Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapurissa on sellainen sirsalampi jossa on lähemmäs sata sorsaa kesäisin. Meidän aidalta lammelle on vain 10m matka ja ne kaakatti viime kesänäkin meidänkin pihassa...

Vierailija
2/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tuli ekana mieleen että nyt on joku menny syöttään sorsia joissa on jotain myrkkyä??

Selittäis miten kasa sorsia kuolee äkkiä ja YKSI varis! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun naapurissa on sellainen sirsalampi jossa on lähemmäs sata sorsaa kesäisin. Meidän aidalta lammelle on vain 10m matka ja ne kaakatti viime kesänäkin meidänkin pihassa...

Vierailija
4/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun halavatun elukat on tottuneet että kun näkevät ihmisen niin lentävät oitis ihmisen luokse ruokaa hakemaan... noilla linnuilla kun on tietyt ruoka-ajatkin jolloin ne sitten kerääntyy odottelemaan naapuria näiden kuistille...

Vierailija
5/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kun halavatun elukat on tottuneet että kun näkevät ihmisen niin lentävät oitis ihmisen luokse ruokaa hakemaan... noilla linnuilla kun on tietyt ruoka-ajatkin jolloin ne sitten kerääntyy odottelemaan naapuria näiden kuistille...

Vierailija
6/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
7/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jenkkiläiset ovat aiheuttaneet tämän koko lintuinfluenssa polemiikin?? Entä jos se on joku ihminen joka " kylvää" lintuinfluenssaa? Tämä on vain tällanen heitto, mutta miettikääpä kuin euroopan ja aasian talous romahtaa jos tuo muuttuu pandemiaksi. Kuka siitä hyötyy, USA tietysti! Suomessa ois joku käynyt kotkaan heittämässä jotain ainetta?? :)

Tosikot älkää hermostuko ;) Tämä oli vain mielikuvitusleikkiä!!

Vierailija
8/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten ikinä aikaisemmin nähnyt miten pulut käy lintulaudalla=) Mutta sekin on ihan ylinen juttu tuossa naapurissa, enkä ole yleensäkkään nähnyt että ihmiset syöttävät variksia ja harakoita, tuossa naapurissa vierailee kaiken sorttisia siivekkäitä... talviaikaankin on tietty kellon aika milloin käydään nuo 10 lintulautaa täyttämässä...

Mulle on ihan sama miten paljon siinä on lintuja, ne on vanhuksien ilo. Mutta jos se li on oikeasti uhka niin sitten on pakko minun mielestäni puuttua tuohon. Me asutaan noin 3km päässä ydin keskustasta, joten ei olla missään kovin syrjässä. Asutusta on ympärillä aikamoisesti. Itseäni huolestuttaa kun on lapsia (1,5v ja 3v), että miten tarkoin pitäisi sitten kesäaikaan varautua siihen että se tauti tarttuisi, jos nyt ikinä edes tänne keskiseen maahan tulee.

Vierailija
9/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt tuo hullu ajatus mielessä myös!

Vierailija
10/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, en varmaan ole sitten ainut hullu ;)

Vierailija
11/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sorsat kuljetettiin taksilla Helsinkiin, jossa Eelan virologi tuli niitä henkilökohtaisesti vastaan."

Vierailija
12/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jenkitkään siinä tapauksessa säästy siltä.

Vierailija
13/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ollut jo vuosikausia tiedossa, että on vain ajan kysymys koska aasiasta leviää suuri pandemia ihan ilman ameriikkalaisten maailmanvallotusaikeita...

Sarsiaha jo epäiltiin, mutta se saatiin kuriin ja luulempa että tämäkin tipulentsu jää eläintaudiksi.

Mutta lietsokaamme vain hysteriaa täällä: Nyt kaikki heti ostamaan kaapit täyteen kuivamuonaa ja pattereita!!! Foliot päähän!!!!

Vierailija
14/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän kaupasta oli jo folio loppunut, mutta enköhän mä jollain suojaudu. Pois alta risut ja männynkävyt tää akka lähtee sorsastamaan...

Vierailija
15/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Sorsat kuljetettiin taksilla Helsinkiin, jossa Eelan virologi tuli niitä henkilökohtaisesti vastaan."

Vierailija
16/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se siitä teidän salaliittoteoriasta...

Vierailija
17/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että tämä oli vain mielikuvitusta, eikä se tarkoita että olen sitä mieltä! Teilläkö ei koskaan mielikuvitus lähde laukkaamaan? Taisi olla arka asia heittää läppää?

Vierailija
18/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoin, että tämä oli vain mielikuvitusta, eikä se tarkoita että olen sitä mieltä! Teilläkö ei koskaan mielikuvitus lähde laukkaamaan? Taisi olla arka asia heittää läppää?

Vierailija
19/19 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on vissiin jo arkkukin valmiina??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä