy vaan niihin kenen kanssa on jotain mahkuja.
Ihmettelisin. En oikein tiedä mitä yhteistä melllä voisi olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöä!!
M34
Miksi?
Joku kasvuiässä oleva tyttönen yrittäisi iskeä kaltaistani elämänsä kunnossa olevaa könsikästä. No tietäähän sen, että en minä voi oikeasti niin nuoresta kiinnostua, likkahyvä. Siis mä en enää JAKSA näitä tyttösiä, jotka kaikki tahtovat mun muskeleitani paijaamaan.
Loukkaantuisin siitä, että olet kiinnostunut ikäni tuomasta statusarvosta, etkä itsestäni.
Noi ihan kivahan se olisi. Tosin suurin osa tuommoisista on jotain venäläis-huijauksia, eli joku igor siellä viestittelee.
En ole ihan kohderyhmää koska olen 39, mutta minua lähestyy useasti juurikin 20-24-vuotiaat naiset. Suhtaudun asiaan suurella tyytyväisyydellä.
Ei kiinnosta sugardaddiys tai opiskelijaneidon illallisten makselu. En ihan äkkiseltään keksi muuta syytä miksi parikymppinen kiinnostuisi 35-vuotiaasta DI:n näköisestä dippainssistä.
Itsellä on haussa 30-37 vuotias korkeakoulutettu fiksu nainen jonka kanssa voisi tosissaan sitoutua ja perustaa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan kohderyhmää koska olen 39, mutta minua lähestyy useasti juurikin 20-24-vuotiaat naiset. Suhtaudun asiaan suurella tyytyväisyydellä.
Olet siis tyytyväinen siihen, että ahneet muijat juoksevat sun rahojen perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tyytyväinen siihen, että ahneet muijat juoksevat sun rahojen perässä?
Eivät ole olleet ahneita eivätkä rahan perässä. Ihan fiksuja muijia ovat olleet ja ikäisekseen kypsiä.
Yäk tuntisin oloni niin likaiseksi! :(
M31
Vierailija kirjoitti:
Yäk tuntisin oloni niin likaiseksi! :(
M31
Miksi?
Heti tulisin kiimaisex