Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa sukupuolestasi on ollut?

Vierailija
03.07.2016 |

?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompi palkka kuin miehillä. Samaan aikaan kanssani otettiin töihin mies, joka sai kahden vuoden kuluttua palkankorotuksen, minä en. Ko. korotus oli ns. automaattinen, annettiin kuin ikälisä eli katsottiin, että tuossa ajassa oli oppinut työt ja sai oikeaa palkkaa. Minulle ja toisella samaan aikaan töihin tulleelle naiselle sitä ei voitu maksaa, mutta "Jaakolla on vaimo ja lapset, he tarvitsevat rahaa". Valitus ja palkankorotus tuli, mutta samalla hankalan naisen maine.

Hain työtehtävään, jossa edellytettiin 5v alan työkokemusta, tietyn substanssin osaamista, näyttöjä projektityöstä ja kokemusta kansainvälisistä kokouksista/konferensseista sekä toivottiin opettajan pätevyyttä. Minua ei haastateltu, mutta tehtävään valittiin 12 vuotta nuorempi mies, jolla oli gradu tekemättä, työkokemusta ihan muista tehtävistä, ei opettajan pätevyyttä (tai opettajakokemusta) ja projektityöt olivat opiskeluaikana tehtyjä miniprojekteja. Turha varmaan sanoa, että se oli valtion virka.

Olettehan te kaikki syrjityksi tulleet tehneet valituksen? Virkaan ei nimittäin saa valita ketä tahansa, vaan henkilön on oltava pätevä.

Käytännösä se valitus ei auta yhtään mitään. Vastauksena todetaan, että valittu henkilö muilta osin täytti kriteerit tai kepeästi väitetään, että valituksen tehnyt ei ole ilmaissut osaamistaan riittävän selkeästi (vaikka se olisi CV:ssä ja hakemuksessa miten hyvin kerrottu, sen voi jättää valintapöytäkirjasta pois).

Vierailija
42/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakotetaan armeijaan vankeuden uhalla koska se on mun 'velvollisuus'

Itse miehenä koin, että jos tällaiseen lintukotoon kuin Suomi saa syntyä, niin mielelläni käyn armeijan pois alta. Muita velvollisuuksia ei kotimaatani kohtaan taida olla.

Verovelvollisuus nyt ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SouthernGrove kirjoitti:

Mä pidän itse tarkan huolen tasa-arvoisista oikeuksistani ja palautan sen verran nopeasti kaikki sovinistisia vihjauksia heittelevät ja muut puskista huutelijat ruotuun, että en ole varsinaisesti kärsinyt tasa-arvonäkökulmasta katsottuna sukupuolestani yksityiselämämässä. Koulussa ja työelämässä on varmaan vain käynyt flaksi, kun en ole sielläkään pahemmin kärsinyt tasa-arvo-ongelmista (jäätävä sana muuten noin oikeinkirjoituksellisesti 😀).

Mutta yks asia mua kyllä häiritsee tälleen suht paljon retkeilyä, telttailua ja muutenkin ulkoilmaelämää harrastavana ihmisenä. Että mun pitää aina vetää housut nilkkoihin ja altistaa itseni kylmälle, kuumalle ja sääskille sekä housujen kastumiselle kun käyn puskapissalla. Uskomattoman epäreilua, kun toinen vain vähän raottaa julppia ja kusaisee. Eikä välttämättä tarvi edes paperia. Taidan olla ketjun eka, joka tunnustaa rehellisen peniskateuden.

Peniskateus on hieman eri asia kuin se, että kadehtii helppoa pissaamista. Tuohon toimintoon on muuten myynnissä näppäriä apuvälineitä, joiden avulla nainen voi reissussa pissata seisten.

Kerro minullekin, millaisia apuvälineitä on kehitetty naisteb puskapissaamiseen? Ja mistä niitä saa?

T. toinen reissunainen

Vierailija
44/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakotetaan armeijaan vankeuden uhalla koska se on mun 'velvollisuus'

Itse miehenä koin, että jos tällaiseen lintukotoon kuin Suomi saa syntyä, niin mielelläni käyn armeijan pois alta. Muita velvollisuuksia ei kotimaatani kohtaan taida olla.

Ja pystyit pistämään sivuun sen faktan ettei naisten tarvitse suorittaa tätä velvollisuutta? 

Itse sain vapautuksen ja silti tuntuu ihan älyttömän epäreilulta että piti raahatua sekä lääkäriin että kutsuntoihin asti vain sukupuoleni takia. 

Vierailija
45/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kannattaako mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Avioero on pilannut monen miehen elämän.

Vierailija
46/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma kannattaako mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Avioero on pilannut monen miehen elämän.

Jos siellä alttarilla on avioero päällimmäisenä mielessä niin eipä tosiaan kannata o.O 

Vierailija
47/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat. Olisin mielihyvin ennemmin vaikka 2 vuotta armeijassa jos ei menkoista tarttis kärsiä ikinä

Vierailija
48/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat. Olisin mielihyvin ennemmin vaikka 2 vuotta armeijassa jos ei menkoista tarttis kärsiä ikinä

Täällä naiset haluaa olla miehiä ja miehet haluaa olla naisia.

