Miksi naiset haluavat ilman kumia
Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?
Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.
Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)
* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)
* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)
* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))
Siispä - miksi ihmeessä?
Kommentit (10)
Niin,joka toinen ja joka kolmas.En tiedä,itse olen ollut yhden miehen kanssa ikäni ja voin sanoa että se kortsu tuntuu hiton ikävältä.
Naiset haluaa vauvan mutta eivät ole löytäneet omaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta kyllä se vaan vähentää. Siitäkin huolimatta todellakin haluan käyttää yhden yön jutuissa ja muutenkin uuden kumppanin kanssa kumia, koska en ole idiootti. En myöskään halua raskaaksi enkä sukupuolitauteja.
Kuinka suuri sun otos on? Yhteistä näille naisille on ainakin se, että ne on sun kanssa sängyssä. Ehkä valitset aina tietyntyyppisiä naisia? Onko nää naiset yleensä humalassa? Alkoholi vaikuttaa harkintakykyyn. Mä en satunnaisissa jutuissa olis käytämättä kortsua mutta kyllähän se ilman kumia tuntuu paremmalta. Puhumattakaan siitä että sen asettelu oikeasti voi latistaa tunnelmaa (voisko sitä vähän vaikka harjoitella etukäteen tai jotain) ja sit se ei edes pysy paikoillaan et sitä saa olla koko ajan asettelemassa uudelleen jne. Toisaalta satunnaisissa jutuissa tautiriski olis mulle isompi miinus kuin kondomin käyttämisen miinukset, mutta ehkä moni ajattelee toisin.
Voin puhua vain omasta puolestani ja kantani (sinkkuaikoina) oli että ilman kumia oli turha yrittää saada. Nyt kun seurustelen vakituisesti, niin haluan ehdottomasti ilman. Se vaan tuntuu paljon luonnollisemmalta ja koska mahdollinen raskauskaan (käytän toki ehkäisyä) ei olisi katastrofi, niin en näe syytä kumin käyttöön.
Ite käytin yhdeb yön jutuissa, mutta kumi ärsytti limakalvoja, enää ei ole käytössä, kun suhteessa olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta kyllä se vaan vähentää. Siitäkin huolimatta todellakin haluan käyttää yhden yön jutuissa ja muutenkin uuden kumppanin kanssa kumia, koska en ole idiootti. En myöskään halua raskaaksi enkä sukupuolitauteja.
Todella vähentää. Kumin kanssa jää lämpö puuttumaan ja se kadottaa vähäisenkin kitkan. Olen todella märkä, joten jos kumin kanssa on joutunut puuhailemaan, täytyy kuivata alapäätä välillä. Kumi haiseekin kumille. Tuntuma on kuin lelulla: ok, muttei the Real Thing. Onneksi kumiajat jäivät synnytyksen jälkeiseen aikaan, irtosuhteita en ole koskaan harrastanut.
Vauvakuume. Mäkin yritin noin, kun ei ollut miestä.
Naiset luottaa hyvään tuuriin ja sehän käy miehille kun saa tyhjentää sisään. Kumi vähentää nautintoa se on koettu enkä tähän mennessä ole saanut tartuntaa kun ei baariruusuja pane, kotiäidit on luotettavimpia petikumppaneja, eivät halua aina kumia ja sehän käy mulle...vaimo ei anna kun satunnaisesti kumilla joten ei väliä.
Yllättävän moni toivoo saavansa lapsen.