Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko on tarpeeksi kylmä helteen vihaajalle? Häh??

Vierailija
04.07.2016 |

Vai pitäisikö pakkasta olla?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 astetta ulkoilmassa on mun ideaalilämpötilani. Sellaista kun olisi ympäri vuoden, olisin ikionnellinen. Sisällä tykkään vähän lämpimämmästä, kun sisätiloissa ollaan paljon paikallaan.

Vierailija
22/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkkilli kirjoitti:

Ihanaa, kun on viileää. Vesisadekaan ei haittaa kun sit ei ole ötököitä.

Just vesisateellahan on sääskiä aivan hitosti. Selkeällä säällä ja reippaalla tuulella ei ole ötököitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Mieluiten 30 astetta pakkasta kuin plussaa.

Miten ajattelit ruokaa kasvattaa sellaisissa lämpötiloissa? Ja jos ei ole ruokaa, mitä ajattelit silloin syödä? Kengänpohjallisiako?

Vierailija
24/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on +11 ja sataa ja tuulee. Syyskuulta tuntuu, osa ihmisistä kulkee jääräpäisesti hellevaatteissa, mä laitoin tänään pitkät housut, lenkkarit ja hupparin.

On liian kylmä, tykkään 18-22 asteen lämpötilasta, eikä sadetta ja tuulta.

Vierailija
25/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 astetta tänään. Menettelee mutta viitisen astetta lisää tekisi terää.

Avoautossa tuuli tuivertaa hiukan liian viileästi vielä.

Vierailija
26/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateessa lyhythihaisessa oli vähän viileää,3 astetta enemmän olisi ollut sopiva.

Vierailija
27/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, kyllä on! Tästä (16 astetta meillä) ei tarvitse viilentyä, tämä on ihan paras sää.

Vierailija
28/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan. Nyt on 18 astetta.

15 on se mun lempilämpötila. Silloin voi tehdä mitä tykkää ja on aina hyvä olla.

Vierailija
29/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä on liian kylmä

Toppatakki käyttöön taas

Laatokalta tulee matalapaine joka jämähtää Suomeen viikoksi.

Vierailija
30/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kans 20 asteen lämpötiloista plus miinus 2 astetta. Mutta pitää olla kuiva sää, ei näin kosteannihkeää kuin on ollut nyt

Vierailija
31/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista ja 15 astetta olisi perfecto

Vierailija
32/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Mika asuu tällä palstalla vaikka sillä on pieni lapsi ja läski muija

Vierailija
33/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä alle +20 astettakin on liikaa, menkää lääkäriin. Keho ei toimi oikein, jos huoneenlämpötilaa, eli +20 astetta olevat lämpötilat ovat liian kuumia.

Varmaan se olisi itselläkin mukavampi olla sen jälkeen, kun normaalit lämpötilat eivät tunnu liian kuumilta.

Huonelämpö pitää olla +23, sitä vähempi alkaa tuntua viileältä. Sen häviävän hetken kun suomessa ulkona on tarpeeksi lämmin kestää pahempikin helteiden vihaaja.

Vierailija
34/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se kosteus oli ikävää ei lämpö

Vierailija
35/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa hellettä... ei ole kyllä tieten yhtenäkään päivänä hellettä vielä ollutkaan tälle kesälle. 20-24 viikkokausia, mut ei yli 25

Vierailija
36/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli +25 niin minulle tulee huono olo sillä olen yliherkkä lämmölle; migreeniä, ripulia, pahoinvointia, en voi syödä mitään liian lämmintä, en raskasta, ja jos juon liikaa vettä niin maha menee sekaisin. Sokeriarvot heittelee. Siksi lämpimällä unohtuu joskus jopa syödä kun ei tule nälkä. Olen normaalipainoinen.

Pahinta on jos asunnossa lämpötila nousee samoihin lukemiin sillä en saa nukuttua, pyörin koko yön. Ilmastointilaite saa minut sairaaksi ja poskiontelontulehdus iskee helposti, ja nenä alkaa vuotaa muutaman päivän.

Siksi +15:stä +20:een on minusta sopiva kesäsää, niin että yöt sataa ja päivällä paistaa. Ettei tule liian tunkkaista. Välimerellä ei haittaa jos on vähän yli +25 koska siellä on aivan eri ilmankosteus kuin täällä.

Vierailija
37/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muuten jatkuva 25-28 asteen lämpötila kämpässä aiheuttaa pahoinvointia ennen ruokaa, ruuan jälkeen?

Vierailija
38/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "ihania" +10 - +15 asteen kelejä on tiedossa sitten myös marraskuussa, joulukuussa, ehkä tammikuussa ja helmikuussakin. Reippaan vesisateen kanssa tietenkin. Tai no ehkä tammikuussa ja helmikuussa on lämpötilat enemmän +5 ja +10 asteen välillä. Onko sittenkin kivaa?

Vierailija
39/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 12 astetta -.-

Mulle se 30 astetta plussaa on ihanne! Jos menee alle +10 niin liian kylmää, siks mädännyn talvet sisällä. Pian kuitenkin muutto Italiaan

Vierailija
40/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se kosteus oli ikävää ei lämpö

Reipas kosteus on juuri sellaista, joka saa paidan liimautumaan kosteana tai märkänä ihoon kiinni.

Siksi olisikin hyvä, jos sää selkenisi jossain vaiheessa täysin pilvettömäksi ja kävisi myös kohtalaisen reipas tuuli, että kuivahtaisi tuo ilma. Ei pääse kosteus haihtumaan paksujen pilvien alla ja nollatuulessa.