Jos miehenne syliin istuisi nätti nuori nainen,
Kommentit (18)
Siis kysyt homopariskunnalta, kiihottuisivatko naispuolisesta kolmannesta pyörästä?
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä varmaan tönäisis sen pois ja vetäis mut tilalle. :)
No oletetaan, että autoon ei mahtuisi muuten istumaan ja siksi tämä nainen istuisi miehesi sylissä.
Riippuu varmaan siitä onko se nätti nuori nainen oma 18-v tytär vai joku tuntematon tapaus. Ja tietysti tilanteesta missä syliin istuminen tapahtuu.
Onko joku ämmä istunut miehesi sylissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ämmä istunut miehesi sylissä?
Varmaan joskus on. Mutta jos tarkoitat yhdessä olomme aikana niin en ainakaan ole tietoinen asiasta.
Miten kukaan osaa vastata toisen puolesta? En minäkään tiedä koska tyttöystäväni p*llu on märkänä.
Niin tai näin, bitch 'be seing my claws... Miehellä täysi vastuu omista toimistaan, mutta kovin ystävällisesti en syliinkatsojaa kattelisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletetaan, että autoon ei mahtuisi muuten istumaan ja siksi tämä nainen istuisi miehesi sylissä.
Silloin mä istun poikaystäväni sylissä tai tämä nuori nätti nainen istuisi oman poikaystävänsä sylissä.
Tuskinpa alkaisi seisomaan. Mielellään tuo varmaan istuisi, jos kerran nätin nuoren naisen syliinsä saisi. On se sellainen naistennaurattaja.
Voi olla tai sitten ei. Outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin mä istun poikaystäväni sylissä tai tämä nuori nätti nainen istuisi oman poikaystävänsä sylissä.
Sä olisit töissä ja tämä nainen olisi sinkku.
Miesten kiihottumiseen tunnetusti vaikuttaakin onko nainen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oon töissä, niin poikaystävä on myös töissä ja jos poikaystävä on lomalla, niin todennäköisesti pelaa pleikkaria ja jos hän jonnekin menee, niin menee omalla autollaan, eikä koskaan ota ketään muuta syliin kuin mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä mun olisi mahdotonta tilanteessa tietää olisko miesystävä ollut kiihottunut, kun en ollut paikalla näkemässä. Jos nyt yrität kysyä yleisellä tasolla haittaisiko mua että nainen olisi istunut miehen sylissä niin ei, ei haittaisi vaikka olisi kuinka nätti ja sinkku, koska tossa tilanteessa sillä syliinistumisella ei selkeästi haeta kiihoketta, vaan on tapahtunut olosuhteiden pakosta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiihottumiseen tunnetusti vaikuttaakin onko nainen sinkku.
Joku vaan kirjoitti että tää nainen istuisi poikaystävänsä sylissä eikä hänen miehensä. Joten siksi vastasin että nainen olisi sinkku.
Ap et kai sä oo toistenmiestensyliinistuja ja nyt vaali jotain fantasiaa siellä?