Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet harrastanut seksiä unessa?

Vierailija
03.07.2016 |

Itsellä ei millään tule mieleen muuta kun pussailu Emmerdalen Cainin kanssa 😙

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan ja Urho Kekkosen kanssa.

Vierailija
22/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskisen. Aika outoa, sillä vaikka olen aina ihaillut Juicen musiikkia, tekstejä ja terävää älyä, niin en ikinä ollut hänestä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dave Grohl, vaikka en koskaan ole häntä sen kummemmin ihaillut.

Ricky Gervais. Häntä sen sijaan olenkin aina pitänyt jollain selittämättömällä tavalla kuumana.

Vierailija
24/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun näitä lukee niin joku näistä varmasti tulee uniin ensi yönä.

-Ap

Jep. Kunhan nyt ei Soini sentään...

Vierailija
25/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bård Ylvisåker kettupuvussa. Olin aiemmin katsonut, että siinäpä kaunis mies.

Matti Vanhanen. Ei ollut kiihkeää :/

N37

Vierailija
26/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petipuuhiin en unessa ole ehtinyt kuin Komissario Frost-sarjan nimihenkilön kanssa.Hän on oikeasti yksi dekkarisuosikkini,vaikka on vaatimattoman oloinen.Juuri siksi,on symppis.

Treffeillä olen unessa ollut Paavo Lipposen kanssa,oikeasti,ei ole vitsi.Kävelimme kauniissa metsäpuistikossa ja suutelimme muttei muuta.Joku ei tätä usko,mutta unet tulevat kun ovat tullakseen.Ja se oli hieno uni.

Vesa-matti Loirin kanssa mulla oli unessa treffit rannalle eväskorin ja viinin kera.Mutta se uni loppu siinä kun kohdattiin siellä rannalla.Tätä unta ihmettelin,kun en tunne mitään vetoa Loiriin,ei ole minun makuuni,paitsi taiteilijana.

Paras oli se,kun vähän aikaa sitten olin unessa meidän pressan kanssa naimisissa.Siinä ei ollut mitään tunnepuolta,me vaan istuttiin jossain tilaisuudessa ja mä niinkuin ihmettelin,missä mun oikein pitäis istua,vieressä häntä vai vastapäätä.Oli sellainen uni,että ei avautunut muuten.

Tämä nyt hyppäs aiheesta,mutta mulla on niin erikoinen unimaailma että sitä ei hevillä tajua.Useampia vuosia sitten näin unta,että pakenin jonkun miehen kanssa laivaan ja sitten ryömimme jossain kellarikäytäväloukossa kuin myyrät.Välillä pussasimme,etsimme siinä unessa "omaa lemmenpaikkaa",jossa piileksiä.Mies unessa oli lempinäyttelijäni Risto Tuorila.Mutta ekaa lukuunottamatta ei missään ollut seksiä.

Vierailija
27/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemi otti minut nopeasti keittiön työtason alla ja veti heti sen jälkeen housut takaisin jalkaan ja häipyi. En ollut kiihottunut missään vaiheessa, mutta ajattelin unessa, että menköön nyt, pakkohan se on tämäkin kokea, jos aikoo lapsen saada. Ja tulin toki raskaaksi unessa.

Vierailija
28/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...ainakin Ryan Reynoldsin ja Alan Rickmanin kanssa.

Vierailija
29/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain Jack Sparrow

Vierailija
30/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Hietasen, Sauli Niinistön ja melkein Mikko Alatalon kanssa:) Itsesuojeluvaisto herätti, kun alaston Mikko laitto sinisankaset kakkulat yöpöydälle.

Vierailija
31/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei Kuula. Siihen aikaan kun sillä oli vielä pitkä, musta tukka. Enkä pidä häntä kyllä millään tasolla hyvännäköisenä, mutta uni-minäni oli tilanteessa aivan messissä.

Vierailija
32/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesuojeluvaisto herätti, kun alaston Mikko laitto sinisankaset kakkulat yöpöydälle.

😂

Vierailija
33/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkkönen viime yönä

Vierailija
34/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doctor Who -sarjan David Tennant... :D Unessa oli joulu, ja vieressä kauniisti valoilla koristeltu joulukuusi, kun kiehnättiin sohvalla <3

Vierailija
35/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näki unta viime yönä Emmerdalen James Bartonista. Lienee selvää että lempi sarjani on Emmerdale 😂 Unissa ollut siis jo Aaron, Cain, Ross, Jason ja John. Kukahan ensi yönä tulee uniin, Paddy?

Vierailija
36/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Sauli Niinistön. Joku sanoi Madonnan, siitä mäkin olen nähnyt joskus seksiunta. En muista muita.

Vierailija
37/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkän

Vierailija
38/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaispoliitikkojen suosio on hämmentävää 😁

Vierailija
39/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dave Grohl, vaikka en koskaan ole häntä sen kummemmin ihaillut.

Ricky Gervais. Häntä sen sijaan olenkin aina pitänyt jollain selittämättömällä tavalla kuumana.

Gervais on minustakin kuuma. Jostakin syystä gaydarini sekoaa hänen kohdallaan, olin aidosti yllättynyt heteroudesta. Ja heteronainen olen siis itse.

Vierailija
40/40 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orlando Bloom

Jamie Campell Power

Spekti

Johnny Depp

Janne Orden

Katy Perry (luultavasti sen laulun vika..)

Neil Patric Harris

Jared Padalecki

Jensen Ackles

Antti Tuisku

Ville Valo

Jonne Aaron

Britney Spears

Eminen

Charlie Sheen

Zac Efron

Leonardo DiCaprio

sit tää Brad Pittin vaimo, jonka nimee en muista.

Ja onhan noita vielä vaikka kuinka monta, vilkas mielikuvitus ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan