Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on ihana, mutta olen hänestä todella huolissani. Mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
04.07.2016 |

Olen 33-vuotias mies ja tavannut mitä suloisimman ja kauneimman nuoren naisen. Hän on itseäni 12 vuotta nuorempi. Ikäero ei kuitenkaan haittaa meistä kumpaakaan. Olemme samalla aaltopituudella. Emme seurustele vielä, mutta tunteita on selvästi molemmilla. Ongelma on se, että tämä nainen pelkää kuollakseen entistä poikaystäväänsä. Suhde oli väkivaltainen sekä henkisesti että fyysisesti. Se päättyi joskus puolisen vuotta sitten, mutta tietenkin asiasta yli pääseminen ottaa aikansa. Nainen on todella masentunut ja itsetunto on sen kusipään jäljiltä ihan romuna. Onneksi on lähestymiskielto. Olen otettu siitä, että hän on pystynyt avautumaan edes joistakin kokemuksistaan minulle. Välitän naisesta hyvin paljon ja toivoisin voivani jotenkin helpottaa hänen oloaan. Miten saisin hänet uskomaan, että minä en koskaan satuttaisi häntä ja että minuun hän voi luottaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuvat enemmän kuin sanat.

Vierailija
2/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta kuin aika. Puoli vuotta on myös aika lyhyt aika edellisestä irti päästämiseen ja uuteen suhteeseen. Ei siis ole mitään kepulija konsteja, joilla toinen pim-parantuu. Tarvitaan vain aikaa ja kokemuksia siitä, että hyviä ihmisiä on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota syliin ja anna aikaa. <3 M30 

Vierailija
4/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee ammattiapua, sinun rakkautesi ei häntä yksin pelasta. Ammattiapu olisi tärkeää myös teidän mahdollisen suhteen vuoksi, jotta nainen voisi sitoutua sinuun terveenä aikuisena, eikä vain tukeutuisi sinuun turvallisuutta hakien.

Vierailija
5/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti mainita iät tässä jutussa? Ei kai ikäerolla ole merkitystä jos toisella hullu ex?

Vierailija
6/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja kauas! Ai niin ei tämä neuvo pädekään, kun asetelma on näin päin...

Vierailija
7/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on terapian tarpeessa, ei lääppivän Jammu-sedän. Onnettoman pää ei selkene sillä, että kuvioon tunkee joku keski-ikäinen fabu.

Vierailija
8/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas. Nyt hei oikeesti jo.

Vierailija
9/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too old, let go kirjoitti:

Tyttö on terapian tarpeessa, ei lääppivän Jammu-sedän. Onnettoman pää ei selkene sillä, että kuvioon tunkee joku keski-ikäinen fabu.

Olipas asiaton kommentti. Ikäero ei tässä ole mitenkään olennaista. 21-vuotias on aikuinen ihminen. 33-vuotiaan ja 21-vuotiaan suhteessa ei ole mitään väärää. Siinä olen samaa mieltä, että terapiaa tarvitaan. 

Vierailija
10/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä hyväksikäyttäjä, pedofiili. 21-vuotias on lapsi vielä. Jätä tyttö rauhaan senkin pervo! 

Vierailija
11/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on takana samankaltainen kokemus - hullu ex ja ihana nyks. Se, miten nykyinen mieheni sai luottamukseni oli hyvin yksinkertainen juttu. Hän kuunteli ja kuuli minun kipuni ja huoleni. Hän tarttui toimeen ja teki voitavansa oloni helpottamiseksi. Teot ovat kovaa valuuttaa. Jos lupaat jotakin, pidä ehdottomasti lupauksestasi kiinni. Ole myös rehellinen ja suora. Kannusta naista hakemaan apua, etsimään uusia harrastuksia, jotka tuovat sisältöä ja purkamisen mahdollisuutta elämään. Ennenkaikkea älä ratkaise ongelmia hänen puolestaan. Ole häntä varten ja anna hänen hakata päätään seinään, törmätä samaan pelkoon vaikka kuinka monta kertaa. Koppaa aina kiinni, mutta älä puutu prosessin nopeuteen. Jossain vaiheessa hän menee eteenpäin, ei törmää enää ihan samoihin asioihin. Ja hän aivan varmasti siinä vaiheessa arvostaa sitä, että olet kopannut kiinni, olet ollut läsnä, auttanut, tukenut ja kuunnellut - et pakottanut, vaatinut tai tehnyt puolesta. Aikaa se vaatii, paljon aikaa. Uskaltaisin sanoa, että vuosia, jotta toipuu kokonaan. Mutta älä luovuta. Parhaat parisuhteet voivat lähteä juuri noin - siitä, kun toinen on rikki ja haavoittuvimmillaan. Silloin rehellisyys, puhuminen, teot, luottamuksen tietoinen rakentaminen ja vaikeista asioista puhuminen ovat jo valmiiksi läsnä suhteessa. 

Vierailija
12/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset alapeukuttaa aloittajan viestiä ahkerasti koska hän seurustelee itseään nuoremman naisen kanssa, voi hyvänen aika. No mutta itse asiaan, kannattaa vain olla tukena tyttöystävällesi niin paljon kuin mahdollista. Jos tilanne on hänelle ylitsepääsemätön, kannattaa harkita paikkakunnan vaihtoa, joskus uudet kuviot voivat nostattaa mieltä ihan yllättävänkin paljon. Maisemanvaihto voisi tehdä hänelle hyvää.

Vierailija
13/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas yksi versio hullun Ikiksen mielenliikkeistä. Lopeta jo ja mene hoitoon.

Vierailija
15/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis taas. Nyt hei oikeesti jo.

Sut tunnetaan jo niin hyvin. Mites olis ne novellit viihdelehteen? On varmaan nautinto vastailla itselleen ketjussa, mutta käy välillä ulkonakin.

Vierailija
16/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Too old, let go kirjoitti:

Olipas asiaton kommentti. Ikäero ei tässä ole mitenkään olennaista. 21-vuotias on aikuinen ihminen. 33-vuotiaan ja 21-vuotiaan suhteessa ei ole mitään väärää. Siinä olen samaa mieltä, että terapiaa tarvitaan. 

Voisitteko tämän kommentin alapeukuttajat ystävällisesti kertoa, millä perusteella tuollainen ikäero on väärin?? 

Vierailija
18/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset alapeukuttaa aloittajan viestiä ahkerasti koska hän seurustelee itseään nuoremman naisen kanssa, voi hyvänen aika. No mutta itse asiaan, kannattaa vain olla tukena tyttöystävällesi niin paljon kuin mahdollista. Jos tilanne on hänelle ylitsepääsemätön, kannattaa harkita paikkakunnan vaihtoa, joskus uudet kuviot voivat nostattaa mieltä ihan yllättävänkin paljon. Maisemanvaihto voisi tehdä hänelle hyvää.

Eikun siksi, että oikeasti kenellekään normaaliälyiselle ei tällaisessa yhteydessä tulisi mieleenkään alkaa korostamaan ikäeroa, ellei sitten itse ole joku ällö pervo, joka haluaa leikkiä vähän isukkia satutetulle pikkutytölle.

Vierailija
19/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun siksi, että oikeasti kenellekään normaaliälyiselle ei tällaisessa yhteydessä tulisi mieleenkään alkaa korostamaan ikäeroa, ellei sitten itse ole joku ällö pervo, joka haluaa leikkiä vähän isukkia satutetulle pikkutytölle.

21-vuotias ei ole pikkutyttö. 

Vierailija
20/20 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan