Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Jouluntähtöset** vko 9

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin minäkin sitten jo melkein tädistä eroon ja mennään kp6 / 30-34. Vähän vielä on menossa viimeisiä varmistelupäiviä ja sais täti häipyä sitten moneksi kuukaudeksi saman tien.

Tuonne kp14 päivän kieppeille odottelen ja sitten otan taas tikut käyttöön. Ovistahan ne on joka kuukausi kivasti ennustaneet, mutta kun ei taida olla noita munasoluja enää niin paljoa irtoilemassa tässä iässä. Olen näet kuuskytlukulaisia myöhäisheränneitä vauvakuumeeseen. Eiköhän se ole parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vuosi on jo yritystä takana, mikä nyt oli ihan oletettavaa. Yksi keskenmeno kyllä nostatti toivoa, että eiköhän se sieltä vielä voi tärpätä uusiksikin ehkä kestävämpi vauvanalku. Paitsi viime kuussa pidimme taukoa, mies oli vielä matkoilla oviksen aikaan.

Kävin lääkärissä viime vuoden huhtikuulla juttelemassa asiasta ja hän varoitteli, ettei kovin helpolla varmastikaan tärppää. Mutta tosiaan on tuo vauvakuume kummallista, kun joka kuukausi ilmaantuu ties millaisia raskausmerkkejä ja sitten ne tädin tullen häviää. Toiveet on jälleen korkealla ja en yhtään nisoile, vaikka vauva syntyisi vasta jouluaattona. :)

Peukkuja kaikille joulunyyttiä toivoville ! Tulkaa muutkin mukaan pinoon jakamaan tuntemuksia ja antamaan meille jännitystä muidenkin piinailun seuraamisesta!

Vierailija
22/28 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tuolta marrasmasuista tänne kun nyt kp 28/28 testasin negan Aconilla. En vielä lisää itseäni esittelylistaan, kun katson ensin mihin joulukuulle mahd. la sijoittuisi.. Menkkojen pitäis alkaa huomenna mut ovat välillä olleet muutaman päivän myöhässäkin.

Voisinpa vähän kertoa tähän itsestäni, eli olen 24-vuotias yhden lapsen äiti Lounais-Suomesta. Tyttö täyttää tänä vuonna viisi vuotta, joten aika pitkä ikäero tulee mahdollisen " pikkukakkosen" kanssa. Erosin lapsen isästä kun tyttö oli juuri täyttänyt vuoden ja nykyisen mieheni kanssa olemme pitäneet yhtä melkein 4 vuotta.'

Asumme omakotitalossa lähellä keskustaa ja perheeseen kuuluvat myös lemmikit kissa, kani ja käärme. Meillä on myös poni. Harrastan ratsastusta aluetasolla kilpaillen, näyttelen teatterissa ja laulan kuorossa. Siinäpä vähän taustoja...

T:Liliane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tulen myös tänne eli tuonne haahujen pinoon olen myös kirjoittellut. Kp1/? pamahti, joten Jouluntähtönen sitten seuraavana yrityksessä..Taitais LA olla joulukuun alussa:)

Limajuttuja lueskelin ja taidankin nyt ottaa elämäntehtäväkseni ensi kierrossa limojen bongailun, kun en ole sitä ennen tehnyt. Oviskipujen mukaan oon mennyt, mutta eihän niistä kivuistakaan tiedä, onko ne nyt " kasvukipuja" vai mitä...

Positiivisin mielin kohti ensi yritystä,

Jumppis

Vierailija
24/28 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta on yritetty nyt kaksi kiertoa ja kyllä täälläkin ollaan hyvin malttamattomia. Lapsellistahan se on, mutta silti pitäisi saada " kaikkihetinyt" . Toisaalta ihme olisi jos näin helposti tulisin raskaaksi. Takana on endoa, erilaisia pillerikokeiluja, joiden jälkeen kierto ei varmaan ole ihan normaali ja viime ovis meni sairastamiseen.

