Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Jouluntähtöset** vko 9

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänne uuden aloituksen joulunlapsille täksi viikoksi.. Epäilen, et porukkaa alkaa hiljalleen tähän kasaan siirtyä. Mut esittelylistoja en osaa tehdä, joten voisiko joku muu sen tehdä? :)

Itselläni on vielä toistaiseksi menossa kp 25/28-35. Mutta tärppiä ei minun laskujen mukaan tullut, joten odottelen tätiä kylään, että pääsen siirtymään tänne.

Olen ihan ensikertalainen näissä jutuissa. Jätettiin pilleriehkäisy pois 1/06 ja sen kk:n värkättiin kumiukkojen kanssa. Tässä kierrossa aloitettiin sellainen " varovainen" yritys.

Tervetuloa sakkiin! mun kans jännäämään, ehditäänkö saada viel oma käärö 2006 vuonna!

-Kaktus-

Vierailija
2/28 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan ettei tähtöset pudota. Kiva nimi meidän ryhmärämälle!!!

Toivottavasti tulee lisää porukkaa jännäilemään jahka päästään piinaviikoille....

Mäkään en osaa mitään esittelylistoja toteuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi odotusta odottava. Jätettiin esteet pois nyt tammikuussa ja hiljalleen ruvetaan toivomaan ja yrittämään!

Vierailija
4/28 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken mietin, että tulisiko joulukuisiin mukaan... Saattaa olla,että pupuilut jää vähiin oviksen aikana...mutta ainahan sitä voi yrittää. Eipähän stressaa niin paljoa, kun tietää ettei tärpin mahdollisuus ole järin suuri.

esittely listasta... jos ei muut sitä ala tekemään, niin kai minä sitten :P mutta on vaan tuo marramasujen päivityksetkin,niin mielellään ottasin kaverin listaan ja päivityksiin...

Vierailija
5/28 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kokeiluversio listasta http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6578688&p=1&tmode=1&smode…

jos kelpaa, niin laitan sen esille :)

Vierailija
6/28 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä listan alku on!

Laita miut listalle mukaan. savosta myös... ;)

nimimerkki:aliisa07

asutaan:savossa

iät: minä 28 mies 30

meillä on: tyttö 5/04

yritys alkaa: nyt helmi/maaliskuussa

toivottu laskettuaika: jos heti tärppää niin 2.12 (muukin käy :))

Vierailija
7/28 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti nopeasti alkaa porukat tulemaan tänne, niin saadaan keskustelua aikaiseksi =)

Vierailija
8/28 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin tiedot jo tuonne listalle. Kiitos kun olette jaksaneet sellaisen väsätä!

Tässä vähän taustaa ja tämän hetken tuntemuksia. Tammikuusta nyt yritetty kolmatta lasta(huikeat kaksi kiertoa siis...). Ja huhhuh kun tuli iso pettymys, kun menkat alkoi tänään...uskomatonta miten huono olen näissä jutuissa. Siis sietämään " epäonnistumista" . Jotenkin olin ihan varma tästä viime kierrosta, että nyt tärppäs. Kaikenlaisia oireita muka oli. Kaksi raskautta takana, silti en tunnista niitä oikeita oireita, murrr. Ottaa päähän, kun turhaan jo intouduin.

Huvittavinta tässä hölmöilyssä(suuttumisessa siitä, että raskaus ei ala heti kun MÄ HALUAN jne)on se, että vielä joulunaikaan mietin, etten kolmatta välttämättä haluaiskaan. Että nämä kaksi riittää mainiosti. Sit se vauvakuume iski voimalla ja muutamassa viikossa oltiinkin jo ihan malttamattomia, et koska on seuraava ovulaatio. Molemmat miehen kans jotenki herättiin, että hei , se kolmas olis loistava ja ihana juttu.

Yhden keskenmenon olen kokenut, ja se muistuttaa " sopivasti" siitä, ettei kaikki todellakaan aina mene niinkuin suunnittelee tai haluaa. Jospa nyt sais järkeä taas tähän pikkupäähän ja osais ottaa tän kierron suht rennosti(heh, turha toivo...). Täällä palstailu ei varmaan auta asiaa...mutta pakko jossain vatvoa näitä juttuja, kun ei niitä oikeen voi kelleen ääneen sanoa. Ainakaan ihan sillai kun tänne voi :)

Mites muut, oletteko yhtä sekaisin kuin minä...? -pikkujätti-

Vierailija
9/28 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Tiedän tuon tunteen...harmi vaan että sitä on jo kestänyt muutaman kuukauden... aina saa pettyä. Jos ei pian tärppi käy,niin lopetan palstailun ja stressailun kokonaan.Sitä joka kuukausi luulee olevansa raskaana ja on outoja oireita...paskat ne mitään merkkaa :( Noh toivottavasti ei tarvitsisi mihinkään hoitoihin lähteä.[/color]

