Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ JOULUjen maanantaiturinat ♥

27.02.2006 |

en nähnyt vielä pinkkaa! Jos olen sokea ;) ja sellainen jo oli, niin tippukoot tämä sitten..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viikonloppuna ' ehtinyt' pinoutua kun yritin vähän välttää tätä koneella notkumista ;) Ja lauantaina avasin ekan kerran aparaatin vasta klo 22.30!! Olen ylpeä itsestäni \o/ jee jee.. ;))

Eilisestä tappiostakin toivuttu..aina se ruotsipoika rokottaa :/ voi jehna.. Olis ollu niiiiin KIVA (heh) voittaa olympiakultaa..mutta ei niin ei. :(

Meillä on iltapäivällä neuvola.Ajattelin taas olla reipas ja kävellä sinne.En tiedä tarkkaa matkaa mutta varmaan pari kilsaa jos heitän (villi arvaus) niin ei osu kauas ;)

Mua *snif* surettaa kun meillä pienimmät vaatteet alkaa jo olla liian pieniä.Nyt 56cm on nafteja.Yritän viimeisiä kertoja käyttää niitä kaikista näteimpiä. Onpas haikeaa kun joutuu laittaa pois vaatteita..en olis uskonu että tuntuu näin ' ikävältä' :/ Voih,äiskän vauva on jo niin iso ;)

Eilen innostuin väsäämään taas Nean vauvakirjaa :P On siinä hommaa kun mä tykkään ' koristella' ym ym tehä kaikkea pientä sälää sinne väliin ;)

Huomaan, että jos tulee joku uusia asia mikä pitää pistää ylös, niin se on tehtävä HETI, koska muuten se jo unohtuu..Sitä kuvittelee muistavansa mutta ääääh,p**kat muistaa enää myöhemmin..Minä en ainakaan tällä hataralla nupilla :PP Huomaan jo unohtavani kaikkia raskausajan vaivoja ja kremppojakin.Ja masun kanssa pungertaessa vannoin etten varmasti unohda sitä olotilaa ;) juujuu niin niin varmaan ;D

Masusta tuli mieleen että onko jollakin muulla vielä jäljellä sitä masuviivaa??? Siis linea negra vai mikä lie olikaan (?) Mulla on!!! Tosin haalistunut mutta ylös asti se yltää VIELÄKIN!! Jännä juttu :O

Hassu Nea jodlaa tuossa sitterissä xD Sillä tuntuu riittävän juttua :D Sormet suussa ölisee..Jalat ja kädet käy vimmatusti. Mä yritän opettaa sitä sanoo ' äiti' mutta on se kumma kun ei oo vielä oppinu ;)

Hauskasti se kyllä osaa ikään kuin matkia kun sille juttelee ' vauvakieltä' (olikos se äityliini joka sanoi samaa..)

Taas mulla oli sata asiaa mutta kun en kirjottanu ylös mitä piti kirjottaa niin empä muista ://

Ainiin yöasuista oli ollu puhetta. :) Mä laitan Nealle aina iltaisin yöpuvun päälle.Ihan vaan siksi että kuuluu meidän iltarutiineihin..Että josko tyttö oppisi, että se on nukkumaanmenon merkki. Jos ukko saisi valita niin hän pukisi tytölle AINA yöpuvun (kliseinen juttu isistä ketkä on pukenu lapset ja laittanu pyjamat päälle tarhaan tms.. xD ) Ne kun on niin helppo pukea ja riisua :)

Meillä ei kyllä enää öisin vaihdella vaippoja.Tyttö ei enää kakkaa öisin ja muutenkin kun ollaan opittu nukkumaan koko yö niin en todellakaan jaksa vaivautua ylösnousuun ellei ole ihan PAKKO..

Alussa kyllä muistan että arhaimpina öinä vaihdoin 3-4 kertaa vaipan kun housuissa rusahti ;)) Onneksi ei enää..

