Soitanko vai en?
Tänään työpaikallani juttelin kaikenlaista kivan samanikäisen nuoren naisen kanssa (olen itse mies). Tämä nainen sanoi, että olisi kivaa nähdä joskus. Vaihdettiin numerot ja viesteltiin vähän (viestit aika peruskauraa, ei mitään ihmeellistä tai syvällistä). Hieman kuitenkin pelottaa soittaa hänelle, sillä olen joskus ennekin tajunnut kaveriehdotukset ja perusheitot tyyliin "ois kiva nähdä" treffikutsuiksi. Käsittääkseni hän ei seurustele, mutta en ole varma asiasta.
Jos soitan, niin miten ilmaisen halukkuuteni tavata nolaamatta itseni? Miten ilmaisen halukkuuteni niin, että jos paljastuu naisen heittäneen näkemis-ehdotuksen kaverillisesti, voin sutjakkaasti sanoa, että itsekin tarkoitin vain kaverina nähdä?
Minun on vaikeaa toimia yhteiskunnassa normaalisti (ei pelkästään parisuhde-asioissa vaan muutenkin) ja en haluaisi säikäyttää työkaveriani, mutta toisaalta en haluaisi hänen ajattelevan minua liian epävarmaksikaan, jos "näkemisellä" hän tarkoitti näkemistä pariutumismielessä.
Kommentit (5)
Itse laittaisin ihan vaan jotain että mennäänkö kahville esim viikonloppuna :) N22
Pyydä kävelylenkkiseuraksi. Matkalla voit tarjota kahvit. N45
Laita viesti ja kysy kahville vaikka viikonloppuna kolmen hujakoilla. Sitten jos kahvittelu menee hyvin, ehdotat jos haukattaisiin jotain ruokaa. Siitä se lähtee. Ei se nainen olisi antanut numeroa jos hän ei haluaisi tutustua enemmän. Tekstiviesti on helppo laittaa.
Kysy loppuviikosta,mitä hän tekew vkl.Myös viestillä voit kysyä.
Jos hänellä ei suunnitelmia niin ehdota jotain oikeasti houkuttelevaa.Jos on sadetta niin vaikka elokuviin menoa.
Nostetaan ylös. Annan ketjun olla, jos kukaan ei vastaa.