Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun yhden eksän kanssa on niin luontevaa olla yhteydessä

Vierailija
03.07.2016 |

Tunnemme piiiiitkältä ajalta ennen suhdetta, en kerro sen tarkemmin, mutta olemme kokeneet paljon. Yleensä en todellakaan ole eksien kanssa tekemisissä ELLEI ole jotain lämmittely-yritystä meneillään, mutta tämän eksän kanssa voimme puhua asioista ilman ongelmia, ja se on kivaa. Hän on ehkä eka mies, joka ei koko ajan ymmärrä kaikkea sanomaani ja tekemääni väärin, siltä ainakin tuntuu. TOSIN en voi olla miettimättä, onko tässä hänen puoleltaan jotain lämppäily-yritystä, hänen kirjoitustyylinsä on vähän sellainen kuin ennen suhdetta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte taas olla kaikki näitä ysärillä syntyneitä. Silloin kun minä olin teidän ikäinen niin mitään exien lämppäilyjä ei ollut olemassakaan, ja muutenkin suhteet olivat terveemmällä pohjalla vrt. nykyajan ihmissuhdeshoppailuun.

Onneksi olkoon :D

Vierailija
22/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnemme piiiiitkältä ajalta ennen suhdetta, en kerro sen tarkemmin, mutta olemme kokeneet paljon. Yleensä en todellakaan ole eksien kanssa tekemisissä ELLEI ole jotain lämmittely-yritystä meneillään, mutta tämän eksän kanssa voimme puhua asioista ilman ongelmia, ja se on kivaa. Hän on ehkä eka mies, joka ei koko ajan ymmärrä kaikkea sanomaani ja tekemääni väärin, siltä ainakin tuntuu. TOSIN en voi olla miettimättä, onko tässä hänen puoleltaan jotain lämppäily-yritystä, hänen kirjoitustyylinsä on vähän sellainen kuin ennen suhdetta.

Laihduta huorraaaa!!

Mene nenäleikkaukseen lorrtttttttoooo!!! Mene myös ennenaikaiseen hautaan!!!1!1! Olet todella sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siis mitä nyt yrität sanoa/haluta kuulla? on ihan ok olla hyvissä väleissä eksän kanssa ja nykyään se on mielestäni hyvin yleistäkin. mutta jos ystävyyssuhde on jollain muotoa epäselvä tai et ole varma omista/eksän tunteista niin varmaan järkevintä puhua asiasta eksän kanssa. jos asia kerran jotenkin sinua vaivaa?

Oletko idiootti, olen sanonut sata kertaa, etten halua tietää. Ette osaa edes kuvitella millainen sotku tässä on ollut, kuinka kauan ja millä eri tavoilla. Minusta vain tuntuu, että tässä on jotain muutakin, en tiedä... Ja parempi niin!!

en ole idiootti, kiitos kysymästä. en vaan ihan saa kiinni mitä yrität selittää ja vaikea edes kommentoida saati neuvoa kun et kerro tilanteesta enempää

Vierailija
24/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei vissiin ole vielä täällä sanottu, mutta mielestäni AP:n tulisi laihduttaa pikaisesti! :)))

Vierailija
25/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa eksää teillä on? Mulla 1.

- m30v 

Vierailija
26/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP jakaa pildeä jokaiselle tapaamalleen miehelle?

Vierailija
27/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siis mitä nyt yrität sanoa/haluta kuulla? on ihan ok olla hyvissä väleissä eksän kanssa ja nykyään se on mielestäni hyvin yleistäkin. mutta jos ystävyyssuhde on jollain muotoa epäselvä tai et ole varma omista/eksän tunteista niin varmaan järkevintä puhua asiasta eksän kanssa. jos asia kerran jotenkin sinua vaivaa?

Oletko idiootti, olen sanonut sata kertaa, etten halua tietää. Ette osaa edes kuvitella millainen sotku tässä on ollut, kuinka kauan ja millä eri tavoilla. Minusta vain tuntuu, että tässä on jotain muutakin, en tiedä... Ja parempi niin!!

en ole idiootti, kiitos kysymästä. en vaan ihan saa kiinni mitä yrität selittää ja vaikea edes kommentoida saati neuvoa kun et kerro tilanteesta enempää

TämänKIN selitin. Tilanne on niin poikkeuksellinen, että paljastuisin, jos tarkemmin kertoisin. Meidän juttumme ei ole mikään perinteinen "tavattiin sattumalta baarissa/netissä ja sitten alettiin seuccaa."

Vierailija
28/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun AP on saanut laihdutuksensa päätöksen hän voisi selittää palstalle miksi käyttäytyy kuin "julkinen nainen"...

Vierailija
29/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP jakaa pildeä jokaiselle tapaamalleen miehelle?

En osaa vastata noin outoon kysymykseen.

Vierailija
30/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun AP on saanut laihdutuksensa päätöksen hän voisi selittää palstalle miksi käyttäytyy kuin "julkinen nainen"...

Minkä takia jankutat jostain laihduttamisesta? :D Oikeasti karmivaa, miten sekavaa porukkaa täällä kirjoittelee.

Vierailija
31/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nää näitä postauksia kun AP on edessä eikä halua laihduttaa...

Vierailija
32/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin yhden exän kanssa riitaisissa merkeissä. Vuosi meni, ettei oltu missään tekemisissä ja nyt jutellaan milloin mistäkin hyvässä hengessä ja jos toisella on murheita, niin toinen kuuntelee.

N25

Vierailija
33/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 2 3 laihdutus!

Vierailija
34/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka montaa eksää teillä on? Mulla 1.

- m30v 

Mulla on 5-10 exää. Sitten jotain seksisuhteita ja nyt ollut parisuhteessa 4 vuotta.

N25

Vierailija
35/35 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä erosin yhden exän kanssa riitaisissa merkeissä. Vuosi meni, ettei oltu missään tekemisissä ja nyt jutellaan milloin mistäkin hyvässä hengessä ja jos toisella on murheita, niin toinen kuuntelee.

N25

Jaah...? Kuten sanoin, eksäni on nyt samanlainen kuin ennen suhdetta. Sen takia laittaa vähän miettimään motiiveja, kun nyt sattumoisin hänet tunnen myös. Mitään toiveita ei ole, ehkä parempikin jos en saa koskaan tietää tiettyjä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi