Tuntuu pahalta lukea noita ikäerokeskusteluja.
Ajatteleeko ihmiset oikeasti noin mustavalkoisesti ja ahdasmielisesti? Mulla on 14 vuotta vanhempi mies ja meidän suhde on ainakin aitoa rakkautta vaikka olenkin "vasta" 24-vuotias. Onko kaikilla keskustelupalstoilla näin ilkeää kielenkäyttöä vai pelkästään täällä? Toisten ihmissuhteet lytätään tyyliin maanrakoon.
Kommentit (28)
Miehen vauraudella ja yhteiskunnallisella asemalla on maailman sivu ollut noita ikäeroja tasoittava,häivyttävä ja pehmentävä vaikutuksensa...
Vierailija kirjoitti:
Miehen vauraudella ja yhteiskunnallisella asemalla on maailman sivu ollut noita ikäeroja tasoittava,häivyttävä ja pehmentävä vaikutuksensa...
Mahtaa olla ikävää, jos raha on pääasiallinen syy siihen että on saanut naisen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se minusta normaalia ole jos nuori nainen tai mies seurustelee isänsä-äitinsä ikäluokan kanssa tai että ylipäätänsä ulkonäöllisesti voisi olla kumppanin vanhempi...
No kyllä mustakin joku 25-30 vuoden ikäero on jo liikaa, mutta että ihmiset vaahtoaa näistä 10-15 vuoden ikäeroista ja pitää niitä sairaana. Ap
10 vuoden ikäero on paljon. Se näkyy jo 20:n ja 30:n iässä, puhumattakaan sitä vanhemmissa.
Wut!
Se näkyy nimenomaan 20 ja 30 iässä, mutta sen jälkeen: aivan vitun sama oletko 35 vai 45 jne.No eihän ole... 45:n kieppeillä useimmilla rupeaa ilmenemään kaikenlaisia terveysvaivoja ja vanhenemisen merkkejä. Ei niitä vielä 3-kymppisellä ole.
LOL, niinhän te kolmekymppiset varmaan haluatte ajatella.
Kyllä on aivan sama. Ei ulkonäöstä edes erota kuin joku spesialisti, että onko ihminen 35 vai 45.
Vittuako niistä välittää? Mun mies on 15v. vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa noista ikäerokeskustelijoista ajattele asiaa keskivertotilanteen ja todennäköisyyksien kautta.
Tai sitten ainakin tämä viiskymppinen täti miettii, että mitä olisin itse ajatellut tilanteessa, jossa olisin 20 ja mies 30.
Voi herranjumala. Maailma on täynnä noita kolmekymppinen mies ja parikymppinen nainen pariskuntia. Ei se ole niin harvinaista kuin monet luulee. Itsekin tunnen yhden ja ovat ihan normaali pariskunta. Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa olla yhdessä, miten siinä voisi olla jotain väärää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelvannut ikäisillesi nuorille miehille? Vanhemman miehen saa helpommin kuin nuoren.
Menee kyllä täysin päinvastoin.
Mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä krantummaksi se muuttuu. Jos nyt puhutaan normaaleista miehistä, ei mistään sadetakkia leväyttelemällä tyttöjä pelottelevasta.
Miehet ja naiset ovat tässä totaalisia vastakohtia.
Mun mies on mua 10 vuotta nuorempi ja eksänsä, jonka jätti aikaisin oli häntä 6 vuotta nuorempi. Mä olen pari kertaa kysynyt, että enkö mä vaikuta vanhalta eksään verrattuna, mutta hän vaan hymyilee ja sanoo, että olen just ihana tällaisenä. He riitelivät paljon ja suhde kaatui siihen. Mä olen sopuisa ilopilleri, joten ehkä rauhallinen ja mukava suhde on kivempi...
Miksi et kelvannut ikäisillesi nuorille miehille? Vanhemman miehen saa helpommin kuin nuoren.