Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien tuki <3

Vierailija
03.07.2016 |

Muutto vieraalle paikkakunnalle opiskelun perässä, ja ainoiden vapaiden asuntojen vuokrat menevät yli opintotuen, soluun en voi muuttaa, koska minulla on koira (ennen asuin kämppiksen kanssa, jolle sopi koira kaveriksi). Onneksi vanhemmat lupasivat maksaa osan vuokrasta ja antaa ruokarahaa, kunnes löydän töitä uudelta paikkakunnalta. Sääliksi käy niitä opiskelijoita, joiden vanhemmat eivät pysty tai halua tukea taloudellisesti lapsiaan (en yritä syyllistää ketään).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne vain ota sitä koiraa jolloin voisit asua solussa?

Vierailija
2/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vanhemmat auttoivat rahallisesti opiskeluaikoina. Olen siitä kyllä ikuisesti kiitollinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne vain ota sitä koiraa jolloin voisit asua solussa?

Heillä on 2 koiraa jo ennestään, se olisi heille liian paljon työtä, ja olen myös todella kiitollinen kuten 2. Ja ihanaa, että on jotain tuttua ja turvallista seuraa mukana :)

Vierailija
4/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asukkaalla on lemmikkejä, haluan 3 kk vuokravakuuden ja ennen vuokrasuhteen alkua kuvataan koko kämppä. Näin osoitan, että siellä ei ole naarmuja, kolhuja, raapimajälkiä jne. ja asukkaan muuttaessa maksatan hänellä pintarempan. Sellaista lemmikkiä ei olekaan, josta ei tulisi ylimääräisiä jälkiä. Vuokrasopimuksessa lukee, että lemmikkejä ei sallita ja jos asukkaalla sellainen on, hän korvaa täysimääräisesti kaikki siitä koituvat korjaus- ja siistimiskulut.

Vierailija
5/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asukkaalla on lemmikkejä, haluan 3 kk vuokravakuuden ja ennen vuokrasuhteen alkua kuvataan koko kämppä. Näin osoitan, että siellä ei ole naarmuja, kolhuja, raapimajälkiä jne. ja asukkaan muuttaessa maksatan hänellä pintarempan. Sellaista lemmikkiä ei olekaan, josta ei tulisi ylimääräisiä jälkiä. Vuokrasopimuksessa lukee, että lemmikkejä ei sallita ja jos asukkaalla sellainen on, hän korvaa täysimääräisesti kaikki siitä koituvat korjaus- ja siistimiskulut.

Onneksi tuo on jo sen verran aikuinen, etten usko tuhoilevan mitään, pentuna joskun mattoni laitaa nakersi. Kynnet lyhyeksi niin rapinat ja raapinat minimoituu :) Onneksi mun uusi kämppä on muovimattoinen, ei jää jälkiä niin helposti ja lemmikit tosiaan on sallittu. Tietysti itse minimoin mahdolliset koirasta tulevat jäljet, ja jos niitä tulee tietysti ne korvataan, koska ovathan ne minun aiheuttamiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi