Mitä te sinkut teette silloin kun on yksinäistä tai tylsää?
Tässä jo toinen päivä yksin neljän seinän sisässä, ystävillä kaikilla jotain menoa. Kaipaisin niin kovasti juttuseuraa tai edes jotain piristävää tekemistä...
Kommentit (22)
Urheilen, luen kirjaa, leivon, lähden keskustaan kahville, otan rennosti, tuunaan puutarhaa, katson sarjoja netflixistä tai mitä ikinä keksinkin
Yritän naisia netistä laihoin tuloksin.
Joo juttuseuraa olen minäkin vailla :(
Lähde ulos, kahvilaan, torille, rannalle, leffaan, ravintolaan, baariin, kirjastoon, kiertämään pikkuputiikkeja, tallustamaan pellonviertä, missä nyt satutkin asumaan. Vaikka seuraa ei ole, ei sinun tarvitse sisällä nyhjöttää, ota vaikka kirja mukaan ja lue järven äärellä. Jos muuten tekee käsitöitä puistonpenkillä, saa yllättävän helposti juttuseuraa.
Yksinäistä, tylsää? Ei voi olla. Kissa kaverina ja netti tarjoaa viihdykettä ympäri vuorokauden. Opiskelemista, kirjoja, sarjoja, nettipelejä (tai muita tietokonepelejä!), leffoja..jne. Ja AV.
Ajattelen, suunnittelen mitä tekisin. Lasken kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Itken. :'( ja palstailen.
Ai, sinäkin. :(
Vierailija kirjoitti:
Itken. :'( ja palstailen.
Itken, palstailen ja runkkailen.
M27
Mulla ei itse asiassa oikeastaan koskaan ole yksinäistä ja tylsää. Viihdyn paremmin yksin kuin muiden seurassa, tylsää taas ei ole kuin töissä.
Ei mullakaan ole ikinä yksinäistä tai tylsää. Aina jotain tekemistä riittää ja yksin on kivaa. En jaksaiskaan olla koko ajan menossa johonkin tapaamaan jotain ihmisiä jotka ei mua kauheasti kiinnosta, kivempi touhuta itsekseen kaikkea.
No joo, ehkäpä tähän omaan tilanteeseen vaikuttaa se, että olen ollut 6kk työttömänä. Yhdelle kurssille olen menossa syksyllä, joten eiköhän se elämä tästä taas syksyllä vilkastu. Kivoja vastauksia. Ap
Lenkkeilen ja liikun, käyn ulkona syömässä, istun tietokoneen ääressä, hoitelen juttuja, saatan ottaa iltasella hieman alkoholia ja menen nukkumaan.
palstailen---> täällä on jutus sellaisia, että----- runkkaan, jonka jälkeen tajuan runkanneeni av-palstalle---> itken;(
Olen työtön sinkku. Kiva, kun kohta alkaa ukkoset ja sitten voikin laittaa sähköt pois päältä ja istua yksin pimeässä.
Hahaha, surullista mutta totta.
Roikun av:lla, katson elokuvan, luen kirjaa, lähden lenkille, kokkailen tms. Oikeastaan yksinäisyyttä tunnen harvemmin, tylsää kyllä on välillä.