Vierailija
49/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiväkivalta-tilanteissa ollaan usein naisen puolella. Miehiä pilkataan jos on saanut turpaan naiselta.

Vierailija
50/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset haluaa olla miehiä ja miehet haluaa olla naisia.

Missä kohtaa sanoin haluavani olla mies? Tietääkseni armeija ei tee naisista miehiä ja sen käyvät ovat ihan tavallisia naisia. Itsekin olisin käynyt, mutta oikeasti menkkojen takia päätin olla menemättä.

Vierailija
51/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaan liittyviä: menkat raskaus, synnytys, imetys

Eipä juuri muuta, olen jotenkin kelluskellut elämäni läpi ihan hyvissä filiksissä. Edelliskohtia lukuunottamatta on ollut - ja on vieläkin - ihanaa olla nainen. Nykyään ehkä vielä enemmän kuin ennen, näin nelikymppisenä ulkonäköpaineet ovat hellittäneet ja itsetuntemus kasvanut, olen mikä olen ja se on ihan OK.

Vierailija
52/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy, miesten oletus, että ehkäisy on nimenomaan minun kontollani (koska kumin kanssa ei tunnu miltään tjsp.), ikärajoitus/lapsikiintiö siihen, että saa putket poikki lopullisesti (ja monelle kuulemma kierrellään ja kaarrellaan ja jankataan vielä lääkäreidenkin toimesta "kuinka mieli voi vielä muuttua", vaikka olisi jo täyttänyt sen lain vaatiman 30). Miehillä tämän saaminen menee kuulemma paljon vähemmällä tappelulla, koska miesten kykyyn tehdä päätöksiä omasta lisääntymisestään luotetaan. Ja aina kun puhun tästä, joku muistaa ehdottaa pitää jalat ristissä. Ja sitten ihmetellään, miksi naiset ei anna kaikille yksinäisille miespoloisille... ja menkoista luopuisin mieluusti myös, ja oletuksesta, että kaikki kotityöt joko "kuuluu" minulle tai vaan "luonnostaan osaan ne paremmin, koska naiset, tiedäthän".

Vierailija
53/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse uimahallissa naisten puolelle siivoamaan. Jos olisin nainen, pääsisin miestenkin puolelle siivoamaan. Upea työ! Naisille!

Vierailija
54/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Silloin kun vielä olin hitsaaja, sain tuta sen että asiakkaat eivät luottaneet taitoihini toisin kuin pajamme miehiin, vaikka minä olin se, kuka heille uusimpien laitteiden käytön opetti. Minun myös oletettiin olevan jotenkin kiitollinen siitä että sain olla miesten keskellä töissä ja nauttivan heidän antamastaan huomiosta jota todellisuudessa en saanut, kohteliaita miehiä olivat kaikille sukupuolesta riippumatta.

Naisena minulta tänäkin päivänä yhä odotetaan tietynlaista hoivaviettiä erityisesti lapsia kohtaan ja kun sitä ei ole, niin erityisesti vanhempi väki suorastaan järkyttyy siitä.

Fyysisistä ominaisuuksista ärsyttää äänen korkeus, välillä sellaisesta kovasta, matalasta äänestä olisi paljon hyötyä, sekä selluliitin kerääntyminen vartaloon. Kuukautisia minulla onneksi ei ole, mutta ne ovat aivan raivostuttavat, ylipäätään alapääongelmat ottavat päähän, luulen että miesten genitaalialueet eivät ole niin ongelma-alttiit kuin naisten.

Mutta miesten genitaaleja vertaillaan ja arvostellaan paljon enemmän kuin naisten. Koko miehuus liitetään peniksen kokoon. Jos olet pienikokoinen, naiset haukkuu katkaravuksi tai kastemadoksi.

Vierailija
55/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta haittaa kuin että fyysinen ja henkinen oli täysin eri paria. Nykyään ei mitään haittaa, mahdolliset haitatkin otan plussana.

Vierailija
56/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun odotetaan olevan pitkä, muuten en ole seksikäs. Ikävä kyllä olen vain 173cm. M20.

Vierailija
57/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-seksuaalinen ahdistelu

-raiskauksen uhriksi joutuminen

-menkat

Muita nyt ei niinkää ole ollut.

Vierailija
58/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten g-alueet ovat kyllä ainakin huomattavasti enemmän tapaturma-alttiit. Ja sitten tulee nämä impotenssit, eturauhasvaivoista johtuvat pidätysongelmat ym.

Vierailija
59/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä__89 kirjoitti:

Vanhemmuutta ei arvosteta läheskään yhtä paljon kuin jos olisin äiti. Erossa minusta tulee hyvin todennäköisesti etävanhempi.

Ja asevelvollisuus piti suorittaa vain siksi koska olen mies. Vankilalla uhkasivat kutsuntakirjeessä.

Komppaan.

Vierailija
60/67 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse uimahallissa naisten puolelle siivoamaan. Jos olisin nainen, pääsisin miestenkin puolelle siivoamaan. Upea työ! Naisille!

Miehet nähdään pedofiileina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi