Tavoitevaatteet oikeasti auttaa lahdutuksessa, mutta vain niin että myyt tai annat suurimman osan
sopivista vaatteista pois. Kun ei ole aamukiireessä päälle mahtuvia vaatteita kaapissa, alkaa vituttaa niin paljon, että kummasti motivaatio laihtumiseen kasvaa. Tällä keinoin laihduin, vaikka vaikuttaa hullulta :P Nyt ne tavoitevaatteet on sopivia tai jopa löysiä.
Kommentit (3)
Tavoitevaatteet todellakin toimii! Mä ostin kirpputorilta tosi nätin mekon, joka oli useamman koon liian pieni. Mielessä oli seuraavana vuonna olevat juhlat, joihin mekko olisi ihanaa laittaa päälle. Aina, kun teki mieli retkahtaa ja ahmia, kaivoin mekon kaapista ja ihailin sitä ja kuvittelin, miltä näyttäisin se päällä niissä juhlissa. Lopputulos oli se, että viikkoa ennen juhlia uskaltauduin vihdoin sovittamaan mekkoa - ja se oli liian iso :D Löysin ennen juhlia kuitenkin vielä ihanamman mekon! Vuosia myöhemmin se on yhä sopiva :)
Mun tavoitehousut on yhdet joita käytin 15-vuotiaana. Olen nyt 50-vuotias. Housut sopivat vielä 8 vuotta sitten jalkaan..
Itselläni auttoi yksi tietty tavoitemekko. Se oli aikanaan aika kallis ja omille mitoilleni tehty, mutta olin lihonut vuosien saatossa niin, etten enää mahtunut siihen. Kiukutti niin maan perhanasti, että niin kaunis mekko jää kaappiin, vaikka olisi juhlia yms., mihin mielelläni sen laittaisin. Auttoi motivaatiossa kun halusin sen taas käyttöön kaapista pölyttymästä. Nykyään mahdun siihen taas. :)