Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu pahalta lukea noita ikäerokeskusteluja.

Vierailija
04.07.2016 |

Ajatteleeko ihmiset oikeasti noin mustavalkoisesti ja ahdasmielisesti? Mulla on 14 vuotta vanhempi mies ja meidän suhde on ainakin aitoa rakkautta vaikka olenkin "vasta" 24-vuotias. Onko kaikilla keskustelupalstoilla näin ilkeää kielenkäyttöä vai pelkästään täällä? Toisten ihmissuhteet lytätään tyyliin maanrakoon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi aki

Vierailija
2/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten haukkuminen on niin kivaa. Näemmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne palstalle on pesiytynyt pieni mutta äänekäs wanhojen mammojen kaarti jota sapettaa se että oma hohto on jo aicapäiviä sitten mennyt ja miehet eivät enää katsele. Tätä tuskaa sitten toitotetaan maailmalle luomalla sairaita ikäeroketjuja esiintyen nuorena naisena ja joissa kompataan pää märkänä sitä omaa sairasta maailmankuvaansa. Voi aikoja voi tapoja niin kuin wanha kansa totesi.

Vierailija
4/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko ihmiset oikeasti noin mustavalkoisesti ja ahdasmielisesti? Mulla on 14 vuotta vanhempi mies ja meidän suhde on ainakin aitoa rakkautta vaikka olenkin "vasta" 24-vuotias. Onko kaikilla keskustelupalstoilla näin ilkeää kielenkäyttöä vai pelkästään täällä? Toisten ihmissuhteet lytätään tyyliin maanrakoon.

Ei kande pohdiskella, kun tosielämässä asiat eivät mene kuten palstalla. Ex oli 10 vuotta nuorempi.

Sinkkumies

Vierailija
5/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on luonnollista hakea seuraa ikäisistään, siksi ikäero tyrmätään.Kyllähän paljon mitättömästäkin lytätään.

Sstutko olemaan toimittaja, joka tuli kohentamaan statustaan

Vierailija
6/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kande pohdiskella, kun tosielämässä asiat eivät mene kuten palstalla. Ex oli 10 vuotta nuorempi.

Siksi varmaan ex

Sinkkumies

Vierailija
7/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minusta normaalia ole jos nuori nainen tai mies seurustelee isänsä-äitinsä ikäluokan kanssa tai että ylipäätänsä ulkonäöllisesti voisi olla kumppanin vanhempi...

Vierailija
8/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vastustan. Jäin 11-vuotiaana puoliorvoksi kun äitini oli päättänyt lisääntyä 52-vuotiaan miehen kanssa. Eipä ollut vetreä ja elinvoimainen isäni vaikka varmasti nuorekas olikin äitini mielestä 24 vuotta häntä vanhempana.

Vierailija
9/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se minusta normaalia ole jos nuori nainen tai mies seurustelee isänsä-äitinsä ikäluokan kanssa tai että ylipäätänsä ulkonäöllisesti voisi olla kumppanin vanhempi...

No kyllä mustakin joku 25-30 vuoden ikäero on jo liikaa, mutta että ihmiset vaahtoaa näistä 10-15 vuoden ikäeroista ja pitää niitä sairaana. Ap

Vierailija
10/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mustakin joku 25-30 vuoden ikäero on jo liikaa, mutta että ihmiset vaahtoaa näistä 10-15 vuoden ikäeroista ja pitää niitä sairaana. Ap

10 vuoden ikäero on paljon. Se näkyy jo 20:n ja 30:n iässä, puhumattakaan sitä vanhemmissa. 

Vierailija
11/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun itse tiedät olevasi hyvässä suhteessa. Täällä tosiaan leimataan melko helposti, vaikka on niitä huonoja suhteita ihan samanikäisilläkin. Olen ollut mieheni kanssa kohta kymmenen vuotta, ikäeroa meillä on 22 vuotta. Aika absurdia jonkun muun tulla huutamaan, että meidän suhteemme olisi huono tai viallinen kun ei sitä ole elänyt eikä ole suhteen osapuoli. Ja meillä on hyvä suhde, mutta mitäpä minä siitä oikeasti tiedän. Voitais vaikka seuraavaksi joukolla haukkua tuo presidentti, kun silläkin on tommonen nuori nainen käsipuolessa, kamalan epäterve suhde täytyy olla.

Vierailija
12/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun itse tiedät olevasi hyvässä suhteessa. Täällä tosiaan leimataan melko helposti, vaikka on niitä huonoja suhteita ihan samanikäisilläkin. Olen ollut mieheni kanssa kohta kymmenen vuotta, ikäeroa meillä on 22 vuotta. Aika absurdia jonkun muun tulla huutamaan, että meidän suhteemme olisi huono tai viallinen kun ei sitä ole elänyt eikä ole suhteen osapuoli. Ja meillä on hyvä suhde, mutta mitäpä minä siitä oikeasti tiedän. Voitais vaikka seuraavaksi joukolla haukkua tuo presidentti, kun silläkin on tommonen nuori nainen käsipuolessa, kamalan epäterve suhde täytyy olla.

Sen verran fiksuja ovat kuitenkin, etteivät ole jälkikasvua puskeneet. Siitä pointsit heille.

Vierailija
13/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman mielisairaan ihmisen tuotoksiahan nuo ovat.

Kuten suurin osa muustakin paskasta av:lla.

Vierailija
14/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä joka ketjussa on aina joku jolla on yli 20:n vuoden ikäero kumppaniin... Tosi uskottavaa! :D

Vierailija
15/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden ikäero on paljon. Se näkyy jo 20:n ja 30:n iässä, puhumattakaan sitä vanhemmissa. 

Wut!

Se näkyy nimenomaan 20 ja 30 iässä, mutta sen jälkeen: aivan vitun sama oletko 35 vai 45 jne.

Vierailija
16/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa noista ikäerokeskustelijoista ajattele asiaa keskivertotilanteen ja todennäköisyyksien kautta.

Tai sitten ainakin tämä viiskymppinen täti miettii, että mitä olisin itse ajatellut tilanteessa, jossa olisin 20 ja mies 30.

Vierailija
17/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa noista ikäerokeskustelijoista ajattele asiaa keskivertotilanteen ja todennäköisyyksien kautta.

Tai sitten ainakin tämä viiskymppinen täti miettii, että mitä olisin itse ajatellut tilanteessa, jossa olisin 20 ja mies 30.

Niin tai täti on 50v, työelämässä hyvässä kondiksessa ja pappa 75v tutisee kotosalla. Aika eri elämäntilanteet silloinkin.

Vierailija
18/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten helvetin vaikeaa enää aikuisiässä löytää täsmälleen ikäistään miestä/naista. Melkein väkisin menee jonkin verran perseelleen.

Vierailija
19/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wut!

Se näkyy nimenomaan 20 ja 30 iässä, mutta sen jälkeen: aivan vitun sama oletko 35 vai 45 jne.

No eihän ole... 45:n kieppeillä useimmilla rupeaa ilmenemään kaikenlaisia terveysvaivoja ja vanhenemisen merkkejä. Ei niitä vielä 3-kymppisellä ole.

Vierailija
20/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana ei ollut se, että onnistuneet parisuhteet ovat huonoja vaan se että nuoret naiset joutuvat kohtaamaan paljon ahdistelua vanhemmilta miehiltä. Ongelma on myös se mikä motivoi vanhempia miehiä etsimään nuorempa naista. 

Jos nyt vain satut rakastuneen vanhempaan mieheen tai hän sinuun niin eihän siinä mitään ongelmaa ole.

On myöskin oma valintani jos en halua olla jonkun omaishoitaja.