Mies suuttui, kun en lähtenyt rippijuhliin ripulin vuoksi!
Mulla maha aivan kuralla. Kouristelee ja jatkuvasti juostava wc:ssä. Mies suuttui, kun en lähtenyt juhliin, väitti, että mä keksin kaiken, ettei tarvisi mennä!? Öö, en keksi, miksi hän edes epäilee mitään sellaista, kun ennen ei ole mitään tällaista ollut, aina olen innoissani lähtenyt hänen sukunsa juhliin jne. Mutta nyt on oikeasti olo, etten halua/pysty menemään! Se hätä, kun iskee iha yllättäen ja sitten jo juostava...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies tartuttaa sen koko juhlaväelle. Hienoa.
Jep. Se on hänen mokansa. Hän kyllä on varmasti nähnyt ja kuullut, kun olen rampannut wc:ssä yhtenään, yölläkin muutaman kerran. Kai kuvitteli, että feikkaan. En tiedä miksi pitäisi minua niin lapsellisena tai miksi ylipäänsä edes keksisin mitään tällaista? Hänelle taisi iskeä nimenomaa se "orpopaniikki". Ei tiedä miten juhlissa ollaan tms. Nytkin oli tuskan takana aamulla minkä kauluspaidan laittaa... Mä en jaksanut alkaa ohjeistamaan ja näyttämään, kuten yleensä teen.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aihetta herätä suhteen tilaan jos koet tarpeelliseksi tulla nettiin juttelemaan aiheesta. Ei taida olla nimittäin ensimmäinen kerta mieheltäsi?
No, tällaista tilannetta ei ole ennen ollut. En ole ikinä ollut sairas minkään juhlien aikana. Tiedän, että häntä vaan ärsyttää mennä ja vielä yksin. En silti puolustele häntä mitenkään. Idiootti mikä idiootti! Ei ole ikinä ainakaan itsellä ollut tarvetta haukkua häntä, jos hän on sairas tai uupunut jostain. Tuokin, että hän vaan menee "kun ei ole oireita" kertoo, että hän ei tajua, että voi tartuttaa muutkin tai se on vaan sitä, ettei usko minun olevan sairas. Ap
Mies tuli hetki sitten kotiin. Jatkoi urputtamista "kuinka noloa siellä oli olla yksin". Vastasin vaan, että nolompaa olisi ollut, jos seuralaisesi olisi ollut paskat housuissa siellä. Vaikeni. En vaan ymmärrä miksi otti tämän asian näin? Hän ilmeisesti on edelleen sitä mieltä, että välttelin hänen sukuaan. En tosiaan. Nyt alkaa vatsanväänteet helpottamaan... Ap
Nyt mies tartuttaa sen koko juhlaväelle. Hienoa.