Aiotko mennä halaamaan Ammamammaa kun hänet taas syksyllä raahataan Suomeen?
Polvillasi laahustat henkilöpalvontatilaisuudessa mummelin rutistukseen?
Kommentit (21)
Kukaan muukaan ei minua halaa joten menen.
M28
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Missään en ole kohdannut yhtä kammottavia ihmisiä kuin näissä piireissä - suorastaan demonisia. En tosin tiedä liittyykö henkilöpalvontakulttiin millään tavalla, mutta ainakin siellä ego ja narsismi - jopa sadismi - ovat saaneet aivan uudet ulottuvuudet.
Nämähän pyrkivät juuri egottomuuteen ja pyyteettömään rakkauteen? Siihen nähden sakissa yllättävän paljon pyrkyreitä ja yrittäjiä/oman edun tavoittelijoita.
Jos A on kerran jumalan inkarnaatio, hän tulee kyllä halutessaan meille kotiin minua treffamaan. Minun ei tarvitse lähteä halleihin konttaamaan. (Tuskin haluaa.)
En. Halasin kerran tyynyä johon hän oli nojaillut lentokoneessa. ja tulin sairaaksi ja pahoinvoivaksi.
Olen halannut Keralassa ja Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
En. Halasin kerran tyynyä johon hän oli nojaillut lentokoneessa. ja tulin sairaaksi ja pahoinvoivaksi.
Ihan ohiksena: miksi ihmeessä menit halaamaan jonkun vanhuksen käytettyä tyynyä? 🤢😳
Kuuluu samaan sarjaan kuin edesmennyt tanssitäti joka päivysti TTK:saa. Kaikkea muuta kuin ystävällinen. Oikeasti Rahastusta pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Valaistuitko/tuliko sinusta parempi ihminen/täytyitkö energialla/oliko vain tavallinen halaus ja sama turhuus jatkui elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu samaan sarjaan kuin edesmennyt tanssitäti joka päivysti TTK:saa. Kaikkea muuta kuin ystävällinen. Oikeasti Rahastusta pelkästään.
Tämän lisäksi suurimmaksi osaksi rahastusta _Intiaan_. Koska mitäpä me Suomesta 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistuitko/tuliko sinusta parempi ihminen/täytyitkö energialla/oliko vain tavallinen halaus ja sama turhuus jatkui elämässäsi?
Sama turhuus jatkuu edelleen, en hakenut valaistusta - ruoka oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama turhuus jatkuu edelleen, en hakenut valaistusta - ruoka oli hyvää.
Tätä vähän epäilinkin. Luulisi että pyhyys tarttuisi - vaan ilmeisesti sitten ei. No, sentään ruoka.
Baba Vangaa olisin mennyt tapaamaan kyllä, mutta ei ole enää tässä maailmassa.
Vai että RAAHATAAN tänne, tuskin sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vai että RAAHATAAN tänne, tuskin sentään.
Vaan mitä? Teleportataan? Kyllä hänet tänne lähinnä raahataan hörhösaattueessa.
Kyllä nyt on tädeillä taas täysi tohina päällä! Pyyteetön hymy pyllyyn!
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Missään en ole kohdannut yhtä kammottavia ihmisiä kuin näissä piireissä - suorastaan demonisia. En tosin tiedä liittyykö henkilöpalvontakulttiin millään tavalla, mutta ainakin siellä ego ja narsismi - jopa sadismi - ovat saaneet aivan uudet ulottuvuudet.
Ihan peruskuvio hyvesignaloivassa vasurikentässäkin. Silkkoa on sisältä. Onneksi tajusin lopulta jättää taakse nämä, puistattaa ja etoo yhä silti.
Oliko tämä se joka raivosi ja pahoinpiteli omaa avustajaa?