Oijoijoi mikä ölinä täällä taas.Räpätäti vaihdissa.Parasta mennä seurustelemaan pienen kanssa enneku hermostuu sormilleen ja nalleille jotka EI vastaa hälle :P

[color=olive]-Tiggr&Nasu 12vk 5pv[/color]

ps.Ainiin,taas muistui että Quarralle siitä imetyksestä..Älä pode huonoa omaatuntoa tai syyttele itseäsi.Eihän siinä touhussa ole mitään järkeä jos se sinua ' riivaa' niin paljon. Tiedän kyllä mistä puhut. Mä käyn myös itseni kanssa välillä tahtojen taistelua sen suhteen. Toisinaan se on ihanaa ja tahtoisin edes lapsen takia jatkaa mahd pitkään mutta välillä tulee hetkiä jolloin herää halu lopettaa koko touhu. En osaa selittää mutta jotenkin välillä koko imetys on vain iso taakka ja pakollinen ' paha' .. Ainakin kun tuntuu että ne imetyshormonit aiheuttaa niin paljon ikäviä asioita (esim.kuivat limakalvot,naaman kukkimisen :P jne..) Mutta päivä kerrallaan mennään..eikai siinä muukaan auta. Jaksuja ystäväiseni!!

Vierailija
2/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta lähdössä suorittaan sitä autokoulun II-vaihetta ja äiti tulee hoitaan tyttöä. Kiva muuten kun se autokoulu kestää yli 6 tuntia, niin joudun tietty ottaan PUMPUN mukaan ja tauolla pumppaileen siellä vessassa... Aikas noloa...

Meilläkin puetaan yöksi yövaatteet, mutta tyttö ei silti tajua, että kun ne puetaan niin mennään nukkumaan. Eilenkin illalla meni eka nukkuun 21, heräs tunnin päästä ja sammui nukuttamisen jälkeen vasta puolilta öin... Huoh!

Tikru, mulla ei raskausaikana tullut lainkaan sitä linea negraa, mutta synnytyksen jälkeen sellainen ilmaantui! Nyt se on tossa enkä tiedä lähteekö koskaan pois. ONko kellään muulla tullut se vasta synnytyksen jälkeen??

Meidän tyttö ei vielä käänny, mutta tavoittelee jo esineitä ja ottaa niitä käteensä sekä vie suuhun. Minun pikkuinen vauvani kasvaa ja kehittyy jatkuvasti!!!

Nyt täytyy mennä syömään, että ehdin ennen lähtöä!

violet ja tyttönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pikaisesti käyn täällä. Viikonloppu meni taas nopeasti... Meillä ei suostuttu nukkumaan ulkona ollenkaan päikkäreitä viikonloppuna. Tänäänkään en ulos laittanut kun ulkona on kova pakkanen...

Suostuuko teillä muilla vauvat nukkumaan aina ihan kiltisti siellä ulkona?

Torstaina olis neuvola. Kauhee hinku jo päästä sinne kun viimeks oltiin tammikuun lopussa neuvolassa. Saa nähdä paljon on kasvettu:) Ja rokotuskin sitten saadaan.

Vierailija
4/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan,

meikäläinen on ollut taas aika harvakseltaan netissä, kun tuntuu vauveli ja talonrakennusprojektin alku vievän kaiken ajan!

Onko teillä kellään enää sitä " hormoninäppylää" enää, tai siis teitin vauvoilla :-). Ja rajottuko se vaan naamaan, vai leviskö pitkin kroppaa? Mä alan entistä enemmän epäilee jotain allergiaa, nyt kun näpytkin on levinny rintakehään ja käsivarsiin. Neiti on täysimetyksellä ja paino noussut hyvin, puklauksesta / oksentamisesta olen kysyny neuvolassa ja yksityisel lekurillakin, ja kaikki sanoo et " se on ihan normaalia" . Mut musta vaan vahvasti tuntuu ettei se ole normaalia!!! Puklu kastelee bodyn, housut, äidin vaatteet, puklurätin, kaiken!!! Mulla menee välillä 5 harsoliinaa ihan märäks yhdellä syöttövälillä, kun neiti yrjöää pitkin päivää. Ei siis vaan syötön jälkeen. Ja se vääntelehtii, " kouristelee" , itkee selvästi pahaa oloaan ja helpottaa kun on saanu yrjöt ulos. Alkaakseen taas kohta alusta.

Käy sääliksi, kun ei saa edes nukuttua kuin pieniä pätkiä, kun herää aina siihen pukluun.

Joo meillä puetaan yöksi mitä vaan mikä on kuiva ja puhdas! Jos alkaisin pukee vartavasten yöpukua, se olis kohta märkä... Ei viitti alkaa vaihtaa vaatteita ihan huvin vuoks, kun se kuitenkin yrjöää ne märäks kun turhaa kääntelee ja nostelee...

Meillä on ikää nyt pari päivää yli 2kk, ja hymyillään koko naamalla, näytetään äitille kieltä kun äiti laulaa (yrittää kai matkia & laulaa mukana) ja käännytään kyljelle selältään ja päinvastoin. Ottaa joskus lelun käteen ja yrittää laittaa suuhun, mut aika hankalaa vielä ja se suututtaa kun ei osaa kunnolla. Vatsallaan ei tykätä vielä olla (yrjöttää kai sekin).

Muuten menis varmaan ihan helposti kaikki, jos toi yrjöily saatais kuriin. Tyttö on niin ilonen ja ei oikeen itke muusta kuin siitä. Olis varmaan helppo tapaus jos sais sen kuntoon!

T. Chic ja tytsi 2kk

Vierailija
5/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan pikaseen kans kirjotella, enne ku poika herää ulkosalta. Vein ulos vaikka varjon puolella olikin 13 astetta pakkasta, kun tuolla auringossa tuntuu olevan paljon lämpimämpi. Tyttö on tänään päiväkodissa, sitten ei menekään ennen huhtikuuta, kun ollaan siellä ulkomailla.

Tikru, meillä on jo 62-senttisetkin nafteja, on saanut jo heitellä paaaljon vaatteita pussiin. Monet pienimmät vaatteet meni ennen ensimmäistäkään käyttökertaa. Vähän oli kyllä hölmistynyt olo kun keräsi ison kassillisen pieniä vaatteita pois kaapista, poikahan on vasta 2kk!

Ja Violet kyseli siitä linea negrasta. Myös mulla tuli se vasta synnytyksen jälkeen esikoisen kohdalla, nyt toisella kerralla sitä ei ollut ennen ei jälkeen. Viikon pari synnytyksen jälkeen oli tumma viiva napaan asti, mutta en kyllä yhtään muista kauanko se siinä oli.

Ai himputti, mulla on tuola tytön vaatteita likoamassa, täytyy nekin saada pois ennen pojan heräämistä. Pitää pestä kevätvaatteita reissua varten, jos olisin ollut fiksu, olisin pessyt ne jo syksyllä kun siirryttiin talvivaatteisiin. Aina ei voi voittaa.

Aurinkoista maanantain jatkoa!

T:Emppu

Vierailija
6/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli ristiäiset ja nimeksi pojalle tuli Julius Joel Antero.

Nyt on varmaanki jo jokainen jouluinen saanut nimensä.

Hirveetä häslinkiä oli koko viikonloppu ja varsinki eilis aamu. Mä kun kutsuin koko suvun (apauttiarallaa noin 50 immeistä) ja itse tein kaikki tarjottavatkin. Unohtamatta laktoosittomia ja keliaatikkoja.

Äiti tuli avuksi tarjottavien laitteluun ja koristeluun aamul ja niinhän siinä sit kävi et aika kävi vähiin...

Julius nukku lähtö puuhis ja oli viel tissittely aika jne... Me sit tyylikkäästi viimeisinä oltiin seurakuntatalol =) (vaan eikös ne päävieraat yleensäkin ole myöhäs?)

Kokonaisuudessaan tilaisuus meni hyvin, poitsukaan ei paljoa itkenyt. Se vaan et jos olisin muistanut kuinka pieni kappeli on olisin varannut kirkon. Osa kun jäi mahtumatta itse salin puolelle ( heh, yli puolet) vaan hengissä selvittiin.

Mullakin toi linea negra-viiva ilmestyi raskauden lopussa ja nyt näyttää et alkas tummuun vaan enemmän ja napa meni mul melkis mustaksi =o Onko muita mustan navan omaavia?

Vaan nyt mä lähen korjaamaan eilisiä jälkiä pois, illan viimeset vieraat kun läx vasta puol kymmenen jälkeen.

Ai niin, meilläkin on huomen neuvola, mukava tosiaankin nähdä kuinka paljon Julius on kasvanut ja vaateista mekin on jätetty kaik alle 62cm pois (bodyt saattaa viel mennä)

Vaan nyt on mentävä, aurinkoista päivää!

K ja Julius

Vierailija
7/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alko tää viikko kiukkuisissa merkeissä. Petra kiukkus koko aamun, nyt onneks nukkuu ulkona.

Yöpuvuista... Meillä vaihdetaan yöpuku päälle aina iltapesujen jälkeen. Käytetään neppari haalaria ja yks on sellanen pussipaita, tosi kätevä.

Mulla linea negra ilmesty raskaus aikana ja ei oo haalistunu mihinkään, sais kyllä hävitä, kun ei oo mikään nätti.

Oliks se nyt annukka23 kun kyseli (eilen??)tutista. Meillä on sama ongelma neiti ei suostu syömään tuttia, muuten hyvä, mut ite saa toimia tuttina. Varsinkin iltasin.

Millasia nukutus rituaaleja teillä on?? Petra ei nykysin nukahda muuten kun tissille. Meen ite pitkäkseen sänkyyn ja imetän ja odottelen millon Petra nukahtaa. Vähä huono systeemi kun itelle ei jää iltasin omaa aikaa, kun monesti samalla nukahtaa itsekkin. Pitäs löytää joku ratkaisu, mutta muuten tillottaa silmät auki ja huutaa minkä kurkusta lähtee. Joten toi on ainoo toimiva nukutus tapa tällähetkellä.

Ootteko ottaneet lapsivakuutuksia vauvoillenne?? Me otettiin Turvasta vakuutus, alko nyt viikonloppuna kun tuli 2kk täyteen.

No tässäpä tälle päivälle!!!

Kaisa ja Petra

Vierailija
8/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on taas uusi viikko pyörähtänyt käyntiin. Älyttömän äkkiä menee viikot. Juuri äskenhän sitä kotiutui sairaalasta pieni rääpäle kainalossa ja nyt opitaan uusia asioita ja kasvetaan ulos vaatteista. No, ei Milja vieläkään kovin iso ole (huomenna 2kk:n neuvola, siellähän sen totuuden kuulee), mutta kasvaahan se silti. Ei ole enää lainkaan niin avuttoman oloinen kuin ennen. Vaikka onneksi vielä silti ihan äitistään riippuvainen. =)

Tikru: Minullekin tuli linea negra koko mahan korkeudelta raskauden loppuvaiheessa eikä se ole vielä mihinkään hävinnyt. En tiedä, onko edes haalistunut. *kurkistaa mahaansa* No, on se vähän vaaleampi kuin ennen. :)

Juliuksen äiti: Täällä toinen, jonka napa meni ihan mustaksi synnytyksen jälkeen. Tosi omituista. Eikä kovinkaan kaunista...

Hiinu: Enimmäkseen Milja nukkuu ulkona tosi kiltisti. Yleensä käyn kuitenkin jokaisten päikkäreitten aikana heiluttelemassa ja laittamassa tuttia muutaman kerran. Joskus ei tarvi ollenkaan, joskus saa tosi usein. Ulkona nukkumisessa on se etu, että vaikka Milja itkeskelisi välillä, sen saa sinne nukkumaan uudelleen. Sänkyyn ei saa (päivällä), mikäli silmät on auki. Onneksi kevättä kohti mennään, jotta nämä aamupakkasetkin vähenee eikä tarvi aamupäivälläkään laittaa sisälle nukkumaan. Täällä siis ollaan ehdottomasti ulkonanukkujia!

Chic: Miljalle tuli hormoninäppylää jo muutaman viikon ikäisenä ja nyt se alkaa olla muisto vain. Näppyä tuli vain kasvoihin. Toivottavasti teidän tytöllä ei ole mitään allergiaa! En kylläkään osaa sanoa, onko näpyn esiintyminen muuallakin kuin kasvoissa normaalia. Voimia sinne puklurumbaan!

