PCOS on turha vaiva, sen saa kuriin
Kommentit (9)
Minä tiedän hoidon syöpään mutten kerro teille hihhhiii :)
No joo, kyllähän PCOS voi yrittää hallita elämäntavoilla, mutta asia ei todellakaan ole niin yksinkertainen. Esim hyvin terveellisesti elävällä ystävälläni on kys vaiva.
Vierailija kirjoitti:
No joo, kyllähän PCOS voi yrittää hallita elämäntavoilla, mutta asia ei todellakaan ole niin yksinkertainen. Esim hyvin terveellisesti elävällä ystävälläni on kys vaiva.
Olisko jotain korjaamista siihen "terveelliseen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jotain korjaamista siihen "terveelliseen"?
Vaikea verrata, kun et kerro omaa näkemystäsi "terveellisestä".
En lainkaan ymmärrä aloitustasi ja kommunikaatiotyyliäsi. Mikset vain reippaasti kerro asiaasi? Oletko nyt kuitenkin vähän epävarma ajatuksistasi?
Mahtaakohan ap edes tietää, mikä PCOS on.
Veikkaan, että ap ehdottaa PCOSstä kärsiviä syömään ituja, raakaa lihaa ja täysvoita. Nää tyypit on niin nähty.
Aha tää on taas näitä aloituksia. Koulujen kesälomat meneillään. Ilmeisesti koulukiusaajat siirtyneet av:lle.
Palstalla pyörii jo mm. atooppisen ihottuman ketju. Ette usko kuinka tietämätön/yksinkertainen sen ketjun aloittaja vastauksissaan oli. Hän ei osannut sanoa kuin yhden ja saman lauseen jokaisessa vastauksessaan. ☂
Millä tällä kertaa? Valohoidolla? Gluteenittomalla ruokavaliolla? Hyväksymällä kasteen ja Jeesuksen sydämeensä (ja munasarjoihinsa)? Olis kiva tietää.