[color=red]sorke toi avautuminen,mut täällä on kp2 ja kivulias sellainen:( Inhoon menkkoja... pysyis nyt sitten poissa pitkään :P[/color]

[color=blue]Nyt kaikille onnea tälle kierrolle ja toivotaan,että haikara kuulisi joululahja toiveemme =)[/color]

[color=red]T. tädin riivaama anzq[/color]

Vierailija
10/28 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]pikkujätti:[/B] mulle oliki tullu eilen pikku virhe...en tajunnukkaan,et oli vaihtunu jo päivävä ;) eli kp3 olis nyt. Miten pitkät kierrot sulla on? Mulla on pari kiertoo ollu 30 päivää,joten pitkä on taas aika odottaa. Tänään tuntuu jo paremmalta eikä enään harmita,niin paljon. Harmittaa vaan,kun tuleva ovis jää melko varmasti hyödyntämättä. Mutta pitää yrittää kaikkensa.

Vierailija
11/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuuluu päivään?

Tänne ei kummempia, olo on jo ihan hyvä taas :) Vähän jo naurattaa tuo oma skitsoilu. Ja hävettääkin. Kun näin pienestä yritysajasta kiukuttelen. Kai se olen minäkin sitten tälläin kaikkimullehetinyt-ihminen, vaikka kovasti sellaisia kritisoin...

kp3 siis menossa ja ajatuksissa jo paljon muutakin kuin vauvajuttuja. Jotenkin vaan se loppukierto ja menkkojen odottelu/pelkääminen oli niin intensiivistä, että unohtu muu maailma lahjakkaasti :) Nyt taas eletään " normaalisti" . Helpottavaa! Tokihan mulla on helppoa siinä mielessä että kaksi lasta jo täällä pörrää ja arki senkin takia vie mennessään. Hyvä niin.

Kaikille tsemppimieltä ja iloa päivään! T. -pikkujätti-

Vierailija
12/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä vielä on muut asiat mielessä...mutta ootellaas taas oviksen jälkeisiä hetkiä...pikkuinen skitso tulee taas esiin (ainakin minussa). Oon nyt tehnyt päätöksen, jos nyt tästä kierrosta ei tärppiä tule, niin lopetan hetkeksi tän palstailun... Fiilikset on nyt ihan ok... kun menkat tekee loppuaan=)

Missäs tähtöset luuraa? menee kaksinpuheluksi kohta tää ketju ;)

-anzq kp4

Vierailija
13/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo lisäämässä tietoni esittelylistaan. Eli neljättä yrityskiertoa viedään ja nyt kp 4/29-30. Esikoista siis kuumeillaan. Alkaa taas parempi fiilis nostaa päätään, kun täti on pakannut lähes kaikki kamansa. Mun luomutäti on niin inhimillisen niukka ja kivuton, että joka kuukausi oon ollut ihan varma, että kyseessä on valemenkat. Raskaustestejä on palanut ja mielialat on vaihdelleet. Nyt yritän tosissaan saada itseni rauhoitettua ja testaan ainoastaan silloin, jos täti on myöhässä. Mikähän siinä on, että tää projekti saa mut ainakin käyttäytymään ihan vauhkosti. : ) Mä vaan niin kovasti haluaisin oman lapsen ja saada olla äiti. Parhaat pupuiluhetket ajoittuu tonne viikolle 11, joten sitä kohti mennään hitaasti mutta varmasti. ; )

Me lähdetään puolison kanssa huomenna aamulla pidennetyksi viikonlopuksi Barcelonaan. Maltan tuskin odottaa. On ihan kiva saada välillä muutakin ajateltavaa. Mun työ on sen verran tylsää, ettei siitä ole paljon apua ajatusten muualle viemisessä. Ehdin siis " valitettavasti" roikkumaan täällä vaikka koko päivän halutessani. : )

Plussatuulia kovasti kaikille kanssasiskoille! Pidetään lippu korkealla.

Twiggy

Vierailija
14/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn marrasmasuista tänne..Ansqun muistan hyvin vaikka en ihan hirveästi pinoutunutkaan (varsinkaan sen jälkeen kun tein testin ja se oli nega)

Mulla on kierto alkanut lyhenemään mikä on ihan positiivista(pahimmillaan kierto oli 36 pv), nyt viimeksi 31 eli hyvä niin. Vähän hankalaa vain kun en ovista erota mitenkään ja alamaha on tasaisen kipeä melkein koko kierron. Muttamutta...tjot-meiningillä edetään, eipähän tuo esikoinenkaan ole vasta kuin 9 kk.

