Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä? Pitääkö koiran paskat noukkia pois?

Vierailija
03.07.2016 |

Meillä oli kotona aina koiria ja tää tuli täytenä yllätyksenä. Miksi näin pitäisi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

No jos tekee tielle, niin kyllähän se olisi hirveän kiva, jos ihmiset noukkisivat. Meillä tätä keräämättömyyttä harrastaa vanhemmat ihmiset. Sellaiset seiskakymppiset. Niiden koirat vääntää tortut vaikka keskelle jalkakäytävää.

Mun itseni ei tarvitse kerätä, koska mun koira tekee kakkansa sellaiseen paikkaan, että sinne ei varmaan eksy edes toinen koira. Sillä on vissiin ujo suoli, kun pitää piilossa väkertää, eikä sitä saa edes vilkaista, koska lopettaa kakkaamisen.

Oet varmaan raivonnut sille, tai jopa kurittanut kun on kakannut sisälle? Nyt yrittää tehdä tarpeensa salaa. Aika surullista.

Meidän koira tuijottaa ylpeänä silmiin tarpeita tehdessään :)

Vierailija
22/22 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitää kaupungissa ja asuinalueella kerätä koiran jätökset. Pieni muovipussi aina taskussa, ja siihen sitten kaapataan jätös ja roskikseen. Jos ei ole kaupungin roskista lähellä (yleensä ei ole) niin sitä kannetaan niin kauan että löytyy, tai viedään kotiroskikseen.

Koiranomistajana olen aina tehnyt näin, jos ei ihan metsässä olla. Ei se siitä asvaltilta ja naapurin portin pielestä mihinkään katoa muuten. Muuten, toivoisin ettet myöskään kuseta koiraa siihen naapurin portin pieleen postilaatikolle. Tosi ällöä.

Voi kun kissan omistajatkin pitäisi kissansa sisällä tai hihnassa, ei nimittäin ole kovin kivaa kerätä niitä jätöksiä aamuisin omasta pihasta ja autokatoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi