Kuuluu Vallilaan asti...
Tuo Tuskainen meteli! Ärsyttää.
t. Metallin, mutta ei kaupunkifestareiden, ystävä
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
t. Metallin, mutta ei kaupunkifestareiden, ystävä
Jos ei kestä kaupungin ääniä, niin suosittelen muuttamaan maalle. Tai edes vähän kauemmas keskustasta.
Raivostuttaa ihmiset jotka rajoittavat esim. baarien terassien aukioloja jne metelin vuoksi. Ihan oikeasti, silloin voi muuttaa muualle jos se pääkaupungin meteli ärsyttää.
Voisi olla pride kiljuntaakin. Miksi homot ei marssi kallioon?
Mä oisin tällä hetkellä iloinen siitä. Piti mennä Tuskaan, mutta mies ja molemmat lapset vatsataudissa niin enhän mää niitä voi keskenäni jättää tuuskaamaan ja lähteä Oulusta Helsinkiin. Annoin meidän liput mun 19-v pikkusiskolle ja sen poikaystävälle ja muutin hotellivarauksen pikkusiskon nimelle ja lykkäsin meidän junaliputkin niille. Vaikuttivat iloisilta ilmaisesta Helsingin reissusta, opiskelijoilla ei kauheena oo varaa reissata ja rahoja ei ois saanut kuitenkaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Metallin, mutta ei kaupunkifestareiden, ystäväJos ei kestä kaupungin ääniä, niin suosittelen muuttamaan maalle. Tai edes vähän kauemmas keskustasta.
Raivostuttaa ihmiset jotka rajoittavat esim. baarien terassien aukioloja jne metelin vuoksi. Ihan oikeasti, silloin voi muuttaa muualle jos se pääkaupungin meteli ärsyttää.
Ei mua itse asiassa eniten melu haittaa, vaikka siitä valitin. Mutta ei en ymmärrä, miksi noin isoja festareita pidetään keskustassa!
Kaupunkiin kuuluu kaupungin äänet, ruuhkat , ihmiset jne. Mutta ISOT festarit ei.
En ole koskaan asunut Vallilaa pohjoisemmassa muuten. Jos muutetaan, niin suunta on etelään :D
Vierailija kirjoitti:
Missä on joku vitun vallila?
No hesassa ,JUNTTI.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu tänne Arabianrantaan.
Vallilan kallioille erottuu laulukin. Mutta ei tarpeeksi, että voisi nauttia musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on joku vitun vallila?
No hesassa ,JUNTTI.
Missä vidulissa on Hesa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Metallin, mutta ei kaupunkifestareiden, ystäväJos ei kestä kaupungin ääniä, niin suosittelen muuttamaan maalle. Tai edes vähän kauemmas keskustasta.
Ei isot festarit ihan ytimessä ole mitään "pääkaupungin meteliä"!!! Ja on niistä muutakin haittaa kuin ääni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttaa ihmiset jotka rajoittavat esim. baarien terassien aukioloja jne metelin vuoksi. Ihan oikeasti, silloin voi muuttaa muualle jos se pääkaupungin meteli ärsyttää.Ei mua itse asiassa eniten melu haittaa, vaikka siitä valitin. Mutta ei en ymmärrä, miksi noin isoja festareita pidetään keskustassa!
Kaupunkiin kuuluu kaupungin äänet, ruuhkat , ihmiset jne. Mutta ISOT festarit ei.En ole koskaan asunut Vallilaa pohjoisemmassa muuten. Jos muutetaan, niin suunta on etelään :D
No, kaikella rakkaudella, mitä vittua sitten itket? Yhden Eiraan kaipaavan vallilalaisen takia ei tarvitse kaupungin tapahtumia laittaa uusiksi.
Täälläkin on yksi, jota tuo meteli ärsyttää. Hiljaisuuden pitäisi olla perustila.
Muuta Viikkiin.