Ton kierron lyhenemisen vuoksi la olisi 28.10 mutta koska esikoinen meni 17 pv yliaikaiseksi niin joulutontusta tässä haaveilen...>elää unelmissa<

Eiköhän tästä pinokin ala kasvamaan pikkuhiljaa, toivotaan ainakin niin! Pitänee tästä lähteä laittamaan pyykkiä koneeseen, kohta täällä kuitenkin olen kuikuilemassa uusia viestejä.heh.

Vierailija
15/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui laittaa koopeet jotka täällä ovat nyt 10/28-36 (oho, noinkin paljon jo! täti se vieraili taas 8 pv että kylläpä aika meneekin tästä alusta nopeasti)

Vierailija
16/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Menkat alkoi tänään, joten jouluvauvaa sitten yrittämään.

Nyt alkaa sitten toinen kierto. Eka kierto kesti vaan 23 päivää. Mikä nyt ei varmaan ihme ole kun pillerit vasta lopetin ?!

Käyn esittelyn lisäämässä vielä tuohon toiseen kohtaan :)

Yötär

Vierailija
17/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa koko palstailu jännittää. Olin täällä niin tohkeissani silloin ensimmäistä puuhatessa, että ihan hassuja muistoja tulee mieleen. Jotenkin nyt tuntuu pelkäävän, että entäs jos se sitten kestää ja kestää. Niin, me varsinaisesti jätetään ehkäisyt tässä kuussa pois, mutta menkatkin ois viel edessäpäin ensi viikolla. Hieman kyllä oltiin jo malttamattomia viime kuussa, mutta niistä hommista ei ole kyllä tärpin aiheuttajiksi.

Mulla toi kierto on lyhentynyt hieman esikoisen jälkeen ja kysyisinkin viisaammilta, että kuinkas pitkä sen luteaalivaiheen nyt pitäis mieluiten ainakin olla? Osais sitten hieman ennakoida ovisajankohtaa.

Sarafan

Vierailija
18/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku ottaa listan päivityksen? Nimittän taidan poistua seurastanne... tänään varmistui miehen työmatka juuri oviksen aikaan, joten turha on jouluvauvaa haluta.

Päivitys on oikeestaan hyvin yksinkertaista ja jokainen varmasti oppii sen. Tai jos joku haluaa, niin voi tehdä kokonaa uuden listan.

Väreillä kirjoitetaan näin :

[ color = #6A5ACD ] tekstii [/color]

kaikki tuo litania kirjoitetaan yhteen. Täältä löytyy värikartta http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm

ja täältä ohjeita värien ja sydämmien kanssa...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tt.asp?appid=56

testailkaa siellä ja jos onnistuu,niin PLIIS ottakaa päivitys. Voin sen aikaa päivitellä listaa, kun joku sen ottaa hoitaakseen :)

Vierailija
19/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis piti olla

[color = #6A5ACD ] teksti [ / color ] ja kaikki tämä sitten yhteen

Vierailija
20/28 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt vallan katoaisi tämä meidän pino! Täällä kaikki taitavatkin olla jo viikonlopun vietossa kun ei kukaan ole raahustanut pinoon saakka.

Omaa: Laskin että mulla ois ovis ens perjantaina(jihuu, kerrankin viikonloppuna mutta voivoi kun ollaan menossa miehen kotiin koko viikonlopuksi. Ei varmaan auta kun olla sitten ihan hiirenhiljaa ettei anoppi ja appi kuule mitä me touhuillaan.) Eipä tuo oviskaan kovin tarkka ole koska mun kierrot on mitä on, kirjoittelinkin siitä tässä joku päivä. Katselin tänään esikoisen vauva-ajan kuvia ja kuume nousi taas parilla pykälällä. Olisi se vauva kyllä niin ihana saada!

Tervetuloa yötär ja sarafan mukaan!

Toivottavasti täältä löytyy joku fiksumpi kuin minä näiden tietokoneiden kanssa joka ottaisi ansq79:ltä perinnökseen listan päivityksen.

Verottaakohan ajankohta paljon kuumeilijoita pois? Tänne kyllä saisi joulukuun vauva tulla...#peukutan sormet ja varpaat pystyssä# Toivotaan että meille kaikille puhaltaisi plussatuulet kuukaudesta huolimatta!! Ja hauskaa viikonloppua kaikille, mulla alkaakin nettipimento jopa kahdeksi seuraavaksi päiväksi ja se tuntuu ikuisuudelta varsinkin sitten kun pelätään ajaako se täti punaisella autollaan ohi vai pysähtyykö meidän pihaan!