Kaisa: Meidän illat menee suunnilleen seuraavalla tavalla. Milja herää vimeisiltä päikkäreiltä seitsemän aikaan. Ensin syödään. Sitten köllötellään olkkarin lattialla ilman vaippaa niin kauan kuin jaksetaan. Sitten pesulle ja yökkärit päälle. Sen jälkeen syödään taas vähän. Sitten seurustellaan sylissä tai sitterissä ja vähän kitistään jo väsymystä. Kohta taas vähän syödään. Kun valveilla on oltu reilut kaksi tuntia, alkaa tyttö olemaan valmista kamaa sänkyyn. Viimeisen tissittelyn jälkeen (illan aikana syö siis noin kolme neljä kertaa) laitan tytön sänkyyn, peittelen kunnolla, asetan rätin käteen, silitän vähän, sanon hyvää yötä ja laitan soittorasian soimaan tuutulaulun. Mikäli tyttö on kylläinen ja tarpeeksi väsynyt (ja iltakakat kakattu), nukahtaminen käy helposti. Vähän aikaa heiluskelee, joskus haluaa tutin, joskus ei. Mutta itsekseen nukahtaa. Jos yrittää sänkyyn liian aikaisin, alkaa kitinä ja kähinä ja lopulta itku. Mutta siis viime aikoina kun ollaan valvottu pari kolme tuntia ja sitten sänkyyn, niin ei mitään ongelmaa. Olipa taas tarina. :)

Huomenna tosiaan on meilläkin 2kk:n neuvola. Kiva kuulla miten Milja on kasvanut. Että eikun oikein kivaa päivänjatkoa kaikille ja palataan asiaan huomenissa!

Äippä ja Milja 8vko2pvä

Vierailija
9/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiju nukkuu parvekkeella, mittari näyttää lähes kymppiä. Kaipa tuo tuolla tarkenee. Meilläkin siis nukutaan päivisin ulkona, muutoin ei pitkät unet maita ollenkaan.

Meillä on iltasyönnit hieman ongelmallisia, onko kellään samanlaista.. Pidempien päikkärien jälkeen herätessä seurustellaan ja syödään ja seurustellaan.. Sitten taas syödään; kello on jotain seitsemästä yhdeksään, nukahdetaan tissille, havahdutaan joko röyhtäisyyn tai ei edes siihen vaan hetken päästä uudestaan nälkäisenä.. Ja syömään nukahtaen ja heräten jatketaan puolille öin. Sitten tyttö nukkuukin melkeo lailla 8 tuntia.. Mikään muu ei itkuihin illalla auta kuin tissi ja siihen nukahtaa lyhyen imuilun jälkeen..

Onko muilla samaa tai olisiko tarjota jotain muuta? Tyttö ei suostu nukkumaan enää oikeita unia, tai ei olla ainakaan saatu nukkumaan.. Kantoliinassa on roikotettu, on kylvetetty hierottu ja jumpattu poissulkeaksemme muita murheita kuin nälän.

No, muutoin on alkanut arki kulkea ja pienen maru on tottunut ruokaan, ilmavaivat siis ovat enimmäkseen historiaa. Hymyjä satelee; On kummallista miten minusta ja miehestä syntyi jotain noin kaunista.

Vierailija
10/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli eilen ristiäiset ja tuosta pojan pallerosta tuli sitten veeti antero. eli hieno toinen, eikun siis kolmas nimi teillä vauvaseni. onko sekin muuten perinnenimiä?

miehen puolelta on kaikki anteroita, miehet siis =), no joo... kovasti väsyksissä ollaan tänään, ja nyt heräsi näköjään toinen huutelija, pakko mennä mennä taas. sori.

Vierailija
11/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että hormoninäppylä ei leviä rintakehästä eteenpäin et mun kuuleman mukaan niitä ei pitäisi käsiin tulla. Uskon myös, ettei tuollainen pullauttelu puhumattakaan oksentelu ole normaalia. Itse en jotenkin nuohon terveyskeskuksen henkilökuntaan kauheasti luota. E nyt muista, mistä olit asiaa kysellyt...

Tämä meikäläisen kirjoittelu on niin laiskaa nykyään. On niin paljon muuta hommaa ja varsinkin kun oon sellainen siivousintoilija. Joistakin mun pakkomielteistä siivouksen suhteen on täytynyt luopua, sillä koko aika menisi vaan siivoukseen...

Mulla kanssa ruma ja piiitkä musta viiva navassa ja napa on vähän musta puhumattakaan naparkorureiän kohdasta.

Onko muille tullut raskausarpia? Mulle tuli painoa 30 kg eli raskausarpeja löytyy lantiolta, etureisistä, sisäreisistä ja tisseistä. Mahassa ei ole, mutta sitä koristaakin tuo tumma viiva:)

Meillä nukutaan vaihtelevasti pihalla. Joskus pitää kärryjen liikkua ja joskus ei

Vierailija
12/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jouluisissa on monilla pojilla toisena nimenä Antero, niin meidänkin pojalla! (Sisu Antero) Kulkee suvussa meilläkin.

Nyt luen äkkiä sähköpostit ja sitten syömään..jospa poikakin nukkuisi siihen asti..

Vierailija
13/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on masennusta ja ollut hankalaa mutta kyllä tää tästä,arjen pyöritys,sama päivästä toiseen joskus väsyttää ja miehen kanssa riidelty...=(

muuten kaikki ok.tää vaan on niin tätä.

ulkoilu piristi ja kevätaurinko!!

t.äityliini vähäsanaisena tänään ja Juho huomenna sen 3kk=)

Vierailija
14/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin vaan kertoa että mun mies on Antero=)' eipä muuta,vastailen kyssäreihin taas later on!

Vierailija
15/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on uusi viikko alkanut. Tänään oltiin aamupäivällä ulkona parituntia, mentiin vähän myöhemmin ku normaalist, tuon kovan pakkasen takia. Mut tuo auringonpaiste on niin ihanaa et oli pakko kumminkin lähtee ulos:)

Vilma nukkui vielä sisälle tulon jälkeen pari tuntia mut Aada ei nukkunut kun sen ulkona olon ajan, muutenkin nukkunut toi huonosti päikkäreitä tänään:/ No eilenhän se veteli 5h sikeitä et kaippa se nyt saa valvookkin;)

Linea negra... Mullekkin viiva ilmestyi vasta synnytyksen jälkeen ja edelleen suo tuossa ryppykasassa on, eli arpiakin löytyy vaikka muille jakaa! Esikoisesta tuli alavatta ihan arville ja nyt tytöistä ylävatta, joten koko vatta on täynnä arpia:/ Onneks nuo alavattan arvet alkaa olemaan jo aika mitättömiä, mut ylävatta on kun vanhan mummon naama;/ Ja napakin on aivan musta, sit navan alle tuli kaksi tosi tummaa ja kovaa arpea, luulen et ne ei ikinä siittä häivy et on sen verran pahasti revenny:O

Ulkona nukuttamisesta... Me mennään päivittäin (tai ainakin yritetään joka päivä) ulos tuon esikoisen takia, ja siinä samalla myös tytöt nukutetaan vaunuihin. Mut ovat kyl tosi huonoja nukkumaan ulkona, kokoajan täytyy olla liikkeessä ja sit kun tullaan sisälle pitää myös tytöt ottaa sisälle niin hyvällä säkällä jatkavat uniaan pidempäänkin. Eli huonosti nukkuvat ulkona, mut ei sisälläkään niin kauheen hyvin. Taitaa meitin suvun vauvat olemaan huonoja päikkärin nukkujia kun just kummitäti puhui omista kaksosista(nyt 11v) et olivat huonoja nukkumaan!

Nukutus rituaaleja... Meillä nyt ei oikein muita ole kun et 5 jälkeen syöttelen n.2h välein ja sit ennen viimestä syöttöä tytöt saa tuuletella peppua niin kauan kun jaksavat ja samalla vaihdetaan yöpuvut päälle. Sen jälkeen vielä tissille ja nykyään klo 21 menevät sänkyyn ja alkavat yöunille;) Jos ei heti sänky kelpaa niin pääsee vielä lattialle jumppailemaan, eilenkin Vilma nukahti siihen lattialle;)

