Vilppu?
Mitä mieltä olette Vilppu -nimestä? Ja mikä/mitkä nimet sopisi sen perään? Juhani pitäisi luultavasti olla toinen tai kolmas, mutta mikä muu siihen sopisi? Vilppu Veikka Juhani? Vilppu Valtteri Juhani? Ehdotuksista ja ajatuksista kiitollinen! :)
Kommentit (10)
Todella pirteä ja veikeän viikarimainen, mutta sopii minusta aikuselle miehellekin.
Vilppu Eetu Juhani
Vilppu Venni Juhani
Vilppu Veini Juhani
Vilppu Valde juhani
Vilppu Otso juhani
Vilppu Niilo Juhani
No joo, sehän selviäisi kai väestörekisterin sivuilta. Mutta tytönnimeksi minä sitä ensin kuvittelin. Toinen samanlainen Hilppa, siitäkään ei osaa sanoa kumman nimi on...
Vilppu Veikka Juhani ois ihana, mutta muutama ehdotus vielä:
Vilppa Valle Juhani
Vilppu Veeti Juhani
Vilppu Vertti Juhani
Vilppu Valto Juhani
Vilppu Timi Juhani
Vilppu Jaani Juhani
Vilppu Joel Juhani
Vilppu Hugo Juhani
Vilppu Sampo Juhani
Vilppu Joona Juhani
pojan nimenä en tykkää jos olisi ollut tytön niin kiva nimi... :)
Suomessa ei ole yhtään Vilppu nimistä naista, aika jännä että jotkut silti mieltää sen naisen nimeksi! ;) Minulle on kyllä aina ollut selvää, että Vilppu on miehen nimi, mutta se onkin meillä suvussa ollut nimi.
Kiitoksia näistä tähänastisista ehdotuksista, hyviä vaihtoehtoja! Lisääkin saa vielä laittaa! :)
Minusta Vilppu on hauska nimi ja ihan selkeästi nimenomaa miehen nimi. Ja Hilppa on kyllä yhtä selvästi naisen nimi.
Vilppu Valtteri on hyvä, mutta Minusta Vilppu Valtteri Juhani on liian pitkä. Keskelle sopii paremminjoku 2-tavuinen. Vilppu Kalle Juhani,
Vilppu Janne Juhani, Vilppu Jaakko Juhani, Vilppu Vertti Juhani?
Miltä nämä kuulostavat?
ystäväni nuorena oli ikäiseni (seitkytluvulla syntynyt) vilppu. ei häntä ole ikinä nimestä kiusattu, miksi olisi, ei nimi niin kumma ole. hieno nimi, laita ihmeessä pojallesi. hyviä ehdotuyksia myös toisiksi nimiksi.
Mun mielesta Vilppu on ehdottomasti maailmankaikkeuden paras pojan nimi! Olisin sen aivan ehdottomasti meidan pojallemme halunnut ja varmaan sata taistelua sen puolesta miehen kanssa kavin, mutta lopulta jouduin luovuttamaan ja poika sai muun nimen. No, nyt en poikaa muuksi osaisi kuvitella kuin mita on, mutta toi Vilppu silti kaihertaa ja tunnen kateuden pistoksen jos joku sen lapselleen saa antaa nimeksi.
Mullekkin muuten vaitettiin kevereideni taholta, etta Vilppu on naisen nimi.
Vilppu Eemeli olis kiva...
Vilppu on nimi, jota ei olisi voinut ajatellakaan niinä aikoina kun kävin itse koulua (olen sitä Sari-Jari aikakautta), mutta nyt on niin paljon vanhanaikaisia ja/tai erikoisia nimiä, että en usko että Vilppua sen enempää koulussa kiusattaisiin.
Vilppu Veikka Juhani on aivan ihana yhdistelmä!! :o)