Sinä feministi vegaani nainen -Sinkkumies kyselee
Jos autosi leviää tielle ja viereen pysähtyy auto, josta nousee ulos pariskunta, niin kysytkö neuvoa autosi korjaamiseen mieheltä vai naiselta?
Luotatko enemmän miehiin, vai naisiin?
Sinkkumies
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sinulle tapahtunut jotain ikävää tämän vuoden aikana? Oletko saanut pahoja pakkeja viime aikoina? Olet muuttunut niin paljon sitten niistä ajoista, kun aloin ensimmäisen kerran huomata sinut palstalla. Olit silloin kirjoittaja, jota pidin fiksuna ja kivana. Nyt nakkelet kaikenlaista sellaisillekin, jotka ihan vain kysyvät, että mitä tarkoitat.
Ei ole tapahtunut mitään muuta, kuin totuuden ilmi tuleminen. Alussa jätin mielipiteitäni myöskin tahallani kertomatta. Lisäksi kun tulin palstalle, niin kimppuuni hyökättiin ja kirjoituksiani poisteltiin, vaikka olisivat ollet miten asiallisia.
Karma is a Bitch.
Sinkkumies
Ei tuo nyt oikein päde kuin itseesi, että karma is a bitch. Minä en ole koskaan sinulle kirjoittanut ikävästi, mutta sinä kirjoittelet minulle. En ole tehnyt sinulle mitään pahaa. Mutta silti, olit mukavampi aikaisemmin ja nyt on harmi, että olet muuttunut. Muistan jonkun ketjun, jossa olit tekemässä ruokaa ja treffiseura ei tullutkaan ja siitä juteltiin pitkät jutut, moni siis kirjoitti siinä ketjussa. Ja sitten seura tulikin, mutta kännissä ja siitä vielä juteltiin. Muistanko oikein? Annoit itsestäsi fiksun kuvan. :) Ja ruoanlaitosta on juteltu usein.
Ei mua kiinnosta. Sitä niittää mitä kylvää. Voidaan edelleenkin kirjoitella ruuanlaitosta tai mistä vaan, mutta tapojani en muuta mihinkään. Lisäksi tiesin, että tämä manipulointi viesti on tulossa.. ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sinulle tapahtunut jotain ikävää tämän vuoden aikana? Oletko saanut pahoja pakkeja viime aikoina? Olet muuttunut niin paljon sitten niistä ajoista, kun aloin ensimmäisen kerran huomata sinut palstalla. Olit silloin kirjoittaja, jota pidin fiksuna ja kivana. Nyt nakkelet kaikenlaista sellaisillekin, jotka ihan vain kysyvät, että mitä tarkoitat.
Ei ole tapahtunut mitään muuta, kuin totuuden ilmi tuleminen. Alussa jätin mielipiteitäni myöskin tahallani kertomatta. Lisäksi kun tulin palstalle, niin kimppuuni hyökättiin ja kirjoituksiani poisteltiin, vaikka olisivat ollet miten asiallisia.
Karma is a Bitch.
Sinkkumies
Ei tuo nyt oikein päde kuin itseesi, että karma is a bitch. Minä en ole koskaan sinulle kirjoittanut ikävästi, mutta sinä kirjoittelet minulle. En ole tehnyt sinulle mitään pahaa. Mutta silti, olit mukavampi aikaisemmin ja nyt on harmi, että olet muuttunut. Muistan jonkun ketjun, jossa olit tekemässä ruokaa ja treffiseura ei tullutkaan ja siitä juteltiin pitkät jutut, moni siis kirjoitti siinä ketjussa. Ja sitten seura tulikin, mutta kännissä ja siitä vielä juteltiin. Muistanko oikein? Annoit itsestäsi fiksun kuvan. :) Ja ruoanlaitosta on juteltu usein.
Ei mua kiinnosta. Sitä niittää mitä kylvää. Voidaan edelleenkin kirjoitella ruuanlaitosta tai mistä vaan, mutta tapojani en muuta mihinkään. Lisäksi tiesin, että tämä manipulointi viesti on tulossa.. ;)
Sinkkumies
Anteeksi, en enää kirjoittele aloittamiisi ketjuihin. Onnistuu hyvin. :)
Mielestäni ketjun aihe on asiallinen, joka kuvaa jokapäiväistä elämää. Sekä minä en ole ketjun aiheena, vaikka huvikseni vastailinkin kysymyksiin.. ainoastaan siksi, että nekin manipuloinnit oli asiallisessa muotissa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is a Bitch.
Sinkkumies
Sinkkumies
Anteeksi, en enää kirjoittele aloittamiisi ketjuihin. Onnistuu hyvin. :)
Jos kirjoitat puutarhanhoidosta ruokaketjuihini, niin Kiitos, älä kirjoita ketjuihini puutarhanhoidosta, ellei ketjuni koske puutarhanhoitoa.
Tiedätkö voisin kertoa sinulle, että pidän huvittavana kirjoittajia, jotka luulevat olevansa yli äyräiden muiden yläpuolella. Jos ketjuani lukee sata lukijaa, niin sinä olet vain 1. Siis 1/100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista autoa.
Mutta jos omistaisin niin kysyisin molemmilta. "Osaisitteko te...?"Älykästä tämäkin. Moni ihminen ei vain toimi näin, vaan nimenomaan turvautuu siihen mikä tuntuu turvallisimmalta. Tiedättekö te .. tiedän itsekin kysyneeni näin usein.