Vakuutus... Meillä on kaikilla lapsilla Tapiolan lapsivakuutukset, just tuli tyttöjen vakuutusmaksu ja meinasin pyörtyä, 225¿, mut se on kyl koko vuosi;) Pitäis pyytää et tulee pienemmis erissä niinku esikoisellakin! Vielä ei oo kertaakaan kenenkään vakuutusta tarvittu, et katotaan ny kauanko pidetään;/ Kuinkas te joilla vanhempia lapsia, ootteko lopettanut vakuutuksia tiettyyn ikään mennessä? Kun menee isot rahat 3 lapsesta:/

Nyt tytöillä on ruoan päälle pieni rauhottumis hetki, jos menis vähän juttelemaan hyvän tuulisille typyille;)

rölli-peikko ja tytöt 10vko 5pv ja esikko 2v5kk

Vierailija
16/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ehdin koneella piipahtaa... onneks tämä päivä on kyllä ollu pojan puolesta varsin helppo,on taas nukkunut niitä kahden tunnin unia koko päivän,mutta itse oonkin sitten ollu niin sippi,et oon vaan äksyilly ukolle ja koiralle (pikku miehelle oonkin sitten yrittänyt olla äiti-aurinkoinen..)... huh.. onneks kohta on taas yö ja pääsee nukkumaan hieman enemmän..

niistä hormoninäpyistä vaan sen verran,et meidän pojalle tuli niitä kyllä rintaan ja sitten käsivarsiin,mutt suunnilleen siihen hauiksen kohdalle ei enää alemmas ranteita kohti. ne lähtikin sitten tosi nopeesti pois,ei tainnu mennä viikkookaan.poskissa näpyt viipyi pidempään,kun niitä tuli vaan koko ajan lisää,nyt olleet pari viikkoo poissa. terkkari sanoi,et ne saattaa olla jopa sen 3kk,jos vaan äidillä on stressiä ym,niin se tulee sitten maidon mukana,mutt tiedä sitten..

mulla on kans se hiivatin linea negra ja oma äippä kertoi,et se saattaapi viipyä siinä sen puolikin vuotta.. toivoa siis vielä on,et se häviäis ennen bikini kautta =) raskausarpia ei tullut lainkaan.mitä hieman ihmettelin,koska mulle tuli niitä aikoinaan teini-iässä,kun muutuin laiheliinista hieman normaalimmaksi. ehkä se ihovoiteiden käyttö sitten auttoi ainakin minua..

muuten te,joilla oli myös sektio.. ootteko uskaltanu tehdä vatsalihasliikkeitä jo vai onko tässä vielä pelkoo,et joku repeis vielä auki? itse en oo vielä uskaltanu,vaikka toi maha onkin ihan normaali ainakin muuten urheillessa..

ja sitten vielä siitä cuplatonista.. miten kauan sitä voi/kannattaa käyttää? minne asti aiotte itse käyttää? niinkuin aiemmin taisin sanoa,ne on tosiaan meillä auttanu niihin ilmavaivoihin..

..tästä seksistä vielä... meille kävi hieman köpelösti sen jälkeen,kun hommat oli hoidettu... koira kävi vessan roskiksella ja pisteli poskeensa koko kondoomin... nyt sitten odotellaan,tuleeko se normaalia tietä ulos vai joudutaanko lääkäriin... huh....

nyt pitää lähteä suihkuun,kun vielä ehtii :)

hyvää illan jatkoa kaikille =)

Vierailija
17/17 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sen verta kommentoimaan tota Antero-nimeä et meiltä se löytyy mun isältä, miehen isältä ja mun veli-pojalta (veli on kummina) toisena nimenä. Miehen mielestä ois riittänyt pelkkä Julius Joel mut mä halusin ton Anteron sinne perään ku esikoisellakin on kolme nimeä.

Mua vähä huvitti kun pappi kertoi nimien alkuperästä: Julius tarkoittaa maitopartaista miestä, Joelin unohin heti(ei tainnu olla niin mieleenpainuva) ja Antero suurta miehekästä miestä =)

Varsinki toi maitoparta laitto nauramaan kun tuli heti mieleen et tää poitsu todellakin sellainen on. Syönnin jälkeen on koko leuka maidos.

Vaan nyt Julius-maitoparta kutsuu...

K ja J