Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitaja sanoi hoikaksi, vaikka

Vierailija
03.07.2016 |

painan 70 kiloa ja pituutta 163 cm. Olin siis käymässä nousseen verenpaineen vuoksi. Kun myöhemmin kävin lääkärissä, sanoi hän minua normaalipainoiseksi. Kumpikaan ei kysynyt painoa, vaan perustivat arvion näkemäänsä.

Oli suunnitelmissa keventää painoa, mutta onko se terveyssyistä turhaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ei aina korreloi ulkonäön kanssa. Tässä on kuva musta, mittani 170/68. Mielestäni näytän hoikemmalta mitä paino antaa ymmärtää

http://aijaa.com/xC5pMg

Kyllä, näytät oikein hoikalta. Mittasi "valehtelevat". Minä olen 178 cm ja 72 kg, mutta näytän ihan valaalta sinuun verrattuna.

Vierailija
22/27 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160/75 ja ylimääräistä on mutta en ole lihavan näkönen, vähän "chubby". Teen paljon voimaharjoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 160/75 ja ylimääräistä on mutta en ole lihavan näkönen, vähän "chubby". Teen paljon voimaharjoittelua.

Kyllä sä aika plösö olet noilla mitoilla

Vierailija
24/27 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa enemmän kuin läski, sekin voi selittää.

Vierailija
25/27 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat mummot sanoo sairaaksi, jos ei ole lihava.

Öh, meni ohi. Lääkäri oli 50-60 vuotta ja terveydenhoitaja alle 30. Mies sanoo, ettei ole mitään laihdutettavaa, mutta onhan mulla silmät ja kokovartalopeili. Kaikki rasva pepussa,reisissä ja lantiolla, vähän vyötärölläkin. Näyttää kai sitten normilta.

Turhaan en viitsi laihduttaa, mulla on suurempiakin murheita. Terveyssyistä voisin, mutta ei taida auttaa verenpaineeseen?

Peppu, lantio, reisi rasvalla ei mitään tekemistä verenpaineen kanssa.

Sama juttu pienellä pömppämahalla.

Jos vatsa olisi ns. omenamaha, joka tarkoittaisi rasvan kertymistä sisäelinten ympärille, niin asia olisi toinen.

Vierailija
26/27 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koulun terveystarkastuksessa 169/85kg ja kun itse totesin, että varmaan tarvitsisi vähän laihduttaa niin terkkari totesi, että ei missään tapauksessa :D

Vierailija
27/27 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä aika plösö olet noilla mitoilla

Ikävä tuottaa pettymys loukkausyrityksellesi, mutta en ole.