Ovulaatio alkaisi olla kohta edessä. Yritän sitä nyt tikuttaa ensi kertaa ja toiminta on jo aloitettu ;). Mies lähtee sopivasti työmatkalle ensi viikolla, joten saa nähdä meneekö tämä kerta sitten ohi sen takia.

Vierailija
25/28 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tässä tovi palstailutaukoa(jopa useampi päivä siis, hui :) ). Kaikenlaista kiirettä. Ihan hyvä , ettei liiaksi tämä vauva-asia ole niiiiin pinnalla kokoajan.

Nyt menossa kp8 ja ovistuntemuksia oli jo eilen. Viimekierrossakin mulla tuntemusten mukaan oli ovis joskus siinä kp 10 tienoilla. Että nyt on taas harrasteltu ahkerasti.

Kertokaahan te jotka kirjoititte aikovanne tikkuja kokeilla, että mites sujui ?! Mäkin ajattelin, että josko ens kierrossa sitten.

Anzq,sori mutta mustakaan ei ole päivittäjäksi :( Mä en edes noista sun laittamista ohjeista tajunnu mitään... jos ketään ei ilmottaudu vapaaehtoiseksi, niin sit vaan jätetään päivitykset ja nostellaan esittelypinoa iteksemme aina ylöspäin...tai jotain. Mutta tietty sun ei tarvitse sen kans ahertaa, jos et itse ole pinossa mukana!

-pikkujätti-

Vierailija
26/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseloa näkyy olevan! Jennakata, liliane ja ja jumppakärpänen, kiva kun olette mukana, täällä on kyllä tosi vähän väkeä...taitaa suurin osa panostaa sitten tammikuuhun ja pitää tämän joulukuun väliä.

Päivityksestä: Mulle käy mitä pikkujätti ehdotti!

Omaa: ovis on (kait) huomenna mutta mulla kun on tuo kierto ollut lyhenemään päin niin ovista on hankala tarkasti tietää varsinkin kun ilman tikutuksia mennään. Ollaan tosiaan lähdössä anoppilaan viikonlopuksi ja tarkoitus olisi siellä sitten hipihiljaa touhuilla=) Viimeksi ollaan käyty jouluna siellä pitkän matkan takia niin ei viitsi oviksen takia siirtää reissua! joo, taidankin soittaa anopille: " meillä on ovis niin meidän täytyy visusti pysyä pedissä" Mitähän tuumaisi!? On kyllä onneksi huumorin ystävä, muuten meillä varmaan menisi sukset ristiin!! Luin jostain että aamulla simpat ois vahvempia kun illalla, täytyy varmaan houkutella mies aamulla tositoimiin ennen töihin lähtöä.

Onko tipinen täällä? Luin tuosta esittelypinosta että sulla ois la marraskuun lopussa jos tärppää. Katsotaan päästäänkö samaan aikaan testailemaan! Mulle nuo laskurit näyttää että la ois 28.11. Riippuu tietysti mihin suuntaan tuo kierto lähtee kehittymään, mutta näillä näkymin olen joulukuisissa 2 kertaa.

Joopajoo!täytyy varmaan lähteä laittamaan tiskejä koneeseen että saa talon jonkinlaiseen järjestykseen tähän päivään!!!!!!

Vierailija
27/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olikin viimeviikon pino!

Vierailija
28/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen myös tuolta marraskuisista tänne kun ei sitten taaskaan tärpännyt.

Voisin myös hieman kertoa itsestäni eli olen 21v täältä vantaalta päin perheeseen kuuluu 2 tyttöä kohta 2 ja 3v , mies ja kissa.

Ollaan yritetty kolmatta tuosta tammikuusta lähtien mutta tuloksetta josko sitten tässä kuussa olisi onnea mukana:)

Tänään on kp5/24-38(59) vasta menossa eli odottamista vielä on mutta tästä on hyvä lähteä eteenpäin.

Itse en myöskään käytä noita ovistikkuja vaan ihan omalla tuntemuksella yritän havaita sen en sitten tiedä kuinka pieleen menee aina.

Päivän jatkoja kaikille!