Sinkkumies
Voi kuule, harva ihminen on niin kuin sinä, luojan kiitos.
Mitä turvallisuuden tunteeseen tulee, koen tuntemattoman naisen huomattavasti turvallisemmaksi ja vaarattomammaksi kuin tuntemattoman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuskin kysyisin apua korjaukseen vaan kysyisin kyytiä ja kuskilta kysyisin. Mä en tosin ole vegaani.
No minne menisit, jos olisit vaikka 500 km päässä kotoa?
Sinkkumies
Lähimpään paikkaan mistä saisin apua. Mitä helvetin väliä sillä tässä tarinassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista autoa.
Mutta jos omistaisin niin kysyisin molemmilta. "Osaisitteko te...?"Älykästä tämäkin. Moni ihminen ei vain toimi näin, vaan nimenomaan turvautuu siihen mikä tuntuu turvallisimmalta. Tiedättekö te .. tiedän itsekin kysyneeni näin usein.
Sinkkumies
Mitä turvallisuuden tunteeseen tulee, koen tuntemattoman naisen huomattavasti turvallisemmaksi ja vaarattomammaksi kuin tuntemattoman miehen.
Eli luotat asiassa enemmän mieheen?
Sinkkumies
Kysyisin molemmilta, tuntuisihan se muutenkin hassulta sivuuttaa täysin toinen ihminen? Tai ehkä kysyisin siltä joka tulee ensimmäisenä autosta ulos:)
Vierailija kirjoitti:
Korjaisin itse.
Hyvä tyttö.
SinkkuMIES
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin molemmilta, tuntuisihan se muutenkin hassulta sivuuttaa täysin toinen ihminen? Tai ehkä kysyisin siltä joka tulee ensimmäisenä autosta ulos:)
Mietitkö oikeasti vastaustasi, vai halusitko vain facebook-hyväksytyn vastauksen aikaiseksi? Mitä sinulle oikeasti tulisi mieleen ensimmäisenä, sekä miten toimisit. (nämä ovat toki kaksi erillistä asiaa)
Itse huomasin yksi päivä toimivani hyvinkin epärationaalisesti, se nainen olisi voinut olla vaikka automekaanikko, mutta sivuutin naisen täysin, jolta tulikin hyviä vastauksia sivusta. Silloin tajusin olleeni hölmö ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuskin kysyisin apua korjaukseen vaan kysyisin kyytiä ja kuskilta kysyisin. Mä en tosin ole vegaani.
Sinkkumies
Lähimpään paikkaan mistä saisin apua. Mitä helvetin väliä sillä tässä tarinassa on?
Lähin paikka on se pysähtynyt auto ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on retorinen, tilalle voit asettaa vaikka, että joutuisit vaaratilanteeseen yms yms..
Sinkkumies
Ei toi oo retorinen kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Lähin paikka on se pysähtynyt auto ..
Sinkkumies
Kaipa tuo osaaja sitten osaisi avata suunsa. Kuskilta edelleen kysyisin kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista autoa.
Sinkkumies
Eli luotat asiassa enemmän mieheen?
Sinkkumies
Ei, en. Miksi niin kuvittelit? Mikä kommentissani viittaa siihen?
Jos autosta astuu ulos heteropari kysyn samoin kun kysyisin miltä tahansa muultakin parilta, vaikka vain kaveriparilta, eli osaako heistä kumpikaan auttaa. Ihan yks hailee kumpi osaa, toivottavasti edes toinen, ja kumpi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö oikeasti vastaustasi, vai halusitko vain facebook-hyväksytyn vastauksen aikaiseksi? Mitä sinulle oikeasti tulisi mieleen ensimmäisenä, sekä miten toimisit. (nämä ovat toki kaksi erillistä asiaa)
Itse huomasin yksi päivä toimivani hyvinkin epärationaalisesti, se nainen olisi voinut olla vaikka automekaanikko, mutta sivuutin naisen täysin, jolta tulikin hyviä vastauksia sivusta. Silloin tajusin olleeni hölmö ..
Sinkkumies
Minusta tuntuisi epäkohteliaalta sivuuttaa jompikumpi keskustelusta ja puhua vain toiselle. Varsinkin tilanteessa jossa joku tulee tarjoamaan apuaan minulle haluaisin olla erityisen kohtelias:)
Sinkkumieheen on kyllä selkeästi vaikuttanut näiden miesvihahuutelijoiden mantrat. Minunkin mielestä hän oli ennen ihan mukava, mutta nyt näyttää siltä, että jonkinlainen naisvastaisuus on nostamassa päätään. Ohjailet tätäkin "keskustelua" provoilevasti haluamaasi suuntaan=naiset vs. miehet. Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on retorinen, tilalle voit asettaa vaikka, että joutuisit vaaratilanteeseen yms yms..
Sinkkumies
Ei toi oo retorinen kysymys
Täytyy nähdä vain vähän pidemmälle.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumieheen on kyllä selkeästi vaikuttanut näiden miesvihahuutelijoiden mantrat. Minunkin mielestä hän oli ennen ihan mukava, mutta nyt näyttää siltä, että jonkinlainen naisvastaisuus on nostamassa päätään. Ohjailet tätäkin "keskustelua" provoilevasti haluamaasi suuntaan=naiset vs. miehet. Lopeta.
Kiitos pupu kommentistasi. Olet varmaan oikeassa, mielestäni keskustelu on pikkuhiljaa luisunut tähän.
Sinkkumies
Sinkkumies