Kenen julkkiksen kanssa olet harrastanut seksiä unessa?
Itsellä ei millään tule mieleen muuta kun pussailu Emmerdalen Cainin kanssa 😙
Kommentit (40)
Juice Leskisen. Aika outoa, sillä vaikka olen aina ihaillut Juicen musiikkia, tekstejä ja terävää älyä, niin en ikinä ollut hänestä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.
Dave Grohl, vaikka en koskaan ole häntä sen kummemmin ihaillut.
Ricky Gervais. Häntä sen sijaan olenkin aina pitänyt jollain selittämättömällä tavalla kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun näitä lukee niin joku näistä varmasti tulee uniin ensi yönä.
-Ap
Jep. Kunhan nyt ei Soini sentään...
Bård Ylvisåker kettupuvussa. Olin aiemmin katsonut, että siinäpä kaunis mies.
Matti Vanhanen. Ei ollut kiihkeää :/
N37
Petipuuhiin en unessa ole ehtinyt kuin Komissario Frost-sarjan nimihenkilön kanssa.Hän on oikeasti yksi dekkarisuosikkini,vaikka on vaatimattoman oloinen.Juuri siksi,on symppis.
Treffeillä olen unessa ollut Paavo Lipposen kanssa,oikeasti,ei ole vitsi.Kävelimme kauniissa metsäpuistikossa ja suutelimme muttei muuta.Joku ei tätä usko,mutta unet tulevat kun ovat tullakseen.Ja se oli hieno uni.
Vesa-matti Loirin kanssa mulla oli unessa treffit rannalle eväskorin ja viinin kera.Mutta se uni loppu siinä kun kohdattiin siellä rannalla.Tätä unta ihmettelin,kun en tunne mitään vetoa Loiriin,ei ole minun makuuni,paitsi taiteilijana.
Paras oli se,kun vähän aikaa sitten olin unessa meidän pressan kanssa naimisissa.Siinä ei ollut mitään tunnepuolta,me vaan istuttiin jossain tilaisuudessa ja mä niinkuin ihmettelin,missä mun oikein pitäis istua,vieressä häntä vai vastapäätä.Oli sellainen uni,että ei avautunut muuten.
Tämä nyt hyppäs aiheesta,mutta mulla on niin erikoinen unimaailma että sitä ei hevillä tajua.Useampia vuosia sitten näin unta,että pakenin jonkun miehen kanssa laivaan ja sitten ryömimme jossain kellarikäytäväloukossa kuin myyrät.Välillä pussasimme,etsimme siinä unessa "omaa lemmenpaikkaa",jossa piileksiä.Mies unessa oli lempinäyttelijäni Risto Tuorila.Mutta ekaa lukuunottamatta ei missään ollut seksiä.
Aku Hirviniemi otti minut nopeasti keittiön työtason alla ja veti heti sen jälkeen housut takaisin jalkaan ja häipyi. En ollut kiihottunut missään vaiheessa, mutta ajattelin unessa, että menköön nyt, pakkohan se on tämäkin kokea, jos aikoo lapsen saada. Ja tulin toki raskaaksi unessa.
Hmm...ainakin Ryan Reynoldsin ja Alan Rickmanin kanssa.
Pentti Hietasen, Sauli Niinistön ja melkein Mikko Alatalon kanssa:) Itsesuojeluvaisto herätti, kun alaston Mikko laitto sinisankaset kakkulat yöpöydälle.
Sergei Kuula. Siihen aikaan kun sillä oli vielä pitkä, musta tukka. Enkä pidä häntä kyllä millään tasolla hyvännäköisenä, mutta uni-minäni oli tilanteessa aivan messissä.
Vierailija kirjoitti:
Itsesuojeluvaisto herätti, kun alaston Mikko laitto sinisankaset kakkulat yöpöydälle.
😂
Doctor Who -sarjan David Tennant... :D Unessa oli joulu, ja vieressä kauniisti valoilla koristeltu joulukuusi, kun kiehnättiin sohvalla <3
Ap näki unta viime yönä Emmerdalen James Bartonista. Lienee selvää että lempi sarjani on Emmerdale 😂 Unissa ollut siis jo Aaron, Cain, Ross, Jason ja John. Kukahan ensi yönä tulee uniin, Paddy?
Viimeksi Sauli Niinistön. Joku sanoi Madonnan, siitä mäkin olen nähnyt joskus seksiunta. En muista muita.
Suomalaispoliitikkojen suosio on hämmentävää 😁
Vierailija kirjoitti:
Dave Grohl, vaikka en koskaan ole häntä sen kummemmin ihaillut.
Ricky Gervais. Häntä sen sijaan olenkin aina pitänyt jollain selittämättömällä tavalla kuumana.
Gervais on minustakin kuuma. Jostakin syystä gaydarini sekoaa hänen kohdallaan, olin aidosti yllättynyt heteroudesta. Ja heteronainen olen siis itse.
Orlando Bloom
Jamie Campell Power
Spekti
Johnny Depp
Janne Orden
Katy Perry (luultavasti sen laulun vika..)
Neil Patric Harris
Jared Padalecki
Jensen Ackles
Antti Tuisku
Ville Valo
Jonne Aaron
Britney Spears
Eminen
Charlie Sheen
Zac Efron
Leonardo DiCaprio
sit tää Brad Pittin vaimo, jonka nimee en muista.
Ja onhan noita vielä vaikka kuinka monta, vilkas mielikuvitus ;)
Madonnan ja Urho Kekkosen kanssa.