Vieläkin hölmöjä olemassa jotka ostavat broilerisuikaleita?
Siis hyi helvetti. Fileet saa itse suikaloitua. Valmiiksi suikaloidut ovat yleensä jotain kanan perseenreikiä. Noh suomalaiset ovat tunnetusti juntteja ruoan suhteen...
Kommentit (44)
Ei tietenkään ole. Kukaan tässä maassa ei osta broilerinsuikaleita. Niitä vaan pidetään siellä kaupassa, jotta voimme ylemmyydentuntoisina kulkea ja kiitellä siitä, että me sentään emme ole juntteja, jotka niitä ostaisivat.
Vieläkin hölmöjä olemassa joilla ei ole muuta tekemistä kuin jeesustella toisten valintoja?
Ei ne ole suikaleita vaan roippeita, paikoin ihan murusia joukossa. Aina tarjouksessa, siksi kai menevät kaupaksi. Itse en osta vaan suikaloin itse.
Mitä se sinua liikuttaa vaikka toiset söis kanan ulostetta? En ymmärrä. Joidenkin mielestä on sairasta että jotkut ylipäätään syö kanaa. Kuka on sit oikeessa? vai annettaisko kaikkien syödä sitä mitä haluaa ilman toisten päivittelyä. Itseäni iljettää että jossain maissa syödään ties mitä eliöitä. Ei se fakta pistä minua niitä maistamaan. Hyvähän se on että kanasta käytetään kaikki osat eikä heitetä jätteeksi syömäkelpoista tavaraa.
Kyllä. Minä syön jopa niitä paljon parjattuja marinoituja suikaleita, sillä arvaas mitä? Minä tykkään niistä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä syön jopa niitä paljon parjattuja marinoituja suikaleita, sillä arvaas mitä? Minä tykkään niistä!
Niin minäkin tykkäsin 18 veenä. Ihminen joka osaa itse marinoida ei kyllä tosiaankaan voi tykätä niistä valmiiksi marinoiduista
Vierailija kirjoitti:
Mä teen hunajamarinoiduista suikaleista aurapekonibroilerikastiketta makaronin kanssa. On se vaan siin hyvää.
Meillä tärkein tekijä kaupassa on hinta.
Kyllä, ostan niitä ja nytkin 1 on pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ostan niitä ja nytkin 1 on pakkasessa.
Kunnon pihit :'D Pisin matka jolle olette käynyt on tietenkin Tallinan päiväristeily?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin tykkäsin 18 veenä. Ihminen joka osaa itse marinoida ei kyllä tosiaankaan voi tykätä niistä valmiiksi marinoiduista
Valmiiksi marinoidut eivät ole kuivia, niin kuin se muka "parempi" marinoimaton. Mutta kuka mistäkin tykkää. Hyvä, että tulee koko elukka hyödynnettyä kun on meitä, jotka syövät sitä "huonoakin" lihaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen hunajamarinoiduista suikaleista aurapekonibroilerikastiketta makaronin kanssa. On se vaan siin hyvää.
Mitäs vaaka siihen sanoo?
Viimeksi tänään osti marinoimattomia. Seuraksi pekonia, herkkusieniä, sipulia ja tomaattimurskaa + mausteita, oikein hyvä kastike siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ostan niitä ja nytkin 1 on pakkasessa.Kunnon pihit :'D Pisin matka jolle olette käynyt on tietenkin Tallinan päiväristeily?
Jaahans. Ja Tallinnan päiväristeily liittyy broilerinsuikaleisiin miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiiksi marinoidut eivät ole kuivia, niin kuin se muka "parempi" marinoimaton. Mutta kuka mistäkin tykkää. Hyvä, että tulee koko elukka hyödynnettyä kun on meitä, jotka syövät sitä "huonoakin" lihaa ;)
Syötkö myös sisäelimiä siitä elukasta?
Mä ostan niitä maustamattomia koiralle. Keitettynä ja pieninä palasina ne on hyviä koulutusnameja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ostan niitä ja nytkin 1 on pakkasessa.Kunnon pihit :'D Pisin matka jolle olette käynyt on tietenkin Tallinan päiväristeily?
Ei, olen matkustanut n 100 eri maassa. Tällä hetkellä lomautuksia on minulla kerran kuussa ja mieheni on työtön.
Rahat pitää saada riittämään ja ruoka on helpoin keino saada riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vaaka siihen sanoo?
Ei mitään, kun syön niin harvoin sitä.
Ap:lle tiedoksi, että nirsoilu eläinten osien hyödyntämisessä on tuore ilmiö ruokulttuurissa - länsimaissa. Fiksut kulttuurit, kansat ja yksilöt hyödyntävät ruoan mahdollisimman hyvin. Sisäfile -brassailu kertoo enemmän brassailijasta kuin ruoan laadusta tai varsinkaan ravitsevuudesta. Taitavat kokkailijat osaavat hyödyntää halvemmatkin raaka-aineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö myös sisäelimiä siitä elukasta?
Syön einesten muodossa luultavasti ;) Nam nam.
Vieläkö joku syö broileria...?