Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: lihavuudesta - Oikeastiko joku tökkii työkaverinsa vatsaa ja vääntää lihavuudesta vitsiä?

Vierailija
03.07.2016 |

Ei kyllä tulisi omaan mieleen tehdä tuollaista.
”Syrjintää ja ikäviä kommentteja olen kuullut etenkin painoni ollessa 85kg:n molemmin puolin, vaikka olenkin ollut normaalipainon tuntumassa. Nykyaikana ilmeisesti pitäisi olla liki alipainoinen, jotta 25–30-vuotiasta miestä ei haukuttaisi ja ivailtaisi työelämässä. Pääasiassa kilojen karttumisesta ovat huomautelleet keski-ikäiset naiset. Ikävimmät kokemukset ovat niitä, kun keski-ikäiset naispuoliset työkaverit tökkivät sormella vatsaani ’vahingossa’ tai leikillään ja vääntävät vitsiä aiheesta.”
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1467344304399

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain tuota voi olla. Lihavat tuntuvat olevan saatanasta seuraavia tänä päivänä.

Itsekin olen ylipainoisena nasema saanut kuulla isossa ruokakaupassa täysin tuntemattomalta mieheltä (jolla oli lapsi vieressä), että "enkö saa ruoasta tarpeeksi kaloreita?" kun olin ostamassa lihapasteijaa.

Huvittavinta, että en ollut edes ostamassa sitä itselleni vaan miehelleni, joka ei ollut paikalla. Toisaalta, mitäs helvettiä se sille ukolle kuului muutenkaan.

Vierailija
2/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein itku tuli noita lukiessa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset naiset ovat saatanasta seuraavia. Ei enää ikinä naisvaltaselle työpaikalle

Vierailija
4/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naiset ovat saatanasta seuraavia. Ei enää ikinä naisvaltaselle työpaikalle

Ihan niin kuin keski-ikäiset miehet olisivat yhtään parempia :D

Kärttyisiä, tärkeileviä ukkoja tai sitten kaksimielisiä vitsejä viljeleviä pervopenoja.

Ei vaan, eikö olekin vähän kulunutta leimata ihmisryhmiä tuolla tavalla?

Vierailija
5/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se aika pehmeältä sormenpäässä tuntuu.

Vierailija
6/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ainakin ihan normaalia.

Kun yksi työkaveri tuli lomalta, ensimmäinen kommentti joltain oli kahvihuoneessa "Jorma, äijä on lihonut". Jorma vaan nosti paitaansa ja taputteli mahaansa röhönaurun saattelemana.

Ei tää niin vakavaa ole.

Vierailija
7/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, en ole ajatellut, että miehet siitä loukkaantuu :O

Vierailija
8/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen koskettelee sinua, se antaisi myös pillua. Vaikea uskoa, että naiset kovin randomin miehen mahaa menisivät tökkimään, haha.

Vierailija
9/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi kuvan faceen ja siihen sitten keski-ikäinen mies heti kommentoimaan,mettä taitaa olla massakausi päällä. Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
10/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärttyisiä, tärkeileviä ukkoja tai sitten kaksimielisiä vitsejä viljeleviä pervopenoja.

No nykyisellä työpaikalla pomo ja iso osa muista on keski-ikäisiä miehiä eikä ole ongelmia. Tosin me kaikki ollaan akateemisia eli ehkä se on sitten erottava tekijä

Vierailija
11/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Mitä te luulette että armeijaa käymättömille miehille sanotaan, jos edes töihin pääsevät?

Vierailija
12/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, en ole ajatellut, että miehet siitä loukkaantuu :O

Riippuu täysin siitä miten itse kokee lihavuutensa. Voi se olla joillekin miehillekin arka paikka.

Vierailija
13/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ainakin ihan normaalia.

Kun yksi työkaveri tuli lomalta, ensimmäinen kommentti joltain oli kahvihuoneessa "Jorma, äijä on lihonut". Jorma vaan nosti paitaansa ja taputteli mahaansa röhönaurun saattelemana.

Ei tää niin vakavaa ole.

Illalla Jorma meni kotiin, ja söi itkien koko illan.

Vierailija
14/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Mitä te luulette että armeijaa käymättömille miehille sanotaan, jos edes töihin pääsevät?

Armeijan käymättömyys ei tähän liity mitenkään. 

Vierailija
15/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työpaikkoja. Ikinä en ole kuullutkaan tuollaisesta. Todella törkeää käytöstä.

Vierailija
16/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käymättömyys ei tähän liity mitenkään. 

Kuinka niin?

Vierailija
17/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akoilla vaan paha mieli kun parasta ennen-päiväys meni 16-vuotiaana ja miehet vaan paranee vanhetessaan.

Vierailija
18/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nykyisellä työpaikalla pomo ja iso osa muista on keski-ikäisiä miehiä eikä ole ongelmia. Tosin me kaikki ollaan akateemisia eli ehkä se on sitten erottava tekijä

Minäkin olen töissä, missä 99 % on akateemisia, tarkemmin sanottuna juristeja. Keski-ikäiset miehet ovat lapsellisempia kuin 10-vuotiaat pojat, raivoavat, juoruavat ja katselevat nokkaansa pitkin. Kahvipöydässä puhutaan laihduttamisesta ja arvostellaan naisten ulkonäköä esim. linnan juhlissa ja haukutaan keski-ikäisiä ja vanhempia naisia. Jotkut naisetkin lähtevät tähän mukaan. Naiset ovat ''tyttöjä'' ja kahvinkeittäjiä näille itse itsensä luomakunnan kruunuiksi ylentäneille herroille.

Vierailija
19/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla pullakyttääjien pissisrinki. Olen monta kertaa puuttunut tilanteeseen, joss aukovat päätään pullukammille.

"Etkai sä enää pullaa syö?" "Kannataakohan sun..?"

Semmonen KiVa koulu.

Vierailija
20/40 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti miehen "rempseälle" isoveljen juttuihin puuttua, kun tämä ei TAJUNNUT, että  minua saattaa loukata, jos ylipainostani vitsailee....    Jos vaikka olin hakemassa maitoa kahviin, käsi jääkaapilla, oli ensimmäinen "no taasko sä otat lisää, etkö sä täyty millään, öhöhöhö" ja sen semmoista. Tämän ei-akateemisella työpaikalla miesten keskenäinen "vitsailu" on niin arkipäivää, ja meillä oli leppoisat välit muuten, niin ei osannut ollenkaan rajata juttujaan. Jutustelun  jälkeen pyysi anteeksi.