Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robeez / Starchilds / Bobux / ym. nahkatossuista

19.08.2008 |

Miten paljon nuo em. tyyppiset nahkatossut eroaa toisistaan? En ole niihin aiemmin tutustunut, mutta ainakin päällisin puolin nuo kaikki näyttää ihan samanlaisilta. Onko niissä mitään käytännön eroa keskenään? Meidän lapsilla on hyvin kapea ja matala jalka. Onko jokin noista nahkatossumerkeistä muita kapeampaa mallia, mikä sopisi parhaiten kapeaan jalkaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ainakin isoin koko 3-4 v oli mitoitukseltaan muutenkin reilu, vastaa mielestäni kengänkokoa 28-29.

Noista muista mainitsemistasi ei ole kokemusta, mutta pololo-nahkatossut ovat sopineet omalle kapeajalkaiselle lapselleni hyvin.

Vierailija
2/8 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojalla pikemminkin kapea kuin leveä jalka, ei ihan superkapea kuitenkaan.

Meillä on yhdet Bobuxit, tosin olen ne ostanut käytettynä jo aikaa sitten, eli malli on saattanut välissä muuttua. Nämä ovat ainakin leveät, lapselle jää sivussa ylimääräistä tyhjää tilaa, mutta sitten taas nilkan kuminauha oli niin kireä, että sitä minun piti erikseen löysentää.

Robeezit meillä oli vuosi-pari sitten. Niiden malli sopi meidän pojalle hyvin.

Sitten meillä on kaapissa odottamassa äskettäin tilatut Tinyzonen tossut. Ne näyttävät leveiltä, mutta ovat joka tapauksessa vielä niin isot, että mallia on vaikea arvioida, kun pituussuunnassakin on niin paljon tyhjää.

Sittenhän noita tossuja on vielä muita, esim. www.tohvelisankari.fi - kuvassa tossut eivät ainakaan näytä kovin leveiltä, tosin kokemusta ei ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taho myy Pololoa?

Vierailija
4/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...noita meidän Tinyzone-tossuja ja kyllä ne tooosi leveiltä näyttävät, jos vertaa vaikka samankokoisen kengän pohjalliseen.

Vierailija
5/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Robeezin tossut todettu erinomaiseksi, mutta valitettavasti nyt on suurin koko jo pieni. Mistä nyt sitten tossut, jos kaikki muut ovat todella leveitä? On melkoinen kynnys kokeilla muita, kun tosiaan nuo Robeezin istuneet niin hyvin jalkaan. En pääse noita katsomaan mihinkään, joten netistä pitäisi tilata, siksikin on pieni kynnys tilata, kun ei tiedä, mitä saa.

Eivätkö mitkään tossut ole Robeezin mallisia?

Vierailija
6/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot, tuolla ylempänä tässä ketjussa joku suositteli Pololo-merkkiä kapealle jalalle, mutta ko. merkistä minä en henk.koht. taas tiedä mitään...

Vierailija
7/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lastenverkkopuoti.fi.

Vierailija
8/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleenmyyjiä löytyy paljon, mutta Suomesta ei muuta kuin edellä mainittu ja siellä valikoima melko suppea, varsinkin isompien kokojen osalta. Pitää selata noita muita putiikkeja vielä, mutta ehkä noita voisi kokeilla. Täysin uusi tuttavuus minulle.