Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini tuntuu olevan aina jotenkin sitä vastaan, että tapaisin vihdoin minulle sopivan miehen

Vierailija
03.07.2016 |

Minulla on ollut miehiä mutta kukaan heistä ei ole ollut sellainen että olisin häntä niin hehkuttanut. Ne joita en ole hehkuttanut ovat olleet äitini mielestä niiiin ihania. Sitten kun joitain harvoja olen hehkuttanut, äitini on vaikuttanut siltä kuin hänellä olisi jotain heitä vastaan.

Voisiko olla että äitini ei haluaisi päästää minua luotaan? Vietämme usein aikaa yhdessä ja joskus minusta jopa tuntuu siltä että teen väärin jos löydän miehen en enää vietä aikaa äitini kanssa niin paljon.

Olen aikuinen ihminen, joten onhan tämä vähän erikoista...ikää siis 30.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen. Itsellä on sellainen kaveri joka yrittää todistaa eräästä toisesta kaverista keskustellessa että on parempi kaveri hänen kanssa kuin minä sen toisen kaverin "Nii, se tuli käymään sun luona vaan siks ku mä pääsin myöhemmin töistä". :D

Vierailija
2/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti asia on juuri noin kuin ajattelet. Oma äitini on samanlainen, vaikka olenkin ollut mieheni kanssa jo 15 vuotta. Yhä suhtautuu mieheen nyrpeästi ja jopa hänen kuullensa kysyy, milloin aion mennä tapaamaan erästä toista miestä. Jota en siis koskaan ole tapaillut, mutta jonka äitini oli minulle valinnut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee sinusta omaishoitajaa ;) Oikeasti, mitä väliä muiden mielipiteillä on? Opettele kohauttamaan olkapäitä niille.

Vierailija
4/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vähentäisin äidin kanssa viettämääni aikaa. Hanki vaikka uusia harrastuksia tai vetoa muuten vaan kiireeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi