Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ok jos vaimo viestittelee sinkkumiehen kanssa?

Vierailija
03.07.2016 |

Niin mikä on tuomio? Kyseessä entuudestaan tuntematon mies.
Miehenä tuntuu että ei sinkut kirjoittele jos ei pipari ole hakusessa.
Ymmärrän jos ns. puolituttu, mutta jos netissä vastaa tullut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok ainakaan minulle. Ystävät/kaverit eri juttu, mutta joku tuntematon uusi tuttavuus, nope.

Vierailija
2/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisen oma mies sen hyväksyy, niin mikäs siinä. Meidän muiden mielipiteellä ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok on.

Vierailija
4/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä jutellessa on ihan sama mikä ikä, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen tai siviilisääty on. Se, mistä, (miksi)  ja miten jutellaan, ratkaisee.

Vierailija
5/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naisen oma mies sen hyväksyy, niin mikäs siinä. Meidän muiden mielipiteellä ei ole väliä.

Miksi alapeukku? EI se kuulu meille. :D

Vierailija
6/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä olen se oma mies ja ei ole ok.

Ja tämä viestittely vielä salassa. Sattumalta näin puhelimeen tulleen viestin.

Yleisesti kyselen että annanko pitää"hupinsa".

Meillä kylmähköt välit vaimon puolelta muutenkin. En saa olla onnellinen ja en osaa häntä tehdä onnelliseksi niin olkoon hän sitten muiden kanssa onnellinen :(

Vierailija
7/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimolla on jotain tuntemuksia tätä uutta miestä kohtaan, aviomieshän siitä hyötyy. Kuumenee tunteet makkarissa.

Vierailija
8/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kylmähköt välit vaimon puolelta muutenkin. En saa olla onnellinen ja en osaa häntä tehdä onnelliseksi niin olkoon hän sitten muiden kanssa onnellinen :(

Miksi olet vaimosi kanssa?

Vierailija
9/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö noin niinkuin yleisesti ottaen mitään järkeä teidän suhteessa? Kannattaisiko vaikka pistää piste teidän tarinalle ja aloittaa ihan uusi luku elämässä? Vaihtoehtoisesti voit tietenkin aina vaan roikkua av:lla ja kysellä täällä että onko oikein häh?

Vierailija
10/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vaimosi kanssa?

Rakkaus, lapset jne. Elämäsi rakkautta on vaikea jättää vaikka sattuukin, kun ei saa vastakaikua.

Vierailija
11/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosissaanko nyt kaikki tällä palstalla on jotain parikymppisiä? Jeesus sentään nyt.

Vierailija
12/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
13/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

tässä tapauksessa emakko.

Vierailija
14/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näetkö noin niinkuin yleisesti ottaen mitään järkeä teidän suhteessa? Kannattaisiko vaikka pistää piste teidän tarinalle ja aloittaa ihan uusi luku elämässä? Vaihtoehtoisesti voit tietenkin aina vaan roikkua av:lla ja kysellä täällä että onko oikein häh?

En näe järkeä kun en usko vaimoni rakastavan tai himoavan itseäni. Tai sitten se peittää hemmetin hyvin sen. Mutta liian paljon on koettu yhdessä ja itse kun rakastaa vaikka kuraa tulee niin hankalaa lähteä. Varmasti ottajia olisi molemmille mutta mutta...

Vierailija
15/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe järkeä kun en usko vaimoni rakastavan tai himoavan itseäni. Tai sitten se peittää hemmetin hyvin sen. Mutta liian paljon on koettu yhdessä ja itse kun rakastaa vaikka kuraa tulee niin hankalaa lähteä. Varmasti ottajia olisi molemmille mutta mutta...

eli aisankannattajan rooli on sulle ihan fine? :O Sori vaan, mut jotenkin en osaa enää nähdä sua pelkästään uhrina tässä kuviossa.

Vierailija
16/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, että mies palstailee av:lla? No ei ole. Hyi.

Vierailija
17/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok, että mies palstailee av:lla? No ei ole. Hyi.

Kyllä täällä mammat innoissaan juttelee miehille jotka kehuu ja flirttaa. Hyi kun ne on palstalla.

Vierailija
18/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v sinkkumies ja kirjoittelen kolmen naimisissa olevan naisen kanssa säännöllisesti. Olisinpa sinkkunaisten kanssa yhtä hyvissä väleissä, mutta ne tuskin moikkaa meikäläistä. Ei todellakaan ole pipari hakusessa silti jonkun toisen vaimolta. Kirjoitellaan kuulumisia yms. Normaalia elämää.

Vierailija
19/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avovaimoni jäi myös kiinni pettämisestä kun oli ollut tyttöjen reissulla tahkolla. Lupasi että oli viimeinen kerta. Myöhemmin selvisi että viestittelee tämän vieraan miehen kanssa. Miksi avovaimoni tekee näin vaikka meillä parisuhteessa kaikki hyvin?

Vierailija
20/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli aisankannattajan rooli on sulle ihan fine? :O Sori vaan, mut jotenkin en osaa enää nähdä sua pelkästään uhrina tässä kuviossa.

Tietenkin hän on syyllinen ettei ole ymmärtänyt ja huomioinut vaimonsa tarpeita ja tunteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän