Mies suuttui, kun en lähtenyt rippijuhliin ripulin vuoksi!
Mulla maha aivan kuralla. Kouristelee ja jatkuvasti juostava wc:ssä. Mies suuttui, kun en lähtenyt juhliin, väitti, että mä keksin kaiken, ettei tarvisi mennä!? Öö, en keksi, miksi hän edes epäilee mitään sellaista, kun ennen ei ole mitään tällaista ollut, aina olen innoissani lähtenyt hänen sukunsa juhliin jne. Mutta nyt on oikeasti olo, etten halua/pysty menemään! Se hätä, kun iskee iha yllättäen ja sitten jo juostava...
Kommentit (24)
Ei miestäkin huvittaisi
Joo sano että noro ja tarttuu kaikille jos menet
Vierailija kirjoitti:
Imodium.
Joo, ei saa nyt tähän hätään. Lähin auki oleva apteekki jossain 30 km päässä ja vastakkaisessa suunnissa juhlien kanssa, niin ei onnistu. Ja, kun matkan takia sinne juhliin olisi pitänyt lähteä jo tunti sitten ajelemaan. Jäin suosiolla kotiin.
Jos se on tarttuvaa vatsatautia niin ei missään nimessä juhliin ja levittämään pöpöjä toisille.
Minkä tuolle voi. Minulla jäi kerran häät väliin, kun koko muu perhe sairastui. Kaikki oli valmiina lähtöä varten. Olin alunperinkin menossa yksin, koska lapset olivat niin pieniä ja kyse oli minun sukulaisestani, "turvaverkot" olivat tulossa samoihin häihin. En ensinnäkään uskaltanut jättää miestä kahden pienen lapsen kanssa yksin kun kaikilta kolmelta lensi molemmista päistä. Toinen riski olisi ollut sairastua kesken matkan itse ja vielä tartuntavaara muihin vieraisiin. Pari vain pahoitteli, etten minä päässyt, mutta kaikki olivat yhtä mieltä sieltä, että oli oikea ratkaisu jäädä kotiin.
Minäkin pelkään, että tämä on sitä mahatautia eikä johdu esim. ruuasta. Mulla oli koko eilinen päivä todella väsynyt ja vetämätön olo ja sitten se alkoi... Kaikki räjähtää vetenä ulos, kun koittaa syödä ja juoda ja on myös ihan veto pois ja pääkin särkee. En viitsi lähteä sinne räjäyttelemään pönttöä, tartuttamaan muita, pahimmassa tapauksessa paskomaan housuun... Mies ei käsittänyt. Sanoi, että on tekosyytä vaan ja sitten sanoin, että tuleppas itse katsomaan/kuuntelemaan wc-reissuani, niin hyi v*ttu oon sairas... Jos hän saa tämän ja joutuu olemaan töistä pois, niin varmana myös epäilen hänen valehtelevan, ettei tarvisi mennä töihin. Ap
kai se nyt haistaa vessassa mitä siellä on tehty...
Kannattaako sen miehen lähteä sinne juhliin, jos noroa, niin tartuttaa edelleen? Tai eihän se miehes sitä tajua, ennenkuin itseltä lentää paska kuin se kuuluisa varpusparvi. Ap, juo teetä tai jos menee banaani, juusto tai peruna, ne kovettavat vatsaa.
Tuskinpa juhlapaikassakaan tykättäisiin ripuloivasta vieraasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa juhlapaikassakaan tykättäisiin ripuloivasta vieraasta.
Ei varmasti enkä minä edes mieti mitä muut ajattelee. Olen oikeasti nyt sairas ja sillä siisti. Ärsyttää vaan, kun mieheni ei tajua! Voi vaikka pahimmassa tapauksessa sanoa jotain, että en edes oikeasti ole sairas, että keksin vaan, kun ei halunnut tulla. Laitoin tälle ripeltä pääsijän äidille viestin, että valitettavasti en pääse, kun olen sairas. Ymmärsi ja toivotti paranemisia. En vaan halua, että mies nolaa minua sukunsa nähden. Hän voi olla sellainen ja varsinkin nyt, kun oli vihainen, kun en lähtenyt ja teeskentelen hänestä. Ap
Siellä kyläpaikassa pahimmassa tapauksessa huomenna "kiitellään", kun mies vei tartunnan sinne. Tietävätpä sitten ainakin, kuka puhuu totta.
Olisiko aihetta herätä suhteen tilaan jos koet tarpeelliseksi tulla nettiin juttelemaan aiheesta. Ei taida olla nimittäin ensimmäinen kerta mieheltäsi?
Sulla on idiootti mies!
Kerro sille sellaiset terveisiet, että sinne juhliin ei todellakaan haluta edes sitä miestäsi!!!
Vaikka miehellä ei oireita vielä olekkaan niin voi levittää pöpöä. Siellä se kivasti leviää kun kaikki käyttää samaa kakkulapiota yms.
0/5. Miesvihaprovo, ties moneskokymmenstuhannes.
Tosi sairas , uupunut ja pahoinvoiva tämä ap, kun tykittää palstalle kilometriviestejä useita tunnin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi sairas , uupunut ja pahoinvoiva tämä ap, kun tykittää palstalle kilometriviestejä useita tunnin sisään.
? Miksei. Voihan sitä paskalla istuessa läppärillä kirjoittaa. Kun itse olin sairas talvella, jaksoin kirjoitella kyllä nettiin sängyssä istuen. Muuta en jaksanutkaan.
Minä en menisi rippijuhliin ripulin vuoksi, vaan onnitellakseni konfirmoitua.
Suuttumuksellehan on aivan yksinkertainen ja selvä syy. Sinä olet miehellesi samanlainen turvallisuustekijä kuin riepu Tenavien Epulle. Kun sinä et ole mukana, niin mies tuntee olonsa koko ajan turvattomaksi, kun ei oikein tiedä, missä järjestyksessä tässä nyt pitäisi toimia. On aina ollut niin helppo seurata vain sinun selkäsi takana. Suuttuminen on yleinen reaktio neuvottomuudelle. Harva mies varsinkin osaa sanoittaa tuollaista turvattomuuden ja orpouden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin vaan makoilen sängyssä puhelimen kanssa ja mietin, koska pitäisi taas rynnätä vessaan. Tulinpahan vaan ärsytyksen vuoksi purkautumaan. Tiedän, ettei miestäkään kiinnostanut mennä, mutta meni, kun kyseessä lähisukulainen. Sanoin hänelle, että kannattaako hänenkään mennä, jos kantaa jotain pöpöä, mutta sanoi, että menee, kun ei ole mitään oireita (ei vielä). Mä en ruvennut aikuista ihmistä estelemään ja eniten risoo se, kun raivosi minulle, kun en viitsi lähteä...
Vierailija kirjoitti:
Minä en menisi rippijuhliin ripulin vuoksi, vaan onnitellakseni konfirmoitua.
Jep :D ap
Imodium.