Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta sinulla on viimeksi ollut morkkis?

Vierailija
03.07.2016 |

Tuli mieleen, kun itse juuri morkkistelen liian railakasta kesäviikonloppua: söin kunnolla roskaruokaa, join liikaa alkoholia ja poltin itseni auringossa. Nyt olen possunpinkki, kipeä (palaneelta alueelta) ja turvoksissa. Ja mielessä pyörii kauhukuvat ihosyövästä ja alkoholismista. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just kun huusin nukuttaessa eskarilaiselle. Itkuisena tuhersi, että olisipa syntynyt eri perheeseen. En voi edes paikkailla huomenna kun lähden aikaisin töihin.

Miehenkin kanssa riitelin jo ennen tätä.

Vierailija
2/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kukan mitä en tunnistanut, poimin sen että voin tunnistaa sen kotona ja se oli rauhoitettu :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt just kun huusin nukuttaessa eskarilaiselle. Itkuisena tuhersi, että olisipa syntynyt eri perheeseen. En voi edes paikkailla huomenna kun lähden aikaisin töihin.

Miehenkin kanssa riitelin jo ennen tätä.

Jätä lapselle anteeksipyyntölappu pöydälle ennen lähtöäsi, jos lapsi osaa lukea? Tai pyydä ainakin iltapäivällä anteeksi käytöstäsi. Lapselle surkeinta on, jos hänelle jää kuva, että saatat joskus tehdä noin ja sen jälkeen jatkat kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
4/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole ollut tarpeeksi hyvä uskovainen. Olen aika maailmallinen. :( Pitäisi elää enemmän uskoaan todeksi. Tunnen alemmuutta kun vertaan itseäni seurakuntani "ihanneuskovaisiin". Ja toisaalta mulla on paljon ei-uskovia läheisiä ja heidän kanssa joskus tunnen olevani aavistuksen tiukkis tai jotain. Ristiriitaista. Jeesus on mulle silti kaikki kaikessa vaikkei se niin näy päälle.

Vierailija
5/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään maanantain kunniaksi uutta morkkisteltavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan